1 listopada 2016

Dlaczego ludzie czują do siebie taką nienawiść?


 Wychodzę na dwór i widzę kłócącą się parę. Idę dalej widzę jak ludzie na siebie krzyczą. Patrze na kochającą matkę, która  krzyczy na swoje dzieci. Wszędzie, widzę wszędzie ludzi, którzy na siebie krzyczą i czują do siebie nienawiść choć poprzedniego dnia czuli do siebie miłość. Czy to jest normalne? Większość ludzi myśli, że tak, że kłótnie są normalne, a nawet potrzebne, bo to znaczy, że nam zależy. Jeszcze nie dawno też tak myślałam. Co się zmieniło? Moje poglądy na to wszystko się zmieniły nie wiem czy od tej pogody w mojej głowie rodzi się dużo rzeczy i moje poglądy są zupełnie inne. Według mnie kłótnie nie są przyczyną kochania kogoś lecz są przyczyną skończenia czegoś. Nie rozumiem jak ludzie mogą się wyzywać od najgorszych, a następnego dnia jak się pogodzą normalnie ze sobą rozmawiają. Ja zawsze mam taki mały żal i choć rozmawiam z osobą, z którą się już pogodziłam pamiętam wypowiedziane przez nią słowa i wyzwiska. To zawsze będzie przy mnie i to właśnie tak bardzo mnie dobija. Dlaczego?Dlaczego ludzie nie uważają na słowa i nie ponoszą żadnych konsekwencji.
Ludzie ogarnijcie się!
Mamy wiele do stracenia. Człowiek do szczęścia potrzebuje bliskiej mu osoby. Nie pozwólcie, żeby emocje wami kierowały, bo macie wiele do stracenia. Możecie stracić wszystko przez jakąś bez sensowną kłótnie, albo inaczej możecie stracicie wszystko, bo nie uważacie na słowa wypowiedziane do osoby obok. Nie zawsze można naprawić to co się zniszczyło, więc warto uważać·!



36 komentarzy:

  1. Święte słowa! A zdjęcia przepiękne :)
    zofiakuca.online

    OdpowiedzUsuń
  2. W 100% zgodzę się z Tobą! :)
    Pozdrawiam
    http://gloryhaul.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Niestety ludzie emanują nienawiścią. Ja tłumacze to tym,że niektórzy po prostu nie są nauczeni kochać...
    http://daruciaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ludzie są skomplikowani. Mają w sobie dużo negatywnych emocji, tłamszą je w sobie, a potem wyładowują na najbliższych. Smutne to.

    OdpowiedzUsuń
  5. też się czasem nad tym zastanawiam i przeraża mnie to wszystko.. brak szacunku do drugiej osoby.. już nie mówiąc o wszechobecnym hejcie ;c
    może wszystko przez to, że co raz więcej się stresujemy w dzisiejszych czasach i nie wiemy ja rozładować stres?
    msflowless.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne słowa i super zdjęcia! :)
    http://nwaldowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Jejku! Bardzo mądre słowa dziewczyno! Nic dodać nic ująć <3
    Super zdj <3
    nsztegner.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Aaa! Pięknie to ujęłaś i cudowne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  9. Idealnie to opisałaś! Ludzie nawet nie zdają sobie sprawy z tego jakie słowa opuszczają ich usta i jak mocno mogą nimi zranić drugą osobę.
    http://261-days.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo mądry post! Podobnie jak Ty potrafię wybaczyć, aczkolwiek będę zawsze pamiętać słowa wypowiedziane przez tę osobę. Słowami często można bardziej zranić niż czynami.

    neversaynever171.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Niestety nasza mentalność jest w nas wrodzona . Często nawet jak nie mamy potrzeby to krzyczymy na naszych bliskich aby wyladowac stres . Życie w Polsce nie jest łatwe , rządzą nami ludzi którzy nie powinni , ludzie stresuja się brakiem pieniędzy , brakiem czasu przez to że musimy tak ciężko pracować na chleb . Wielu z nas nie ma takiego komfortu i nie odpoczywa sobie w weekend , czy też nie wyjeżdżam na cudowne wakacje . Dlatego wciąż czujemy presję samego zycia.
    Zapraszam do mnie na konkurs. Do wygrania paleta cieni Kylie Jenner
    https://indiesan.blogspot.com/2016/10/konkurs-wygraj-paletke-kylie-janner.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się całkowicie
      dziękuje za komentarz!

      Usuń
  12. jak byłam młodsza, to czasem zdarzało mi się powiedzieć o kilka słów za dużo, które później ciężko cofnąć i za które ciężko przepraszać. im jestem starsza, tym więcej się zastanawiam nad każdym słowem, zwłaszcza powiedzianym podczas kłótni (bo te się zdarzają i będą się zdarzać), żeby później nie żałować. :)
    pozdrawiam serdecznie.
    http://poprostumadusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Niestety w obecnych czasach ludzie w ogóle sie nie szanują, co jest naprawdę bardzo przykre... Ja zawsze staram sie szanować innych i żyć w zgodzie ze światem :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Swietne zdjęcia 💗 ja, jeżeli ktoś mnie wyzwie to nie odzywam się do niego dłuższy czas. Nie potrafię na drugi dzień udawać, ze nic się nie stalo

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie lubię się kłócić, ale zawsze walczę o swoje racje! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Zawsze walcze o swoje. Cóż ludzie czasami emanują nienawiścią.
    Nie lubie się kłócić , ale jeżeli już muszę to nie daję wejść sobie na głowę. Ps: cudowne zdjęcia. :)

    OdpowiedzUsuń
  17. No ja nie rozumiem o co się tak kłócić... życie jest za krótkie!


    Julia's Secret

    OdpowiedzUsuń
  18. Jak ja to mówię są ludzie i parapety ;)
    Nic na to nie poradzimy :)
    Ślicznie wyszła na zdjęciach.
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  19. Prześliczne zdjęcia!
    Obserwuję :)
    http://upadle-marzenia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja nigdy nie rozumiałem ludzi. Raz się kłócą, później się godzą i tak jakby nic się nie stało. Później znowu się kłócą i tak w kółko. Ludzi nie da się zrozumieć trzeba nie zwracać na to uwagi no chyba, że ktoś naprawdę przesadza. Nie toleruję takiego czegoś jak ludzie kłócą się na ulicy np o sprawach w domu, ale inni nie muszą tego słyszeć, mogą porozmawiać o tym w domu. Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja sama jestem przewrażliwiona na punkcie kłótni - w mojej rodzinie było tak, że ludzie się kłócili, a potem pokazywali przed wszystkimi, jak to bardzo się nie kochamy. Nigdy nie będę w stanie tego zrozumieć i obiecałam sama sobie, że w mojej przyszłej rodzinie podstawą będzie WZAJEMNY DIALOG. Albo np. kłótnie w miejscach publicznych o sprawach osobistych. Kiedy mieszkałam w Łodzi, często spotykałam się z czymś takim w tramwajach. Przecież życie jest takie krótkie... A my tracimy je na nerwy, złość, agresję i kłótnie.
    Pozdrawiam cieplutko :*
    Lina Nastya

    OdpowiedzUsuń
  22. jak dla mnie człowiek człowiekowi wilkiem
    człowiek człowieka w łyżce wody by utopił.

    OdpowiedzUsuń
  23. Moim zdaniem nie każda kłótnia oznacza, że kogoś nienawidzimy. Czasem po prostu wystarczy odmienne zdanie na jakiś temat, do tego dochodzi zmęczenie, czasem bezradność i kłótnia gotowa. Niemniej jednak - co jest trochę sprzeczne z tym, co napisałam - nie lubię się z nikim kłócić i czasem lepiej jest odpuścić i przemilczeć, zamiast powiedzieć za dużo ;)

    cugle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Masz racje. Szczególnie w związkach..są kłótnie rozstania a za moment juz szczęście i miłość.. Nie rozumiem tego

    OdpowiedzUsuń
  25. Śliczne zdjęcia, dodawaj więcej jak możesz! :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  26. Karolinka, witaj
    Masz bardzo dojrzałe spojrzenie na sprawę kłótni.
    Ja jestem trochę starsza i tym samym trochę więcej o tym wiem. Życie jest pełne stresu, problemów, trosk, nie każdy umie sobie z nimi spokojnie poradzić, a odreagować trzeba. Stąd wiele kłótni, krzyków, czasem nawet bicia.
    Kłótnie są potrzebne, fakt, oczyszczają atmosferę, ale nie mogą stać się normą każdego dnia.

    OdpowiedzUsuń
  27. świetnie napisane!
    Masz na prawdę dobre podejście do sprawy i zgadzam się z tobą w 100%.
    pozdrawiam,
    https://loufly.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Pięknie piszesz ! Będe zaglądała do Ciebie częściej :)

    http://nataliakaczmarek.blogspot.com/ zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Po prostu trzeba szanowac się nawzajem ;)
    to rozwiąże wiele problemów.

    OdpowiedzUsuń
  30. dobrze, napisany post, ludzie na prawdę ciągle sie kłócą, ładne zdjecia :)


    nikolaa123.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Masz rację, ale czasami po prostu trzeba się o coś pokłócić :D Zazwyczaj moje kłótnie z kimś są po prostu o głupoty w sumie dobrze, że o nic poważnego.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  32. Oo, to Ty.
    Nie zawsze da się tak łatwo kontrolować emocje. A z tytułem w zupełności się zgadzam.

    Wiesz, że masz podstawowy błąd w tytule? Nie BIlieve, tylko believe.

    http://screatlieve.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Z jednej strony się zgadzam a z drugiej nie. Kłótnie również są potrzebne w związku. Czasami trzeba mieć odmienne zdanie, nie można zgadzać się i przytakiwać na wszystko. Czasami trzeba na siebie trochę pokrzyczeć. Co do dzieci zgadzam się. Krzyk to nie jest żadna metoda wychowawcza.

    OdpowiedzUsuń
  34. Bardzo interesujący wpis. Nie rozumiem ludzi, którzą mówią, że "czasami trzeba się pokłócić"... Takie kłótnie nigdy nie prowadzą do niczego dobrego i mimo, że jestem osobą, którą łatwo jest wyprowadzić z równowagi to potrafię się ugryżć w język. :)

    OdpowiedzUsuń