16 sierpnia 2016

Dlaczego warto zostać wegetarianinem ?


 Dlaczego warto zostać wegetarianinem? Powody.

1. Ponieważ dieta wegetariańska cofa choroby serca
Dieta wegetariańska jest najzdrowszą dietą. Wegetarianie maja najniższe ryzyko zachorowania na raka, cukrzyce, choroby serca, a dieta roślinna dostarcza nam wszystkie potrzebne składniki do życia ;)
2. Ponieważ jedzenie mięsna czyni cie otyłym
W przeciwieństwie do głodówek dieta wegetariańska jest sycąca. Statystycznie wegetarianie ważą 10 kg mniej niż ludzie, którzy jedzą mięso.
3. Ponieważ nie powinieneś kłamać dziecku na temat tego co je
 Dlaczego nie powiesz swojemu dziecku, że je swoje ulubione zwierze... PRZCIEŻ TO NATURALNE
4. Ponieważ zwierzęta też mają uczucia
One nic nie czują... Przecież to nie ludzie. To naturalne, że się je zwierzęta. Prawo dżungli. Ale jest jedno, ale... nie jesteśmy już jaskiniowcami i dobrze wiemy, że one czują BÓL. ONE NIE ŻYJĄ PO TO, ABY JE ZJEŚĆ W MC.
5. Ponieważ żadna istniejąca istota, nie chce oglądać zabijania własnej rodziny
Dlaczego one muszą na to patrzeć... patrzeć na to jak ich dziecko jest kopane, duszone. Dlaczego? Kurde ludzie jesteśmy już w 21 wieku razem możemy temu zapobiec, ale jeśli wybieracie dobrze zjeść kosztem niewinnych zwierząt.
6. Ponieważ to przemoc, którą możemy powstrzymać
Chcieć znaczy móc.
7. Ponieważ, nikt nie powinien żyć z zabijania
Nie ma jak dawać tyle jedzenia krowie, żeby ją potem zabić. Ziarno do wykarmiania krów, które idą na ubój. Wiecie, że to ziarno mogłoby nakarmić dzieci w Afryce (?) Połowa całej wody w USA idzie na hodowle zwierząt w uboju, a niektórzy muszą iść 4h po wodę, ale przecież najważniejsze jest to, że dobrze zjemy!
8. Ponieważ żadne zwierze nie powinno być zabijane dla twoich kubków smakowych
To zdanie jest takie prawdziwe!
9. Ponieważ one są bezbronne
10. Ponieważ siła nie oznacza racja

https://www.youtube.com/watch?v=D_Y4anT88qo

Może to czas zostać wegetarianinem... (?)

41 komentarzy:

  1. na pewno sa jakies plusy, ale lubie mieso . nie wszystko, ale filet, schabowe ,mielone zjem. jestem wybredna do wędlin. mam tylko 2-3 ulubione i innych nie jem :P

    http://pa2ul.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie wiedziałam że tyle z tego korzyści!
    ysiakova.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Też czasami myślałam, żeby przejść na wegetarianizm, ale miłość do piersi z kurczaka jest większa... :D

    Zapraszam Cię na post o stylizacji z ramoneską, powiedz co o niej sądzisz. :)
    http://ms-black-lady.blogspot.com/2016/08/czarna-ramoneska-w-stylizacji.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Była wegetarianką przez prawie dwa lata, ale na własnej skórze przekonałam się, że wszystko jest organizmowi potrzebne do normalnego funkcjonowania. Teraz nie jem dużo mięsa, ale jeśli mam ochotę to nie odmawiam sobie tego.
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  6. Nawet nie myślałam żeby zostać wegetarianinką nie wiem czy dobrze to napisałam :D
    Jest dużo plusów ale nie mogłabym obejść się bez mięsa ❤

    OdpowiedzUsuń
  7. Obserwuję :)
    http://fashionblackqueen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Fakt... ma dużo plusów. Aczkolwiek ja zawsze będę zdania, że w diecie człowieka mięso też jest potrzebne :) Może nie w olbrzymiej ilości, ale jest ważne...
    https://pannakuchcewicz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Zgadzam się z Tobą całkowicie! Sama jestem wegetarianką, miło że nie tylko ja uważam, że nie powinniśmy zabijać zwierząt : )

    swiatzanki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Genialne ! Kocham Cię za ten post <3 <3 !

    OdpowiedzUsuń
  11. To jest temat bardzo dyskusyjny. Owszem, mogłabym być na diecie warzywnej, ale nie dałabym rady dłużej niż tydzień. Taka kolej człowieka i środowiska, że łańcuch pokarmowy jest dla nas istotny i gdzieś są te biedne zwierzaczki, a my nad nimi i musimy je jeść.

    Bez mięsa też bym się nie obseszła. Może bez mięsa wieprzowego dałabym radę, ale nie bez mięsa z kurczaka, czy jajek.

    Pozdrawiam.
    www.paniyoanna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. ja nie jestem wegetarianką i myślę, że nie dałabym rady dłużej niż jakiś okres czasu :) Chociaż z tego co obserwuję to dziewczyny wytrzymują dłużej bez mięsa niż mężczyźni :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nigdy nie myslalam o byciu wegetarianką i nie wyobrazam sobie tego u siebie ;) szanuje jednak osoby, które dają radę :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Do mnie nie trafia ten temat, jestem tego zdania, że to każdego indywidualna decyzja niezależnie ile plusów w tym widzi a ile minusów. Nie powielam i nie neguję, pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Masz dużo racji! Jednak bez mięsa nasz rozwój może przystopować i nie będziemy rosnąć :/ A tak pro po właśnie przed chwilką zjadłyśmy kurczaka xD :D Hehe ;p Buziaki kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Zastanawiałam się nad tym kiedyś żeby zostać. Ale ciężko jest w diecie zastąpić mięso, a ono jest nam potrzebne do rozwoju :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  17. Ostatnio myślałam nad przejściem na wegetarianizm lub weganizm. Post dał mi dużo do myślenie i chyba już podjęłam decyzje :)
    Świetnie piszesz!

    Pozdrawiam
    Zapraszam do siebie www.itsvividnes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojejku bardzo miłe słowa💓 życzę Ci powodzenia w byciu wegetarianką

      Usuń
  18. Dla mnie mięso jest czymś z czego ciężko zrezygnować.
    Post bardzo przydatny dla osób, które zastanawiają się nad przejściem na tą dietę!

    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  19. Racja że ciężko zrezygnować z mięsa,ale czasami mam tak że przez jakiś długi czas brzydzi mnie mięso.

    OdpowiedzUsuń
  20. Kiedyś chciałam zostać wegetarianką, ale z tego zrezygnowałam. Trudno zrezygnować z czegoś tak bogatego w witaminy i białko! ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Osobiście zastanawiałam się nad przejściem na wegetarianizm, etc.
    Jednak po wszystkich za i przeciw, stwierdziłam, że wolę zjeść podsmażoną pierś z kurczaka, niż sałatkę :)

    http://tiffuu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja nigdy nie zastanawwiałam się nad tym , żebym ja została wegetarianinem :)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Hehe nie wiedziałam, że tyle z tego korzyści ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Nigdy się nad tym nie zastanawilam lecz fajnie napisany post! pozdrawiam :*

    nikolaa123.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Niestety ja nie mogłabym wytrzymać tydzień bez mięsa. Bardzo nie lubię zabijania zwierząt i tego w jakich warunkach są chowane przed śmiercią.Jest taki dobry film "Monsanto" ,który wszystko to ukazuje.
    Zapraszam http://natalie-forever.blogspot.com/2016/08/katy-perry-mad-potion.html

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie jadam mięsa od 4 klasy podstawówki, teraz kiedy idę do klasy maturalnej przerzucam się na dietę wegańską, u mnie jest to spowodowane etyką, nie potrafię zjeść czegoś co żyje :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja nie wyobrażam sobie nie jadać mięsa
    agnieszka-gromek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Już 4 lata jestem wegetarianką, super post.
    Zapraszam do mnie http://magnificablog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Nie wiedziałam, że płynie z tego tyle korzyści. Ale chyba jednak nie mogłabym odstawić mięsa całkowicie.
    http://nwaldowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Niestety nic nie zastąpi pełnowartościowego białka :/

    OdpowiedzUsuń
  31. Zastanawiałam się nad przejściem na wegetarianizm, lecz nie do końca byłoby to dla mnie dobre, ponieważ mam problemy ze zdrowiem. Do tego niestety moja rodzina jest sceptycznie nastawiona :/
    http://written-by-loony.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja staram się nie jeść mięsa już od dłuższego czasu. :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Ciekawy post :)
    http://viofashiontime.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Ja byłem wege, ale mój lekarz powiedział że jak nie będę jadł mięsa to będzie ze mną źle (mam astmę). Pozdrawiam ! https://adusis.blogspot.com/2016/08/owocki-3-owoce-sa-najlepsze.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O kurcze to słabo. Ja nie wyobrażam sobie jeść mięso, a też mam astme

      Usuń
  35. Ja jem mięso- ale tylko takie "sprawdzone"- czyli wiem że zwierzę nie jest hodowane na rzeź, tylko jest normalnie hodowane. No niestety nie dałabym rady na długo odstawić mięsa.

    OdpowiedzUsuń
  36. Niestety nie zostanę raczej wegetarianinem, ale post został ładnie napisany a jego autorka mądrze myśli :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Świetny post, moja siostra też jest wegetarianinką, też chciałabym przestać jeść mięso itp, ale jest ciężko. Może kiedyś mi się uda :)
    blogerkaphoto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń