9 września 2016

HAPPY BIRTHDAY FOR MY BLOG!


Dokładnie rok temu 9 września 2015 roku podjęłam jedną z najlepszych decyzji w życiu- założenie bloga. W 2015 roku, czyli rok temu myślałam, że ten blog będzie tak naprawdę dla "zabawy", rozrywki i nic więcej.  Czyli w skrócie będzie to coś gdzie będą pisać tagi i nikt tego nie będzie czytał. Potem zaczęłam się w to trochę więcej angażować i zastanawiałam się dlaczego nie mam komentarzy (nie skometowałam ani jednego bloga i miałam nadzieję, że komentarze same się pojawią)...Ale  przez ten rok tutaj zrozumiałam jak to miejsce jest dla mnie ważne. Jak ludzie spostrzegają inne sprawy. Co prawda jestem tu tylko, albo aż rok, ale mam wielką nadzieję, że będzie więcej takich rocznic.

Chciałabym podziękować tym, którzy byli ze mną od początku, tym którzy motywowali mnie do dalszej pracy, motywowali mnie sobą. Dziękuje bardzo tym osobą i oczywiście też wam drodzy blogerzy. Dzięki wam jestem tu rok i bez Was nie byłoby to możliwe. Dziękuje.
Jak już się zaangażowała w bloga to często po chwili usuwałam posty, bo nie byłam pewna na nie no wiecie jak by miała otworzyć swój pamiętnik i podzielić się moimi myślami i albumem ze zdjęciami. Ale dzięki temu pamiętnikowi z albumem zdjęć mogę wypowiedzieć się na wszystkie tematy. Podzielić się z innymi wiedzą i spostrzeganiem wielu rzeczy. Dzięki temu, że zdołałam otworzyć i opublikować różne notatki zyskałam ogromną wiedzę i oczywiście co najważniejsze WAS! Mam nadzieję, że uda mi się publikować posty bez wahania. Mam wielką nadzieję, że ten post to krok w dobrą stronę. Może zacznijmy od początku... Jestem Karolina, a Wy?



35 komentarzy:

  1. Gratuluję pierwszego roku!
    Oby było więcej takich rocznic ;)

    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  2. Sama piszę blog od kilku miesięcy i uważam,że to też była jedna z lepszych decyzji :)
    http://www.she.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też jestem Karolina! Gratuluję ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie 3 września było już 2 lata.
    Wytrwałości w dalszym blogowaniu!
    Love-styl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne zdjęcia ! Gratuluję wytrwałości i oby tak dalej ! U mnie 25 sierpnia minęło 2 lata hihi <3
    Pozdrawiam !
    moda-naszym-swiatem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję ci niezmiernie! Wytrwałości i cierpliwości w prowadzeniu bloga. :) Zapraszam do siebie. :) https://jaglusia.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje!U mnie w grudniu 2 latka:)
    Dużych sukcesów <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję i życzę kolejnych sukcesów! :D

    neversaynever171.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję rocznicy!! <3
    blogerkaphoto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję pierwszego roku, życzę Ci więcej takich rocznic! :)
    http://nwaldowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. powodzenia w dalszym prowadzeniu bloga :)

    little-jay999.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratulacje i powodzenia w dalszym blogowaniu! :)

    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  13. Życzę wielu kolejnych rocznic bloga, powodzenia w dalszym blogowaniu! :)
    http://ramamodowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Rok to kawał czasu, oby wszystko szło po Twojej myśli ;)

    MÓJ BLOG
    MÓJ KANAŁ NA YT

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję wytrwałości. Prowadzenie bloga naprawdę nie jest łatwe. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluję i życze aby tych lat było jeszcze więcej!
    http://dziewczynawelcome.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo fajny post. :) Powodzenia w dalszym blogowaniu.

    lady-aria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Heh, sprawiłaś, że teraz i ja jestem wdzięczna, że zaczęłam blogować. Również swój pierwszy wpis opublikowałam w 2015, dobry rok i coś temu. Uwielbiam pisać. ^^

    Oczy Outsidera blog

    OdpowiedzUsuń
  19. Chyba dla kazdego blogera podjecie takiej decyzji jest najlepsza z najlepszych! Gratuluje, ze tyle wytrwalas i zycze Ci ogrom sukcesow i kolejnego roku z jak najlepszymi doswiadczeniami :*

    Buziaki zyciedlapasji.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo. Miło się czyta takie komentarze!

      Usuń
  20. Gratuluję i najlepszego! :* Życzę wielkich sukcesów w następnym roku ;)

    http://daruciaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Taka mała poprawka... Pisze się "skomentowałam" i "naprawdę", ale to drobiazg na przyszłość :D Gratuluję roku, ja miałam swój w lipcu ;)

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Gratuluję i życzę jeszcze większych sukcesów ! :)

    http://remakess.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Gratulację i dalszych sukcesów w sferze blogowania !!
    Moje urodziny pierwsze bloga już 20 września :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Moje gratulacje. Wiele wytrwałości i pasji z pisania.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ale masz słodziutki blog, oczywiście gratuluję i życzę dalszych sukcesów! :)
    zofiakuca.online

    OdpowiedzUsuń
  26. gratulacje! mi w czerwcu roczek wybił! :D

    Powodzenia :)

    nikolaa123.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń