6 lipca 2016

101 RZECZY DO ZROBIENIA TEGO LATA!

Za pewnie lato to ulubiona pora roku większości z nas (lato=wakacje, wakacje=brak nauki, wolność). Choć tak długo czekaliśmy na wymarzone wakacje pewnie niektórych dopadła już nuda. Już dwa miesiące przed wakacjami obiecujemy sobie, że to będą najlepsze wakacje i słowo nuda nie pojawi się przez najbliższe dwa miesiące, ale szybciej czy później okazuje się, że lądujemy przed telewizorem lub komputerem. Jak temu zapobiec? Nawet nigdzie nie wyjeżdżając mogą być to bardzo ciekawe wakacje. Oto lista z aż 101 rzeczami do zrobienia tego lata. Życzę miłej zabawy!

1.Zrób ognisko 
2.Wyjdź gdzieś z przyjaciółmi 
3. Śpij na trampolinie 
4. Śpij w namiocie 
5. Obejrzyj wschód słońca 
6. Obejrzyj zachód słońca
7. Zrób pizze 
8. Zrób naleśniki 
9. Zrób gofry 
10. Śpij 24 h 
11. Zacznij oglądać jakiś serial 
12. Zrób wianek z kwiatów 
13. Weź udział w festiwalu kolorów 
14. Napisz książkę 
15. Weź udział w konkursie fotograficznym
16. Załóż album i upamiętnij te wakacje 
17. Codziennie zrób sobie selfi 
18. Naucz się nowego języka 
19. Napisz do kogoś zupełnie nieznajomego 
20. Poznaj nową osobę
21. Zrób swoje własne lody 
22. Jedz nad rzekę 
23. Jedz nad jezioro 
24. Kup kokosa 
15. Zrób lemoniadnę 
16. Naucz się robić bezalkoholowe drinki 
17. Zrób mrożoną kawę 
18. Znajdź przepis na pierogi i je zrób (możesz dać babci) 
19. Wywołaj zdjęcia i powieś je na ścianie 
20. Zagraj w jaką grę planszową 
21. Idź na deskę 
22. Idź na rolki 
23. Przeczytaj choć jedną książkę 
24. Zrób chociaż jeden post nie pisząc ani jednego zdania tylko wstaw zdjęcia
25. Zrób piknik
26. Zostań wegetarianinem na jeden tydzień 
27. Zostać weganinem na jeden tydzień
28. Zafarbuj włosy 
29. Kup sobie balon z helem 
30. Obejrzyj film ''Za szybko aby umierać'' i postaraj się nie płakać 
31. Kup watę cukrową
32. Załóż bloga jeżeli go nie masz 
33. Zrób koktajl 
34. Cały dzień bądź na piżamie 
35. Wymyśl swój własny cytat 
36. Idź na koncert nawet taki w twoim mieście 
37. Wstań z samego rana i ugotuj coś dla rodzinki 
38. Nakarm kaczki 
39. Upiecz ciasteczka dla bliskich 
40. Upiecz cokolwiek 
41. Idź na wędrówkę do lasu 
42. Spaceruj po mieście 
43. Jedź do Gdańska i zrób zdjęcia na ulicy długiej 
44. Zbuduj zamek z pisaku 
45. Obejrzyj serial z dzieciństwa 
46. Puszczaj lampiony 
47. Oglądaj gwiazdy 
48. Zrób tatuaż henną 
49. Posprzątaj w szafie 
50. Zmień wygląd bloga 
51. Wyhoduj arbuza
52. Posadź jakąś roślinę 
53. Spędź cały dzień bez telefonu i komputera 
54. Nie śpij aż do wschodu słońca 
55. Zrób zdjęcie w foto-budce 
56. Spotkaj się z dawnymi przyjaciółmi 
57. Pomaluj paznokcie na czarno 
58. Postaraj się ubrać tak, żeby zdjęcia pasowały do posta 
59. Wymyśl nowe marzenie 
60. Zjedz obiad na śniadanie 
61. Zorganizuj noc filmów 
62. Zaproś znajomych 
63. Zrób swoją własną koszulę
64. Zrób koszulkę na urodziny bloga 
65. Sesja zdjęciowa zawsze dobry pomysł 
66. Pobaw się z młodszym rodzeństwem 
67. Zrób komuś prezent, żeby wiedział, że zależy ci na nim
68. Podaruj komuś ważnemu Merci
69. Pokaż drugiej osobie, że zależy ci na niej 
70. Nocuj u kogoś 
71. Pomóż starszej osobie 
72. Zorganizuj zbiórkę dla bezdomnych
73. Albo dla chorych
74. Zaadoptuj zwierzę
75. Popływaj w basenie 
76. Jedź na kajaki 
77. Odwiedź babcie, dziadka 
78. Spotkaj się z całą klasą 
79. Lody z znajomymi zawsze okej 
80. Daj choć złotówkę dla potrzebujących 
81. Jeśli masz 18 lat oddaj krew (oddaj krew=uratuj życie drugiej osobie)
82. Świętuj dzień pizzy 
83. Idź na kebaba z znajomymi 
84. Oblej się wodą 
85. Załóż kanał na youtube 
86. Albo na snapie 
87. Znajdź nową pasje 
88. Zastanów się kim chcesz być w przyszłości 
89. Pisz pamiętnik 
90. Zrób swoje mydło 
91. Zrób smoothies 
92. Zaplanuj jakiś wyjazd w tym lub następnym roku 
93. Poleć samolotem 
94. Spełnij swoje marzenie 
95. Obliczaj do następnych wakacji 
96. Spij na podłodze 
97. Zacznij oglądać jakiś kanał na youtube 
98. Idź do Mc 
99. Zrób sesje z fantą 
100. Zrób stronkę na facebooku 
101. Zastanów się co jest dla ciebie na prawdę ważne w życiu

