27 stycznia 2017

Może później?

Nic nie idzie po naszej myśli. Czas leci nieubłaganie. A my? My stoimy w miejscu z nadzieją, że świat zaczeka na nas. Nie spełniamy marzeń. Tak na prawdę nie robimy nic, żeby coś osiągnąć. Zaczniemy od jutra? A jak będzie jutro to pojutrze. Spokojnie przecież nikt nas nie goni. Minie rok, dwa i stoimy przed lustrem i patrzymy na siebie. Kim tak na prawdę jestem? Co osiągnęłam? Gdzie jest ta dziesięcioletnia dziewczynka, która chce spełniać marzenia. Ona już zniknęła. Co zamierzasz teraz zrobić? Powiesz, że już za późno, ze już nie ma sensu, bo po co? I w tan sposób co osiągniemy? Co będzie z naszymi marzeniami? Tak, nic. Jeśli chcesz coś zrobić zacznij to robić teraz a nie odkładaj na później.
Ile razy słyszałeś słowa "E tam, zrobię to jutro", "dzisiaj nie mam czasu"... Bo ja osobiście bardzo, bardzo dużo. Jestem zdania, że każdy kto chce coś zrobić zacząć biegać, ćwiczyć, zdrowo się odżywiać, zaoszczędzać pieniądze, założyć kanał na YouTube, czy choćby napisać długo nie pisanego posta to powinien zrobić to od razu. Nie zastanawiając się. Chcesz coś zrobić zrób to a nie odkładaj tego na później, bo to się po prostu nie uda. Znajdź motywacje, działaj!
Nawet ja, czyli ta osoba, która najchętniej siedziałaby cały dzień oglądając "Zmierzch" poszła wyszukała naprawdę WSPANIAŁE orzeźwiające ćwiczenia i zaczęła od 1 stycznia ćwiczyć (?) Tak, orzeźwiające ćwiczenia. Więc jeśli ja dałam radę ty dasz na pewno! Buziaki

19 komentarzy:

  1. To prawda, ja zazwyczaj odkładam wszystko na później i nic z tego nie wychodzi :/
    Śliczne zdjęcia :)
    ysiakova.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz racje, to "jutro" nigdy nie nadejdzie i nie ma sensu czekać. Co to zmieni, że zaczniemy od poniedziałku czy nowego miesiąca? Zacznijmy teraz i przynajmniej mamy pewność, że nic nam nie wyskoczy.
    Bez sensu liczyć, że może jutro nam się zachce, jeśli czegoś pragniemy to nie ważne czy mamy ochotę czy nie- robimy to.
    I dlatego najgorsze, co może być to czekanie na jutro.
    http://roksanaphotoechelon.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem pod wielkim wrażeniem. Dokładniej tego, że 13-letnia dziewczyna pisze jak dojrzała kobieta.
    Pierwszy raz spotykam się z takim czymś - wow.
    Super się Ciebie czyta, trzymam kciuki za bloga. :>

    http://czarnaklittle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobrze wyglądasz! Mądrze piszesz ♥ Byle tak dalej!

    OdpowiedzUsuń
  5. "Później" to mój wredny przyjaciel :c
    Fajne zdjęcia

    Pozdrawiam
    To Read Or Not To Read

    OdpowiedzUsuń
  6. Zupełnie się zgadzam. Nie odkładaj wszystkiego na później lub na jutro. Możęsz zapomnieć i minie coś ważnego do czego nie da sie wrócić

    OdpowiedzUsuń
  7. Najlepszy czas jest "TERAZ". Super napisany post, świetne zdjęcia. Trzymam kciuki za dalszy rozwój :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Mądrze piszesz! A zdjęcia bardzo ładne tylko fajnie jakby były większe :)
    KLAUDIALISIECKA BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja jedynie ze sprzątaniem i nauka mam problem, tak to wszystko robię na już i wyznaczam sobie cele! :)

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie:
    Nowy post-klik!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja staram się nie odkładać niczego na później :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Staram się nie odkładać wszystkiego na później, bo wiem, że nie zrobiłabym tego. Nie tracę żadnej chwili na jakąkolwiek rzecz do zrobienia. Post bardzo mądrze napisany. Zdjęcia są śliczne. Pozdrawiam. :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna sesja ❤ My zaczęłyśmy ćwiczyć na siłowni ;D thecloudybrunette.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja również staram się nie odkładać wszystkiego na pózniej.. ale nie zawsze mi to wychodzi :/
    MÓJ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  14. meh, marzenia to taka ważna część naszego życia, a my tak szybko się poddajemy :/

    OdpowiedzUsuń
  15. Masz taką rację, ech. Ja często odkładam coś na później i jest to błąd. Muszę w końcu się zmotywować :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ciągle szukam motywacji ale jakoś mi z nią nie po drodze :/

    OdpowiedzUsuń
  17. Sama czasem szukam motywacji, ale najważniejsze jest to stanąć na nogi i spełnić pragnienie. Zgadzam się z Tobą!
    Pozdrawiam cieplutko,
    galantyka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja dosyć długo mówilam, że od jutra pójdę na siłownie, ale w końcu zmienilam takie podejscie.
    Obserwuję od dawna i pozdrawiam :)

    http://wiktoria7olczak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. love your outfit, follow you, visit my blog:)
    http://cikolataliguzelliknotlari.blogspot.com.tr/

    OdpowiedzUsuń