23 września 2016

POSTANOWIENIA NA NOWY ROK SZKOLNY!


 Czy tylko ja mam tak, że na każdą okazję zaczynam snuć plany i postanowienia? Tak samo jest teraz nowy rok szkolny= nowe plany. Tylko, że czasami (czasami często) jest tak, że obiecujemy sobie coś, a potem i tak nie wychodzi to po naszej myśli. Tak to już bywa z tymi postanowieniami... często mijają się one z rzeczywistością. Ja jak na razie nie straciłam motywacji do nauki, bo co prawda dopiero kilka dni nauki za mną, ale cii . Jestem pewna, że większość z nas szybciej czy później będzie miała dość nauki. Dlatego przybywam z pomocą! Mam dla was mini poradnik, który ułatwi wam osiągnięcie swoich celów.


Zacznę się wysypiać!

1. Pij z rana kawę
No wiem, wiem można się uzależnić. Ale prawda jest taka, że pewnie większość z nas będzie za ileś lat ją pić. Dlatego można pić przed szkołą, ale nie w jakiś nadmiernych ilościach tylko jedną na rozbudzenie się i do razu będziemy lepiej funkcjonować. Lepsze to niż energetyki
2. Ograniczaj czas spędzony przed telewizorem, telefonem 
Połóż się szybciej spać zamiast oglądać zdjęcia na instangramie.Rano będziesz bardziej wypoczęty i na pewno będzie ci się łatwiej skoncentrować. 
3. Ucz się rano
Jak po prostu zabraknie ci czasu na naukę nie ucz się wieczorem. Połóż się szybciej spać i wstać z rana.Twój mozg będzie lepiej funkcjonował i z pewnością lepiej będzie ci się uczyło.
funkcjonował.


Będę zorganizowana

1. Zainstaluj sobie aplikacje przypominającą 
Kiedy jest sprawdzian od razu zapisuj sobie takie przypomnienie nastaw sobie ją na dany dzień i godzinę w ten sposób nigdy nie zapomnisz się nauczyć
2. Zapisuj ważne rzeczy na kolorowych karteczkach 
Pisz na kolorowych karteczkach co masz zrobić i przylep je w widocznym dla ciebie miejscu.
3. Kup sobie kalendarz 
I w nim pisz co musisz zrobić na dany dzień, na co się nauczyć i tego typu. 



Będą dostawać lepsze oceny

1. Ucz się na bieżąco
Prawda jest taka, że lepiej poświęcić chwilę na nauczenie się z tematu, który przerabiasz niż potem uczyć się większej ilości tematów w tydzień.
2. Słuchaj na lekcji
Jeśli będziesz słuchać na lekcji jesteś nauczony w 50 procentach
3. Bądź aktywny
Wtedy nauczyciel będzie widział, że się starasz i zdobędziesz nawet kilka pozytywnych ocen.
4. Ucz się częściowo
Czyli masz sprawdzian za tydzień masz do nauczenia się np. siedmiu tematów. To codziennie naucz się jednego niż siedmiu na raz.

30 komentarzy:

  1. Hehe, ja też tak mam ;) Jak kupiłam sobie stolik to swierdziłam, że będe cały czas sprzatac w pokoju, zeby sie ladnie wkomponował, ale cos mi nie wychodzi :P
    No ale oczywiscie powodzenia i wytrwalosci w postanowieniach ! :)

    www.MamaMagda.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. ta apka to dobry pomysł pamiętam jeszcze jak o sprawdzianie przypomniały mi koleżanki w ten sam dzień:D czasu na nauke juz nie było :D
    ładne zdjęcia :D

    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale super postanowienia! Właśnie robię sobie scereeny, żeby nie zapomnieć ��Ta apka prprzypominająca to świetny pomysł ��

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo fajny i przydatny poradnik :)
    ślicznie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Życzę zrealizowania wszystkich postanowień :D

    Mój blog
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Powodzenia w realizacji i fajny poradnik :)
    MYBLOGGINGTRAVEL.PL

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja nigdy nie robię postanowień na nowy rok szkolny.
    Obyś spełniła wszystko z Twojej listy :)

    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  8. Na początku roku szkolnego zawsze robię sobie nowe postanowienia, lecz w praktyce często wychodzi to nie tak, jak planowałem :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja też uwielbiam planować ;) Świetne zdjęcie, zapraszam do mnie: http://lifestyle-by-kinga.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Życzę powodzenia! :)
    Ja także mam kilka postanowień, obym była wytrwała :)
    Pozdrawiam :)
    https://gloryhaul.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja czuję się zorganizowana, uczę się z lekcji na lekcje i dobrze mi z tym ;)
    frydrychm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. super postanowienia! ja też postawiłam sobie kilka na ten rok szkolny :) świetne zdjęcia na dodatek! www.julliexy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie, nie tylko ty tak masz :D ja rowniez lubie organizowac duzo rzeczy choć tak na prawde wszytsko wychodzi nie tak jak powinno, życzę ci aby wszytsko było dobrze i starała sie trzymac tych postanowień ! :*
    Pozdrawiam,Lu

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne zdjęcia! :o Ja w tym roku staram się właśnie być bardziej zorganizowana niż w ubiegłych latach i w sumie nawet mi to wychodzi! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Super zdjęcia :) Fajny post ;3
    http://aagnesblog.blogspot.com/2016/09/memories-holi-festiwal.html

    OdpowiedzUsuń
  16. Powodzenia w realizacji wszystkich postanowień! Ja też mam kilka takich malutkich punktów na jesień. Lista może i trochę długa, może i czasami wymagająca ale przecież my dziewczyny jesteśmy takie, że jak się uprzemy- damy radę!
    Powodzenia :)
    http://ramamodowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Dobre rady, a szczególnie dla ucznia liceum, gdzie cały czas jest się zawalonym nauką :D. Kalendarz i karteczki to bardzo dobre rozwiązanie jakie stosuje codziennie :). Pozdrawiam serdecznie!

    wrzucnarap.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Sama pisałam całkiem niedawno podobne rady. Tyle, że kawa odrzuciłam. Dużo lepiej pobudzi Cię szklanka wody z cytryną niż kawa - potwierdzone informacje. ;)
    Aktywność na zajęciach jest ważna. Skupiasz się, zapamiętujesz więcej, mniej poświęcasz czasu na naukę w domu. ;)
    Korzystam z tego i muszę przyznać, że serio jestem zadowolona z efektów.

    Powodzenia w spełnieniu swoich celów, aby Ci się powiodło! ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Jakoś nigdy nie robiłam takich postanowień, jednak powiem, że twoje są naprawdę przydatne... Chyba nawet z nich skorzystam :D
    zofiakuca.online

    OdpowiedzUsuń
  20. Taka aplikacja to naprawde dobra rzecz ;)
    Obs/obs ? Daj znać u mnie na blogu zuzik-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Mnie osobiście nie przeszkadza aczkolwiek musi być prawdziwa złota jasień ! :D

    Ja już obserwuję ! :*

    http://stylistfashioon.blogspot.com/2016/09/dziewczecy-look.html

    OdpowiedzUsuń