8 października 2016

Masz wszystko! Widzisz?


 Jesteś zdrowy, chodzisz do szkoły, masz co jeść, masz telefon, laptop, dach nad głową, masz możliwość rozwijania się i planowania przyszłości i właśnie poprzez chodzenie do szkoły i przez wsparcie, więc można by powiedzieć, że masz wszystko, prawda? Ludzie są dziwnymi istotami nie doceniają tego co mają i umieją tylko narzekać na to co jest wokół nich. Co prawda każdemu z nas nie zawsze coś pasuje, nie zawsze jesteśmy zadowoleni, ale czy to powód, aby mówić, że nie mamy niczego? Poprzez mówienie, że nie mają niczego jedni mówią, że nie mają iphona. Bo w końcu iphon do szczęścia jest potrzebny. Inni uważają, że ich życie jest monotonne nic się nie dzieje. Dzieje się u ciebie w życiu tyle, że aż trudno by to opisać w słowa. Masz wszystko, ale tego nie widzisz, albo nie chcesz zobaczyć. Wyobraź sobie siebie, ale nie tu gdzie siedzisz pod kocem i komentujesz blogi pijąc herbatę i głaszczący kota. Tylko TY przechodzący z kąta w kąt niemogący odnaleźć swojego miejsca. Ty spośród setki ludzi jesteś SAM. Nie masz się do kogo odezwać, nikogo przytulić (mowa o domu dziecka). Teraz widzisz ile masz? Dlatego doceń to... Czasami jego słowo może wyrazić wszystko. Nie mówię tu o rafaello wyrażającym tysiąc słów tylko o tobie doceniającym wszystko mówiąc jedno zwykłe słowo "dziękuje" mamie czy tacie. Ja dziękuje za wszystko co mam. Za marzenia, które w przyszłości chce zrealizować. Za to, że mam wsparcie. Za to, że mam rodzinę i przyjaciół. Nawet za to, że mam czarnego kota, który mnie teraz gryzie. Dziękuje za to, że mam już 203 obserwacje. 
Dziękuje za wszystko.

Nie wiem czy ten post dał wam do myślenie. Nie oczekuje, żeby każdy po tym poście był zaskoczony. Po prostu chcę tego mojego niespójnego posta opublikować.
























Na koniec chciałabym was zaprosić do blogowego snapa. Już w ten poniedziałek startujemy, więc serdecznie zapraszam. Jeśli jest ktoś chętny na stałą obserwacje na snapie odwdzięczam się w postaci kreatywnego komentarza wystarczy napisać w komentarzu poniżej "gotowe".

28 komentarzy:

  1. Masz całkowitą rację, żyjemy w czasach gdzie najważniejsze jest właśnie by mieć iphona i superstary bo bez tego jesteś nikim. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Rzeczy materialne to najgorszy wyznacznik człowieka, ale mysle ze kazdy teraz tej narzuconej modzie się poddał. Ja jedynie wyszłam z ajfonowego życia, nie mam superstarów bo są piękniejsze buty i taram się oddać siebie innym wartościom. :)

    Kurcze, chciałabym wziąć udział w takim snapie. Życzę powodzenia!
    www.paniyoanna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie aż niekiedy krew zalewa jak ktoś marudzi, że nie ma ajfona. Kurde, weź się do roboty, odłóż pieniądze i sobie kup, jeśli dzięki temu będziesz szczęśliwy. Ale i to szczęście bywa ulotne. Za chwilę wyjdzie nowszy model, ten będzie przestarzały. I nie będziesz już szczęśliwy.

    www.wiktoriagoczol.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mądrze napisane :) My także ostatnio pisałyśmy na ten temat, ale twój post przebija nasz :D Hehe ^^ Na snapa również zapraszamy! :D Znajdziemy się tam jutro i my ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo mądrze napisane :) A ZDJECIA wrecz cudowne! Również zapraszam na snapchata w poniedziałek i ja sie na nim pojawię :) pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo mądrze napisane:)
    Warto docenić to co mamy:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Prawda, ludzie nie zawsze docieniają to co mają. Kiedy słyszę, że rodzice nie chcieli mi kupić iPhone 10000 to mam ochotę zaprowadzić ich do sanatorium i pokazać im dzieci które nie mają nic oprócz rodziny. Jedynym słowem mówiąc witamy XXI wieku ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Skąd wiesz, że mam laptopa? Też nie rozumiem tej popularności ,,ajfonów''. Jak dla mnie to nie ma w nich nic fajnego...

    OdpowiedzUsuń
  9. Tutaj raczej główna role odgrywa ślepota ludzka. Człowiek doceni cos dopiero wtedy gdy to straci. Nie potrafimy cieszyć sie prostymi rzeczami, bo świat wydaje sie byc skomplikowany. Człowiek bedzie czuł sie idiota nawet wtedy, gdy osiągnie niewyobrażalnie jak ogromny sukces. Kiedys moze za czymś zatęskni, zabraknie nam tych najprostszych rzeczy i bedziemy doceniali. W tej chwili wylbazamy sobie rzeczy, których po prostu nie mozemy mieć.
    Mówimy, ze wszystko jest bez sensu, bo nie mamy 150 zł na spodnie z HM.

    OdpowiedzUsuń
  10. Masz racje, teraz w życiu liczy się jak najwięcej masz rzeczy materialnych...W szczególności najbardziej denerwuje mnie, to kiedy ktoś chce mieć daną rzecz, bo jest tym czasie modna, albo wydaje mu się, że kiedy będzie ją mieć, to będzie lepszy od innych :) Ciekawie napisane :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Napisałam kiedyś prawie identyczny post :) Zgadzam się z nim w 100%
    http://www.aleksandramakota.pl/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie martw się nie zgapiłam od ciebie postu. Byłam u ciebie na blogu jeden raz, więc ten. Blogowanie to moja pasja i sciąganie od kogoś postów jest idjotyczne

      Usuń
  12. Bardzo mądry post skłaniający do refleksji. Niestety większość ludzi potrafi tylko narzekać. Czasami przechodząc miastem słyszy się rozmowy ludzi, którzy zamiast cieszyć się ze spotkania ze sobą, wolą rozmawiać o tym, co ich w życiu przytłacza. To jest przykre. Przykre jest też to, że nie potrafią docenić co w życiu posiadają i ciągle jest wszystkiego za mało. :/
    Świetne zdjęcia kochana, pozdrawiam. :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Całkowicie się z Tobą zgadzam, ludzie doceniają niektóre rzeczy dopiero gdy je stracą. Nie widzimy tego, jak wiele mamy.
    http://pogusiowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Najgorsze, że nie doceniamy ludzi, którzy nas otaczają. Gdy odchodzą to dopiero dociera do nas jak cenny skarb mieliśmy.
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  15. Dokładnie tak jest - ludziom wiecznie jest mało, a nie doceniają tego, że najważniejsze mają pod nosem ;x

    MÓJ BLOG
    MÓJ KANAŁ NA YT

    OdpowiedzUsuń
  16. Musimy doceniać to co mamy, a nie łapczywie dążyć po to co jeszcze chcemy ;

    http://daruciaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale masz piękną urodę :) świetny blog :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Niestety nie zawsze doceniamy tego ile dobroci tak na prawdę jest w naszym życiu:)

    http://wiktoriaotto.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Warto też zadać sobie pytanie a propos posiadania czy wszystko to co mam tak naprawdę daje mi szczęście?

    OdpowiedzUsuń
  20. Przypomina mi się piosenka Zeusa ,,Nie potrzebuję wiele'' :)
    Lubię się rozkoszować chwilą i dziękować za wszystkie rzeczy jakie dostałam w życiu...
    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo mądry tekst, dobrze, że dostrzegasz takie rzeczy :)

    Przyzwyczajanie się do obecnego stanu rzeczy i zaprzestawanie doceniania swojego szczęścia fachowo nazywa się "hedoniczną habituacją".

    OdpowiedzUsuń
  22. ciekawy post, bardzo mądrze napisane :) i śliczne zdjęcia kochana
    http://weronikastaron.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja zawsze staram się zachować spokój, nie pozwalam aby kierowały mną emocje ^^ pozdrawiam ;)
    https://lamytocwaniaczki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. ciekawy post,bardzo lubię takie przemyślenia prosto z serca na blogach https://just-wiktoria.blogspot.com/2016/10/3110-im-here.html

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo ciekawy post.
    http://okay-ihaveabook.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń