11 sierpnia 2016

Koniec z rutyną+Q&A


Nie było mnie tu ponad miesiąc, a czuje jak by to były dwa lata. Tęskniłam.W głębi duszy jest mi przykro, bo nie wiem czy tu zostanę. Już takie dwu miesięczne przerwy to rutyna w moim blogu. Każdy potrzebuje trochę czasu, bo nie ma weny, bo chce odpocząć i tak dalej, ale jeśli w ciągu sześciu miesięcy masz trzy post to już trochę nie okej. Zastanawiałam się czy dalej pisać i szczerze to nadal nie wiem. Zawiodłam samą siebie. Miałam tyle pomysłów na posty. W wakacje miało tu być tyle energii, a co z tego wszyło? No właśnie nic. Nie wiem czy dam radę pisać regularnie i nie robić moich dość długich przerw, ale spróbuje choćby dla tych prawdziwych czytelników.
Postaram się też zmienić co nie co w moich postach. Jak sami wiecie moje posty są jednym słowem ''suche'' ciągłe tematyczne posty, a na blogu powinny być posty i zabawne, luźne, ale też posty, które mają coś nam uświadomić, przesłać nad którymi warto pomyśleć (przynajmniej według mnie tak powinno to wyglądać). D l a t e g o... postanowiłam wprowadzić pewną serie, dodać tylko zdjęcia bez pisania, ani słowa (to coś zupełnie niespotykanego u mnie), dawno też nie było tu recenzji jakiejś książki więc recenzja to dobry pomysł.Mam nadzieje, że ta zmiana będzie dobra!
UWAGA, UWAGA
Na koniec chciałabym przekazać, że planuję zrobić Q&A. Chcę żebyście się trochę więcej dowiedzieli o mnie i o moim blogu. Q&A będzie podzielone na dwa posty, w których postaram się odpowiedzieć na wszystkie wasze pytania. Więc jeśli macie jakiekolwiek pytania w komentarzu możecie je śmiało zadawać.

25 komentarzy:

  1. Nie rezygnuj z bloga tylko dlatego, że nie masz "weny". Sama mam z tym problem. Jeśli to Twoja pasja to działaj dalej choćby posty miały się pojawiać raz na dwa miesiące!

    http://tithiel1404.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Czasem bark sił udziela się blogerką, to normalne. Są wakacje, i rozumiem, że miałaś wiele planów, ale pomysły nie kończą się na lipcu!
    Powodzenia.

    https://hot-schot.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Pisz i prowadź bloga dalej, bo super Ci to wychodzi ;) Życzymy Ci wytrwałości i systematyczności. Śliczne zdjęcia, zresztą jak zawsze :3 Co do pytania na Q&A to brzmi ono: Co sądzisz o blogerach którzy prowadzą bloga tylko dla współprac? Chciałabyś mieć siostrę bliźniaczkę? ^^ Pozdrawiamy i ślemy buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczne zdjęcia :)
    Dlaczego założyłaś bloga? Skąd bierzesz pomysły na posty ?
    MÓJ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne zdjęcia. Nie poddawaj się♥
    Pytanie do Q&A : Dlaczego założyłaś bloga, a nie np. kanał na yt?
    http://m-grabowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja tez ostatnio kompletny brak czasu na bloga , ale tak to jest , że czasami trzeba zregenerować akumulatorki by było jeszcze lepiej i tak jest w każdym przypadku. Świetny pościk ☺


    Zapraszam do kliknięcia http:// lovefashionandphoto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja tez ostatnio kompletny brak czasu na bloga , ale tak to jest , że czasami trzeba zregenerować akumulatorki by było jeszcze lepiej i tak jest w każdym przypadku. Świetny pościk ☺


    Zapraszam do kliknięcia http:// lovefashionandphoto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Pisz dalej! Życzę Ci motywacji i systematyczności! Super zdjęcia ;) kochana, mogłabyś poklikać u mnie w ostatnim poście? Jeśli napiszesz parę cen, odwdzięczę się ;) patssstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Pisz dalej, życzę dużo weny, i wiele serca do prowadzenia bloga :) Świetne zdjęcia, wspaniała modelka i cudowny krajobraz :D Pozdrawiam :)
    http://ksiazkowalyssa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Myślę, że najpierw powinnaś odbudować tę relację z czytelnikami (piszesz, że ich zawiodłaś, masz mało postów), a potem prosić o pytania do Q&A. Powodzenia!
    ❤ blog

    OdpowiedzUsuń
  11. ja nigdy nie miałam takiej przerwy od blogowania, jak ty np. miesiąc. pewnie okropne uczucie, brakowałoby mi bloga. poświęcam mu dużo uwagi i czasu x

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie martw się tą miesięczną przerwą, ja wróciłam po dwóch latach do blogowania i czuję się wspaniale! Pomysły same w jakiś sposób przyjdą. Więc życzę powodzenia i zostaję na dłużej :)

    W międzyczasie zapraszam do mnie:
    http://nati-nataliii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja miałam w blogowaniu bardzo długą przerwę i wróciłam z podwojoną siłą :) Bardzo fajne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Też bloguje z przerwami, ze względu na brak czasu :) Głowa do góry :)
    http://ysiakova.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Każdy ma przerwy, ale ty musisz wrócić. Pozdrawiam. https://adusis.blogspot.com/2016/08/zapowiedz-pierwszego-nowego-sezonu.html

    OdpowiedzUsuń
  16. Życzę Ci dużo weny! Moje pytania: Kim się inspirujesz, oglądasz jakieś filmiki na yt, kto cie inspiruje, chciałabyś założyć kanał na yt, jacy są twoi ulubieńcy muzyczni.

    OdpowiedzUsuń
  17. duzo wytrwalosci i cierpliwosci zatem zycze :) blogowanie to spore wyzwanie :D pozdraiwam!

    OdpowiedzUsuń
  18. Przerwy w blogowaniu są normalne. Każdy je ma, więc nie masz się czym przejmować ;)
    A co do pytań:
    1. Co jest Twoją największą pasją?
    2. Co Cię inspiruje?
    3. Które blogi często odwiedzasz?

    Pozdrawiam :*
    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  19. Każdy ma przerwy w blogowaniu. Są różne przyczyny. Najczęściej to po prostu brak weny. To normalne, na prawdę :D

    Pytania:
    1. Jakie posty na blogach lubisz?
    2. Co blog musi mieć w sobie, żebyś go zaobserwowała?
    3. Jakie są twoje ulubione blogi?

    wiktoriakarnecka.blogspot.com <-- KLIK

    OdpowiedzUsuń
  20. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  21. Owocnego powrotu do blogowania i jak najmniej przerw, bo świetny ten blog ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie poddawaj się i walcz! Prowadź bloga dalej bo jest on świetny!

    1. Jakie masz hobby?
    2.Co jest Twoim największym marzeniem?
    3.Byłaś/jesteś zakochana?
    4.Czy masz swoją najlepszą BFF?

    http://livetourevel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Wiesz, że kocham twojego bloga, więc nie poddawaj się i rob dalej to, co kochasz!
    Pytanka: co uważasz o sytuacji politycznej w Polsce? Uprawiasz sport? Jesli tak, to jaki? Jakie jest twoje najmilsze wspomnienie (to moze byc trudne, ale wierze w ciebie haha)?

    OdpowiedzUsuń
  24. Oglądam podobnych youtuberów :) Teraz to zastępuje mi telewizję. ps. bardzo fajne zdjęcia we wpisie :)
    http://nazywamsiemilena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja zawsze chętnie poczytam recenzje książek! :)

    OdpowiedzUsuń