2 września 2016

PODSUMOWANIE WAKACJI



Słońce, plaża, morze, jezioro, lody, sorbety, wspólne wypady, spontaniczne pomysły, oglądanie zachodu i wschodu słońca, ognisko, spanie na trampolinie, robienie nie udanych babeczek, oglądanie do drugiej w nocy słoików, pisanie własnej książki, uczenie się przez dwa miesiące hiszpańskiego( umiem aż powiedzieć dwa zdania), kupienie kokosa nie wiadomo po co, czytanie książek, godzinne pobyty na rolkach, sesje, kupowanie niezmiernej ilości słodyczy, wywoływanie zdjęć. To są słowa, które wyrażają te przecudowne wakacje. Byłabym w stanie wymieć jeszcze więcej wspaniałych chwil! Niestety wszystkie rzeczy trafiły do mojej zakurzonej teczki z napisem "wspomnienia". Jestem zadowolona nie mam zamiaru rozpłakiwać się, że wakacje się już skończyły. Jestem szczęśliwa, że mogłam przeżyć wiele cudownych chwil w gronie z najlepszymi ludźmi. Cieszę się, ze w te wakacje zrobiłam tyle rzeczy, które miałam w planach. Choć pogoda nie zawsze dopisywała i tak nie dopadła mnie nuda. Może i dobrze, ze padało trochę deszczu dzięki temu przeczytałam wspaniałą książkę i mogę powiedzieć, że oderwałam się na chwile od świata i byłam na drugiej wojnie światowej z bohaterami książki. Wspaniałe uczucie. Cieszę się, ze moje wakacje były tak  udane oby było takich więcej. Mogę powiedzieć bez zastanowienia, że to były moje najlepsze wakacje. Dlaczego? bo wykorzystałam je w stu procentach.



Nie ma co się zamartwiać już nie długo będzie przerwa od nauki(113 dni). Słuchajcie chcę wam życzyć powodzenia dla tych, którzy idą do nowego liceum, gimnazjum (to nie jest tak jak w odcinkach szkoły) każdy zajmuje się sobą więc bez obaw. Ja sama tego doświadczyłam tego rok temu jak poszłam do pierwszej gimnazjum nie ma się czego obawiać. Nie bójcie się poznawać nowych ludzi i po prostu bądzcię sobą, a wszystko dobrze się ułoży. Gwarantuje

40 komentarzy:

  1. Świetne zdjecia! I super post :)

    OdpowiedzUsuń
  2. zostaje na dużej :3

    http://07-35am.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

  3. Bardzo zaciekawił mnie Twój blog. Co powiesz na wzajemną obserwację ?
    Pozdrawiam jusinx.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  4. Przypominasz na zdjęciach A.Muchę :) Super zdjęcia :)
    http://twosistersbloog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. powinno być nieudanych i niedługo :)
    fajnie, że udały Ci się wakacje, mogę powiedzieć że mi również!
    dzisiaj przeżyłam pierwszy dzień w liceum i było całkiem fajnie, jutro mamy chyba jakieś ognisko :D
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie że wakacje udane :D powodzenia w roku szkolnym ;)
    Fajne fotki ;)
    grlfashion.blogspot.com
    zapraszam;)

    OdpowiedzUsuń
  7. mi wakacje także się udały. :)
    widać że świetnie masz wspomnienia, ja mam podobne. :)


    little-jay999.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja tez miałam udane wakacje! I bardzo będę za nimi tęsknić. Odliczam już tylko do swiąt :) Pozdrawiam ! - Kaczor

    OdpowiedzUsuń
  9. Nasze wakacje poczułyśmy dopiero w sierpniu po naszym wyjeździe :) Teraz idziemy do nowej szkoły jaką jest gimnazjum i musimy przyznać, że trochę się obawiamy :) Ale mamy nadzieję, że będzie okej :D Hehe ^^ Buźka ;*

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja niestety nie wykorzystałam swoich wakacji w 100% ale i tak jestem z nich zadowolona :) Śliczne zdjęcia.
    Pozdrawiam,
    http://myylifeedreamss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja idę na nowy kierunek studiów także moje wakacje jeszcze się nie skończyły :3

    OdpowiedzUsuń
  12. świetna notka, bardzo przyjemnie się czytało... napewno jeszcze tu zajrzę :) http://alienowyblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. super zdjęcia, super piszesz oby tak dalej zostaje na dluzej :D https://sowadominika.blogspot.com/2016/09/010916.html

    OdpowiedzUsuń
  14. Sesja jak zwykle mi się podoba. Ja ide do, znaczy jestem w 3 kl i się boje bo to szybko minie i liceum... :( Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  15. Pierwsze co to zdj mi się bardzo podobają, widać, że wakacje należały do tych udanych i ciesze sie, że przeczytałaś ksiązke hehe :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Widze, ze bardzo aktywnie spedzalas tegoroczne wakacje! Moje rowniez byly udane, dzieki czemu bede mogla je na dlugo wspominac.
    Genialne zdjecia! Uwielbiam takie nadmorskie klimaty :)

    Pozdrawiam,
    joannadybczyk-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Mega Ci zazdroszczę, że byłaś nad morzem ! Ja swoje wakacje wspominam bardzo miło, ale teraz czas wziąć się do pracy.. Matura czeka :)

    http://nataliakaczmarek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Genialne zdjecia, mega widoki :)
    **************************************************************************
    W WOLNEJ CHWILI ZAPRASZAM DO MNIE NA NOWY POST :)

    DREAMSSTATION- KLIK
    Mogłabym poprosić o 5 klików? Byłabym bardzo wdzięczna za pomoc :)

    1. KLIK
    2. KLIK
    3. KLIK
    4. KLIK
    5. KLIK

    OdpowiedzUsuń
  19. Genialne zdjecia, mega widoki :)
    **************************************************************************
    W WOLNEJ CHWILI ZAPRASZAM DO MNIE NA NOWY POST :)

    DREAMSSTATION- KLIK
    Mogłabym poprosić o 5 klików? Byłabym bardzo wdzięczna za pomoc :)

    1. KLIK
    2. KLIK
    3. KLIK
    4. KLIK
    5. KLIK

    OdpowiedzUsuń
  20. Zgadzam sie z Tobą, z tym co napisałaś, nie ma się czego obawiać, nowa szkoła to nowe przeżycie, taki trochę nowy rozdział w życiu! Ja 3 lata temu poszłam do nowej szkoły, do technikum i jakoś szczególnie mocno się nie stresowałam! Piękne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  21. Zazdroszczę, że byłaś nad morzem :) Świetne zdjęcia! Obserwuję :)

    http://justynaksiazek.blogspot.com/
    LINK DO KANAŁU

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja w tym roku właśnie poszłam do gimnazjum. Wykorzystałam wakacje tak jak potrafiłam. Może nie tak jak Ty w 100%, ale patrząc na poprzednie wakacje te były jednymi z najlepszych.
    Littleredcherrysmile click

    OdpowiedzUsuń
  23. Cieszę się, że wakacje minęły Ci fajnie oraz że wykorzystałaś je w 100% ! :) Ja na szczęście edukację mam już za sobą :) Świetne zdjecia!

    OdpowiedzUsuń
  24. Cudownie spedzilas wakacje tylko pozazdrościć😀

    OdpowiedzUsuń
  25. Cudownie spedzilas wakacje tylko pozazdrościć😀

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetny post i śliczne zdjęcia.
    Zazdroszczę takich wakacji.
    Pozdrawiam
    Love-styl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo fajnie spędziłaś wakacje. :) Super zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  28. Szkoda, że te wakacje dobiegły już końca, powodzenia w szkole :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Fajne podsumowanie wakacji! Widać, że miałaś udane wakacje!

    Zapraszam do siebie, może wspólna obserwacja? :)
    http://olga-dz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Szkoda, że wakacje już się skończyły :(( moim zdaniem zbyt szybko zleciały w tym roku zdecydowanie za szybko..no cóż trzeba czekać kolejne 10 miesięcy ! Świetny wpis :)

    Zapraszam do siebie http://moda-naszym-swiatem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Piękne zdjęcia!

    Zapraszam do mnie na nowy post! Zaobserwuj, jeśli Ci się spodoba! :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<



    OdpowiedzUsuń
  32. Wakacje, wakacje i po wakacjach ! Ale dobrze że można wrócić do szkoły i spotkać się z przyjaciółmi !!
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :))
    http://true-life-from-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Ja cale wakacje w domu :)
    Świetny post!

    OdpowiedzUsuń
  34. Bardzo lubię spędzać czas na morzem. :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Fajne wakacje! No niestety już wrzesień, ale i tak szybko minie i będą kolejne wakacje!

    Pozdrawiam : )

    OdpowiedzUsuń
  36. Bardzo dobre podsumowanie wakacji, widzę, że miło minęły i będziesz za nimi tęsknić tak mocno jak ja :(
    http://queenxfangle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. I love the post! Thanks for sharing:)

    irenethayer.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Wstęp najbardziej mnie urzekł.
    Miło, że dzielisz się swoimi doświadczeniami, podróżami.
    Serdecznie pozdrawiam :)
    https://gloryhaul.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Ja chce z powrotem wakacje. Wakacje come back. XD
    Midas.
    bartoszart1998.blogujacy.pl

    OdpowiedzUsuń