6 stycznia 2017

Co może nam dać nowy rok?

 Oficjalnie mogę powiedzieć, że 2016 rok jest już zakończony (uwaga Karolina dopiero 6 stycznia 2017 zdała sobie z tego sprawę) no, ale już trudno chciałam napisać posta o nowym roku, więc jestem i pisze nie ważne, że już ponad tydzień po nowym roku. A właśnie nareszcie pojawiłam się tu! Nie wiem czy to z powodu  nowego roku czy z jakiegoś innego, ale nie miałam zbyt dużych postanowień, bo zaliczam się do osób , którzy mówią "chcieć znaczy móc" i nie ważne czy na początku roku czy w środku no chyba, że chodzi o matematykę wtedy to się nie sprawdza. I tak samo jest z blogiem do dalszego prowadzenia bloga chciałam wrócić jak będę miała to coś i nie specjalnie to coś miałam w nowym roku, ale dobra już oficjalnie was przepraszam i zamykam temat,  bo mi nie chce się wracać do tego tylko iść dalej (choć drobne wytłumaczenia powinny się pojawić) i też wam nie chce się o tym słuchać, więc o ile wiadomo miał być post podsumowujący i rozpoczynający nowy rok post.

Według mnie rok 2016 nie był jakoś mega super, ale też nie mogę powiedzieć, że był jakiś bardzo zły. Miałam dużo postanowień w 2016 roku i bardzo w nie wierzyłam, ale nie spełniła się nawet połowa z nich, a przydarzyły się też dwie rzeczy, które zmieniły moje życie można nazwać je złymi wspomnieniami, ale nie żałuje niczego i też wszystko się ułożyło no w tej pierwszej sprawie, a w drugiej po prostu nie żałuje.  No, ale nie jest tak źle. Nadal przyjaźnie się z Roksaną, jestem z rodziną, nikt nie zachorował i co najważniejsze żyje (PRZEŻYŁAM TAMTEN ROK, WIĘC JEST DOBRZE)! I to są te najważniejsze rzeczy reszta to drobiazgi


Mam nadzieję, że nowy rok przyniesie mi i wam dużo sukcesu, życzę wam powodzenia z blogiem wytrwałości, abyście każdego dnia wstawali z uśmiechem na twarzy i co najważniejsze żebyście spełnili swoje postanowienia ja mam taki zamiar!

34 komentarze:

  1. Trzymam za ciebie kciuki oby wszystko się udało <3 śliczna jesteś nie poddawaj się <3 powodzenia w blogowaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Rok 2016 nie był jak dla mnie za bardzo udanym rokiem szczególnie samo zakończenie mnie bardzo przybiło. Mam nadzieje, że rok 2017 bedzie o wile lepszy niż poprzedni i Tobie życze tego samego.
    Cudone zdjecia

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie rok 2016 był różny. Były lepsze i gorsze dni. Ale w 2017 mam zamiar wyjść na porządną prostą :) Cudowne zdjęcia. Życzę Ci aby rok 2017 był dla Ciebie cudowny! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie ważne kiedy. Ważne, że do nas wróciłaś.Kiedyś robiłam tak samo jak Ty. Każda sytuacja nas czegoś uczy. Również życzę Ci powodzenia.
    Odwdzięczam się za szczere komentarze.
    Pozdrawiam,annnathalie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajnie, że wróciłaś! :) Jak dla mnie, rok 2016 był jednym z najlepszych, spełniły się moje marzenia, poznałam sporo ciekawych ludzi, mam nadzieję, że rok 2017 będzie jeszcze lepszy! :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  6. Super wpis oraz blog i jesteś bardzo śliczną dziewczyną :)
    Chciałabym Ci życzyć szczęśliwego i zdrowego 2017 roku :)
    Pozdrawiam i zapraszam http://xgabisxworlds.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkiego dobrego w nowym roku. Oby był lepszy niz poprzedni :)
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładny nagłówek! Mój 2016 rok też niebył jakoś bardzo fajny, ale tak jak mówisz najważniejsze rzeczy zostały a reszta to drobiazgi. W tym roku mam zamiar spełnić swoje postanowienia i tego samego życzę tObie
    Cudowne zzdjęcia *<>*

    OdpowiedzUsuń
  9. Widzę, że nie tylko ja nie lubię się uczyć matematyki :P Też nie uważam by mój rok 2016 był jakiś wspaniały, mam nadzieje, że ten będzie lepszy ^^

    Pozdrawiam,
    http://myylifeedreamss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Szczęsliwego Nowego Roku! :) Żeby Twoje wszystkie marzenia Ci się spełniły <3
    Moj 2016 był niezbyt przyjemny... Ale, nie ważne :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Podoba mi się pozytywne nastawienie - przeżyłam, byłam z rodziną, jest dobrze ! Mam nadzieję, że ten rok będzie czymś o wiele lepszym, co usatysfakcjonuje Cię w pełni i przyniesie radość w blogowaniu i nie tylko.
    Świetny post, estetyczny i przejrzysty wygląd bloga, a piękne zdjęcia są idealnym dopełnieniem całości.
    Będę zaglądać tu często, https://zaczytanaaax.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Mój rok był taki sobie. Życzę ci aby twoje marzenia się spełniły, a ten rok był najlepszym ��

    http://lifemerryblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Szczęśliwego Nowego Roku! :)
    Mam nadzieję, że przyszły będzie jeszcze lepszy. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. U nas rok 2016 był inny od twojego :) Był to najlepszy rok jaki przeżyłyśmy! Tyle się działo, że masakra. Poznałyśmy super ludzi i poznałyśmy nowe pasję. Mamy nadzieję, że 2017 będzie dla nas jak dla Ciebie jeszcze lepszym rokiem :) Fajnie, że wróciłaś po długiej nie obecności :* Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny wpis kochana! Bardzo ciekawie napisany, życzę aby. 2017 rok byl jak najbardziej na plus!

    OdpowiedzUsuń
  16. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  17. Mój 2016 był nawet udany. :) Było dużo emocji, składanie podań do liceum itd. pozdrawiam i życzę szczęścia w nowym roku. ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. 2016 to zamknięty rozdział, teraz wraz z nowym rokiem otwieram nowy dział pełen motywacji :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczne zdjęcia
    trzymam kciuki :)
    marrstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Mo 2016 rok był fatalny! Mam nadzieję, że obecny przyniesie wiele dobrego i Tobie również tego życzę :)

    nieidealna-kobieta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Mój 2016 rok należy do udanych! w lutym zaręczyny w lipcu piękny ślub i zabawa do białego rana a w jesień informacja o ciąży! :)
    Jestem ciekawa czym mnie zaskoczy 2017 rok.

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetne zdjęcia! Wytrwałości w Nowym Roku!!!! 😋
    Pozdrawiam
    liisiialy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Powodzenia w Nowym Roku, żeby był niezapomniany :D
    Super zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja uważam rok 2016 za naprawdę udany, ale zrobię wszystko, aby ten był jeszcze lepszy. Życzę Ci spełnienia marzeń i powodzenia w blogowaniu w 2017! :)

    neversaynever171.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Masz rację najważniejsze, że przeżyłaś hihi A tak poważnie to napisałaś, że nikt nie zachorował, to jest mega ważne! Jak się ma zdrowie to ma się wszystko! :D Życzę Ci powodzenia w nadchodzącym roku i chciałam podziękować za komentarz u mnie na blogu. Szczerze powiedziawszy dzięki Tobie postanowiłam wrócić, więc dziękuję i zapraszam do siebie! <3
    Miłego dnia!


    Komentarz u mnie = Komentarz u Ciebie

    http://bieganiejestspoko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja dzięki tobie dwa lata temu gdy w moim życiu nie działo się nic (dosłowne) zaczęłam biegać i do wszystkiego podchodziłam z dużą wiarą w siebie i motywacją. I jak skończyłaś z blogiem i zaczęłaś promować blogi napisałam komentarz z serca, bo bardzo brakowało mi twojego bloga, motywacji. Ale w końcu weszłam na twojego bloga zobaczyć czy odpowiedziałaś na komentarz albo czy coś się tam dzieje i patrzę, ze dodałaś posta poprzedniego dnia. Nawet nie wiesz jaka to była dla mnie radość,że w końcu moja motywacja wróciła. Jest mi bardzo miło, że dzięki mnie wróciłaś !!!

      Usuń
    2. Jejku, dla takich czytelników warto pisać! Mam nadzieję, że dalej będę Cię motywować! Chciałam Cię też zaprosić na mojego drugiego bloga, może również Ci się spodoba: mgdky.blogspot.com no i oczywiście do mnie, bo tam odpowiedziałam na Twój komentarz :)

      Usuń
  26. super zdjęcia :) obserwuje i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  27. hej nominowałam Cię do LBA! Zapraszam do świetnej zabawy :)
    ps. jesteś super słodka!
    nicoole-nicolee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń