28 sierpnia 2016

Pierwsza część blogowego Q&A


1. Dlaczego założyłaś bloga?

Z tak zwanej "mody" aż wstyd się przyznać, ale tak założyłam go dlatego, że każdy miał wtedy, a jak każdy to ja też :D Ale potem zaangażowałam się w to aż przerodziło się to w pasje i takim sposobem jestem tu już prawie okrągły rok.

2. Skąd bierzesz pomysły na posty?

Ostatnio to ich w ogóle nie mam i sama chciałabym wiedzieć z jakiego źródła mam  je czerpać. Ale najczęściej same przychodzą, albo biorę je z codziennych rozmów. Czasami, ale  naprawdę rzadko inne posty na blogach mnie inspirują i na podstawie tego pisze swojego posta.
3. Dlaczego założyłaś bloga, a nie np. kanał na yt?

 Dopiero w ostatnim czasie zaczęłam oglądać youtube. Wszystkie popularne youtuberki mnie po prostu męczyły i miałam taką niechęć do youtube.

4. Kto cie inspiruje?

Zależ w jakiej sytuacji. Najczęściej jest to muzyka Michaela Jacksona i sam on, a jeśli chodzi o bloga to nie mam takiego blogera, który mnie inspiruje. Fakt, że mam ulubieńców blogsfery, ale raczej mnie nie inspirują.

5. Oglądasz jakieś filmiki na yt?

Tak dość niedawno zaczęłam oglądać jest ich kilka, ale są naprawdę genialne (linki na dole). Pierwszą youtuberkom jest Vroobelek dzięki niej tak na prawdę zaczęłam oglądać filmiki na youtube. Jest świetna ma wspaniałą osobowość mówi na różne tematy i przy oglądaniu jej filmików można śmiać się do bólu brzucha. Następną youtuberkom jest Alex There czyli ktoś kto zajebiście jeździ na rolkach! Ja zawsze czerpie z niej inspiracje i po obejrzeniu jej na rolkach muszę po prostu muszę iść na rolki. Następnym youtuberem jest Karolina Sobańska robi świetne przepisy na wegańskie jedzenie dzięki niej można się wiele dowiedzieć i odżywiać się prawidłowo na diecie wegańskiej. Dwaj ostatni youtuberzy są to Robson i Matt Olech tak szczerze to nic do przesłania nie mają, ale można się przy ich filmikach pośmiać!
Vroobelek
Alex There
Karolina Sobańska
Robson
Matt Olech
6. Chciałabyś założyć kanał na yt?

Tak, mam to w planach, ale jest to pewne zobowiązanie, a ja nie radze sobie z blogiem i teraz jeszcze dojdzie nauka więc w najbliższym czasie niestety nie.

7. Jakie jest twoje najmilsze wspomnienie?

Może wydać się to trochę dziwne, ale chyba najmilszym wspomnieniem jest przejście na wegetarianizm. To wiele dla mnie znaczy. Ratowanie ponad stu zwierząt na rok to dla mnie duża satysfakcja nie wyobrażam teraz zjeść zwierzęcia (i jak ktoś pyta nie brakuje mi hamburgera z Mc).
8. Jacy są twoi ulubieńcy muzyczni?

 Zayn Malik, lemON, John Lennon, Michael Jackson. Tak, wiem jest ich bardzo dużo haha. Szczerze mówiąc to aż czterech, ale są naprawdę świetni i godni polecenia.


44 komentarze:

  1. Swietne zdjecia ktore nadaja klimat!

    OdpowiedzUsuń
  2. nie wstyd się przyznać, że z mody.
    Ja założyłam, bo chciałam dzielić się z ludźmi moją pasją do makijażu, kosmetyków itp. Chciałam się także rozwijać pod tym względem - planuję iść na studia kosmetologiczne. więc to poważna sprawa u mnie była, poważny wielki krok, wszystko przemyślane.:D ah, jak przypomnę sobie początki... 17 maja założyłam bloga :)
    Tak jak Ty, mam w planach założyć kanał na yt- będący uzupełnieniem bloga, filmiki makijażowe itp, ale dopiero za 2 lata. szmat czasu, ale mam swoje powody ;) Czekam na kolejną część :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Myślę, że z tzw mody założyło bloga większość blogerów tak więc spokojnie :D Fajne zdj, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Czekam na Twój kanał na yt! ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Przeczytałam kilka pierwszy odpowiedzi i się zniechęciłam po powtarzających się zdjęciach. Które nie wiem czy jakoś nawiązują do tematyki...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawe. Szczerze mówiąc jeszcze nigdy nie widziałam takiego komentarza. Zdjęcia są po to, żeby ludzie pooglądali w między czasie. Zdjęcia się nie powtarzają a są robione w tym samym miejscu, a to drobna różnica.

      Usuń
  6. Lubię posty typu Q&A, zawsze mozna się dowiedzieć czegoś więcej o blogerze. Fajnie że tego typu post opublikowałaś.

    Enjoy Life

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne zdjęcia. Dobrze, że poleciłaś kilka fajnych youtuberow, bo aktualnie szukam inspiracji.
    http://lifejulczistyle.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja tak naprawdę nie wiem dlaczego założyłam bloga ;) Śliczne zdjęcia ;)
    Zuzia For Style - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  9. Też uwielbiam Michaela Jacksona. Lata świetlne temu, też założyłam bloga, bo wszyscy mieli ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Naprawdę szczere odpowiedzi! Rzadko kiedy zdarzają się takie prosto od autora i tutaj wielki plus!! Co do youtuberów to zdecydowanie Ola jest moim ulubieńcem z tych co wymieniłaś ♥ Też oglądam Robsona i zgadzam się, że on za wiele do przekazania nie ma ale jest bardziej dla rozrywki :) Hm jeśli chodzi o wykonawców, których podałaś to raczej wszyscy nie są w moim guście. Może dlatego, że wolę zagranicznych wykonawców - Indie itp. Super post! Taki szczery :)

    www.kinczes.blogspot.com

    Ps. Z youtuba mogę polecić Ci Gargamela tylko uważaj na uszy :D - GargamelVlog

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajne odpowiedzi! dobra decyzja z tym, że przeszłaś na wegetarianizm ;) Co do kanału na yt, też bardzo chciałabym go założyć ze względu na to, że kocham nagrywać filmy i potem je montować :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajne odpowiedzi i ładne zdjęcia
    Pozdrawiam
    Love-styl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Też lubię Michaela! ♥
    Bardzo ciekawe odpowiedzi, miło się czytało :)
    http://written-by-loony.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. fajnie odpowiedziałaś, też w sumie lubię Michaela ale za duzo go nie słucham :) Jak bym miała wybierać między kanałem na yt a blogiem, bez zastanowienia się wybrałabym bloga :D
    frydrychm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  15. Chętnie obejrzę filmiki osób, które wymieniłaś. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. trzymam kciuki za ogarnięcie się z blogiem i czekam na kanał ;)
    Też myśle dan serią takich pytan na moim blogu

    OdpowiedzUsuń
  17. Ciekawy wpis fajnie, ze towoje odpowiedzi są szczere. Do tego bardzo ładne zdjęcia :)
    friendsofchoice216

    OdpowiedzUsuń
  18. fajna notki, życzę ci sukcesów blogowych

    https://skucinskaemi.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Też oglądam Vroobelka i Matta :> Oglądam też dużo innych youtuberów i dwóch na trzech z moich ulubionych jest leworęczna. Naprawdę polecam Ci ich obejrzeć. Są to Krzysztof Gonciarz, Gargamel i najbardziej kontrowersyjny Gimper ;D
    Pozdrawiam, Natalia

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo dobry tag, masz świetnego bloga jednak ten szablon psuje wszystko bo zdjęcia są bardzo małe i nie przyciąga a szkoda bo zasługuje na zauważenie~!
    queenxfangle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  22. Sądzę że większość założyła bloga ponieważ to było modne, ale ważne że z czasem Cię to wciągnęło i robisz to co kochasz :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. Aaa zapomniałam dodać, bardzo ładne zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ładne zdjęcia :) Też lubię Michaela i LemON

    natalianowotna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Rowniez zamierzam zalozyc kanal na youtubie! Wlasciwie to juz go mam ale filmy bede wrzucac dopiero wtedy kiedy bede z nich w 100 procentach zadowolona w koncu wiele jest osob ktore robia na sile i .. byle jak!
    Do mnie tez inspiracja przychodzi nie wiadomo skad! <3

    Versjada

    OdpowiedzUsuń
  26. Ciekawe odpowiedzi, czasami odpowiedziałabym tak samo :) Piękne zdjęcia, dodawaj je w większym formacie to lepiej się je będzie oglądało!
    m-artyna.blogspot.com-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  27. Można sie dowiedzieć sporo ciekawych rzeczy o tobie :) ja tak sama czasami sie zastanawiam skąd biore pomysły na posty na blogu
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  28. Fajnie Q&A też kiedys robiłam :D

    nikolaa123.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Również uwielbiam Michaela i LemON <3 Świetne Q&A i bardzo ładne zdjęcia.
    Pozdrawiam
    Justyna~szalonaa-ja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Ciekawe odpowiedzi :)
    Uwielbiam Billie Sparrow! :D

    Pozdrawiam! :)
    http://angelikabien.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja nie widzę nic złego w zdjęciach, fajnie, że można pooglądać je czytając odpowiedzi:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wreszcie ktoś mówi do rzeczy. Dziękuje

      Usuń
  32. Ciekawe odpowiedzi, tez kiedyś myślałam nad kanałem na yt ale jednak to spory obowiązek 😪

    http://dryclaudia.blogspot.com/2016/08/dzis-powietrze-pachnie-jak-ostatni.html

    OdpowiedzUsuń
  33. mięso z hamburgergera z Mc'a to nawet mięso nie jest :D ja też lubię sobie czasem pooglądać filmiki na yt :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Ciekawe odpowiedzi :) i świetne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  35. Prowadz bloga dalej :) z czasem moze przerodzic sie to w pracę, jak juz będziesz zarabiać :)

    OdpowiedzUsuń