31 komentarzy:

  1. Woow, jakie świetne pomysły! Serio, zazwyczaj te posty są nudne i wszedzie widzimy to samo a u ciebie jest oryginalność. Pomysł ze spaniem na trampolinie, bezalkoholowe drinki, kokos i nowy język- sama bym na to nie wpadła :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Jejku, jakie fajne rzeczy napisałaś! Ja też zrobię taką listę.
    Zuzia For Style - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne pomysły! Ja ostatnio sobie zrobiłam taką wishistę co bym chciała zrobić:)
    http://internetsisters.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Tych rzeczy jest serio bardzo dużo, mam nadzieje, że to wszystko uda ci się zrealizować :)
    m-artyna.blogspot.com-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajna lista :) ciekawe czy uda ci się całą zrealizować :) ja też tworzę własną listę ale będzie mniej punktów

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. Na pewno wykorzystam któryś z tych pomysłów, jeszcze akurat teraz, gdy całe dnie leżę w łóżku i gapie się w telefon :( Masz piękna figure!

    OdpowiedzUsuń
  8. Sporo propozycji. Raczej tyle rzeczy zrobić mi się nie uda, ale któreś na pewno spróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mnie akurat dopadła taka nuda i za nic nie wiedziałam co z nią zrobić... Do dzisiaj! Teraz mam tyle pomysłów, dzięki Tobie. :) Dziękuję!

    Zapraszam do mnie: http://everything-will-be-fineee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. fajny pomysł na post! :)
    http://stylishfashionbylu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. UUU ile pomysłów, na pewnie nie będziesz się nudzić tego lata z takimi planami do zrealizowania :)
    http://nazywamsiemilena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Zapisuję sobie te pomysły, haha! Jeżeli uda mi się zrobić wszystko przez wakacje, to będzie cud, bo ja mały leniuszek jestem :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wow! jak tego dużo, życze aby udało Ci się wszystko zrealizowac :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale duzo pomysłow nie wiem czy uda mi sie zrobic przynajmniej połowy z tego :D ale mam szczera nadzieje ze uda mi sie zrobic wszystko !
    Zapraszam ----> http://blondbme.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Wow O.o tak się wczytałam, że przeczytałam wszystkie 101 pomysłów :) nie sądziłam, że mi się uda. Są bardzo fajne. Co do rolek jeżdżę na nich codziennie z moimi najlepszymi ;)
    http://pktoja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. ciekawe pomysły :)
    zapraszam http://emptyy-promises.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne pomysły oraz super blog, pozdrawiam:)
    https://patrycjapiluch96.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Niestety, ale tak jest zawsze. W lutym miałam już zaplanowane wakacje, w połowie czerwca trzeba było zrezygnować ze wszystkich planów i wyjechać na 3 tygodnie... Mimo że większość tych wakacji zapewne spędzę w domu, to chcę je spędzić jak najlepiej. Świetna lista!
    http://mska-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetna lista! Bardzo pozytywna.

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo ciekawe propozycje! U mnie na blogu znajduje się lista 10 rzeczy, które koniecznie muszę zrobić tego lata :)
    Pozdrawiam:*

    natforart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Woo dużo tych punktów się uzbierało haha, ale powiem ci, że fajnie, że zrobiłaś takiego posta i tak wszystko poukładałaś co masz zrobić tego lata, pomysłowe! Dzięki tobie doszło do mnie, że też jest parę rzeczy, które koniecznie muszę zrobić :)
    http://tutajswiatsiekreci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Długą masz tą listę :D
    Ja już połowę swoich rzeczy do zrobienia zrobiłam :D
    Kilka mam takich samych XD
    Co powiesz na obs/obs? :)
    Jeśli tak to zacznij i daj znać u mnie na blogu że obserwujesz :)
    http://lonnelly-inspirations.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Ale masz długą tą listę :D
    Ja na razie odreagowuję rok szkolny ;)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  24. Ale mega długa lista, mam nadzieję że uda ci się wszystko z niej zrealizować! Pozdrawiam :)
    http://ksiazkowalyssa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo długa lista, powodzenia w jej realizowaniu, a stylizacja oczywiście jak zwykle bardzo ładna :)

    Pozdrawiam,
    Kinga z thefashionandmyself.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. wow,mega ciekawy i inspirujacy post

    OdpowiedzUsuń
  27. Wow, ale dużo rzeczy udało się wymyślić :o! :)

    OdpowiedzUsuń