1 października 2016

Autumn of expectation vs reality


Na większości blogach, które odwiedzam jest napisane w postach, że nareszcie nadchodzi piękna polska jesień. W wszystkich komentarzach jest napisane, że się każdy cieszy z tego powodu. Mój komentarz wygląda tak, że piszę, że ja nienawidzę jesieni i bardziej chce mi się płakać niż śmiać z tego powodu. Każdy czuje taką aurę jak przychodzi jesień. A ja jedyne co czuje to zimno i okropny wiatr, który wieje na moje ręce. Dlaczego jesień nie może być taka jak w opisach na blogach ludzi, którzy się nią zachwycają ? Albo jak na obrazkach w google?



Oczekiwania: Bardzo się cieszę, że jest jesień czekałam na nią cały rok. Dlaczego? dominuje tyle przepięknych kolorów. Można zrobić piękne zdjęcia w liściach i wyjdzie tak pięknie. 

Rzeczywistość: Bardzo się nie cieszę, że jest jesień. Dlaczego? Bo jedyne co mi się z nią kojarzy to brak zdjęć. A jedynym kolorem, który dominuje jest szary. Co do zdjęć to nie sądzę, żeby był to dobry pomysł z tymi liściami, które są mokre i od błota. 


Oczekiwania: Na dworze jest idealnie nie za ciepło, ani za zimno

Rzeczywistość: Według mnie jest zimno, a nawet bardzo. Cały czas pada i wieje nie ma jak zrobić zdjęć. A jeśli chodzi o słońce to tylko na pięć minut.


Oczekiwania: Można ubierać cieplutkie swetry, które każdy uwielbia

Rzeczywistość: Ja nienawidzę nosić swetrów wole jednak koc, ale nie wiem czy koc w szkole to dobry pomysł haha.

Oczekiwania: Długie i ciepłe dni

Rzeczywistość: Zimne, zimne, zimne i krótkie dni. W jesień i zimę mam tak, że czuje jakbym siedziała cały dzień w szkole, a co dopiero czas na bloga? Jak już o 17 robi się ciemno i przez to mam wrażenie jak by była noc.

31 komentarzy:

  1. Również nie lubię jesieni, chociaż zdjęcia akurat można zrobić piękne. Natomiast zimno i deszcz bardzo mnie przybija. Plusem jesieni jest to że można posiedzieć ze znajomymi w jakimś fajnym barze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny post! Ja uwielbiam lato, najlepsza pora roku <3
    Masz śliczne włosy :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja tam uwielbiam jesień i moim zdaniem ma całą masę uroków :) A co do robienia zdjęć podczas jesieni to się zgadzam, hah :D Piękne zdjęcia ♥
    http://written-by-loony.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja za to uwielbiam jesień. Przepiękne zdjęcia!
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja za to uwielbiam jesień. Przepiękne zdjęcia!
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. To prawda, że latem myślimy o jesieni, super, będą pomarańczowe liście spadające z drzew, to stworzy super klimat, a teraz... boże czemu musi być tak zimno xd
    ysiakova.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. No cóż, każdy lubi co innego. ;) Osobiście najbardziej kocham lato. Jeśień po prostu lubię z paru powodów. Ładna pora, można nosić sweterki, płaszczyki i botki (a to ulubiona część mojej garderoby) spacery z ukochanym po parku, a wokół nas spadają kolorowe liście... Sesje zdjęciowe.. :D Genialnie! :)

    Ładne zdjęcia! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja też nienawidzę jesieni mokro, zimno, szaro. Jednym słowem masakra. Jesień to moja najgorsza pora roku, ale faktem jest, że jesień ma największy klimat 😊

    OdpowiedzUsuń
  9. Oo, widzę trzeźwe podejście. Aż powiało zdroworozsądkowym chłodem ;).
    Ale to raczej dobrze, że jest ktoś, kto przeciwstawia się idyllicznym wizjom.
    Chociaż ja akurat jesień lubię :). Zwłaszcza październik.

    http://utwory-wierszem-pisane.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  10. A ja tam lubię jesień! Niestety zdjęcia wtedy są słabe tak jak mowisz, ale jesien ma swoj urok<3
    weronikastaron.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja nie lubię jesieni:(
    Bardzo ładne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  12. Zgadzam się, jeszcze ten deszcz.. Większość się zachwyca, bo albo siedzi w domu albo ma autko! :)
    http://werablogerkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Też nie lubie, zwłaszcza że u mnie ciagle pada i wieje, ciągle choruje, okropnie :( Ładne zdjęcia :D

    OdpowiedzUsuń
  14. HA HA HA super post :)) ja w jesieni lubie tylko pumpkim Spice latte w starbucksie haha : śliczne zdjecia !! www.julliexy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Wszystko dobrze opisane, krótkie dni, czy długie dni? Tego nikt jeszcze nie określił :D
    zofiakuca.online

    OdpowiedzUsuń
  16. Co do jesieni, to ja nigdy nie mam zbyt wysokich oczekiwań :) Nie powiem, wrzesień mieliśmy piękny, zupełnie jak drugie lato, ale wiadomo, ze i tak z czasem zawita brytyjska pogoda :P

    Zamiast sweterków, to noszę kurtkę przeciwietrzno-deszczową, bo nie dość że deszcz to i wiatr :P

    pozdrawiam :)
    i zapraszam do siebie http://cosmeticsandcare.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Jesień czasami też potrafi zaskoczyć. Czasem jest naprawdę ciepło i można zrobić zdjęcia, ale na razie nie jestem zachwycona (właśnie jestem w autokarze na wycieczkę, a za oknem pada, jest szaro i zimno). Mam nadzieję że jeszcze się poprawi.
    Pozdrawiam
    Love-styl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie tylko ty nie przepadasz za jesienią. Jaa też tej pory roku nie lubię. :c Szczerze? już bardziej chyba lubię zimę niż jesień. Pogoda jest strasznie mieszana, a tego jeszcze bardziej nie lubię.

    daruciaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Jesień fuu, rozumiem cię w 100%! Mokro, zimno, ciemno, szaro, to ma być polska jesień? Może z tych kilku miesięcy wyjdzie łącznie tydzień ładnych dni, to zdecydowanie za mało.
    I temperatura idealna? Też dużo razy to słyszałam, ale nie jestem w stanie się zgodzić. Mogłoby być znacznie cieplej.
    Więc nam, takim wrogom jesieni pozostaje czekać, aż spadnie śnieg.
    http://roksanaphotoechelon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Oj ja też nie lubię jesieni :( Krótsze dni, zimno, deszczowo i ponuro. Jedyne co mi umila jesienne wieczory to grube skarpety, kocyk i gorąca herbata :)
    www.sylwiaszewczyk.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie ma co się przejmować za parę miesięcy znowu będzie lato a jesień jest piękna świetny blog naprawdę mi się podoba na pewno jeszcze tu wpadne

    OdpowiedzUsuń
  22. Wszystko co piszesz to jak najbardziej prawda. Pomimo zimna, wiatru i krótkich dni lubię jesień jest to czas na moje ulubione ciuchy i kurtki a oprócz tego w jesień są moje urodziny hmm to może dlatego lubię tę porę roku.
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    http://livetourevel.blogspot.com/2016/10/test-kosmetykow-4.html

    OdpowiedzUsuń
  23. Lubię jesień jednak czasami tez mam dojść tego zimna! Wydaje mi się, że zanim się obejrzymy znów będzie ciepło :)
    Pozdrawiam !
    http://moda-naszym-swiatem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja nie bardzo lubię jesień, jednak niektóre jej elementy są piękne. Szkoda, tak jak napisałaś, że ta pora roku nie wygląda tak bajkowo jak niektórzy ją opisują.

    Nie przestawaj pisać, masz już jakieś umiejętności, a z czasem będziesz to robiła z poprawnością gramatyczną. Zbytnio się tym nie przejmuj- to ja jestem czepialska i lubię, kiedy wszystko jest napisane bezbłędnie, haha. Wiadomo przecież, że każdy popełnia błędy i nie ma się co nimi przejmować!

    Pozdrawiam, atramka -klik- xx

    OdpowiedzUsuń
  25. Jesień to zdecydowanie chłodna pora roku, ale ma ona także swoje plusy :)
    http://dariamajda.blogspot.com
    Zapraszam na nowy post

    OdpowiedzUsuń
  26. A ja tam lubię jesień. Ale nie taką "ciapowatą" tylko piękną złotopolską, ale ostatnio takiej u nas brakuje..

    OdpowiedzUsuń
  27. haha, super post! Ale ja dalej lubię jesień i widzę w niej wiele plusów i nie są to tylko kolorowe liście :)
    with-ideas.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Nigdy nie patrzyłam na jesień tak pesymistycznie, bez przesady liście nie zawsze są upaćkane w błocie ;)
    Pozdrawiam RONN

    OdpowiedzUsuń
  29. Nawet przy szarym otoczeniu da się zrobić zdjęcia. raczej w październiku nie chodzę na sesje, ale wczesna wiosna, kiedy jeszcze jest buro i ponuro staje się dla mnie polowaniem na melancholijne fotografie :)
    Pozdrawiam
    Tutti
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  30. Uwielbiam jesień, ale moim zdaniem powinna być bardziej słoneczna i cieplejsza! Bardzo dobrze wychodzisz na zdjęciach, może spróbuj kiedyś zrobić post, gdzie testujesz fryzury, bo właśnie w takim Cię widzę. :)

    Dziękuje za miły komentarz na moim blogu.
    http://amlodzinska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń