25 czerwca 2016

Czasu nie cofniesz, uczmy się na błędach

 Żałuje wielu sytuacji. Chciałabym naprawić wiele sytuacji. Żałuję słów powiedzianych nieumyślnie, żałuje tego,że nie pomyślałam zanim coś powiedziałam, żałuje w jaki sposób to powiedziałam, żałuje do kogo to powiedziałam, żałuje, że w ogóle takie coś miało miejsce.Ale jak jest napisane powyżej w tytule czasu nie cofniemy, ale możemy z tego wszystkiego wyciągną wnioski i przez to będziemy wiedzieć, że już drugi raz nie popełnimy tego samego błędu i będziemy bardziej uważni, doświadczeni.

Każdy z nas na pewno żałuje czegoś. Może to absurdalne, ale wszystko nie dzieję się bez powodu każde słowo wypowiedziane przez nas ma sens.  Pewnie niektórzy z Was myślą sobie ''Ona jest chyba jakaś dziwna... straciłam przyjaciółkę, a ona mówi, że to musiało się stać?''.  Możliwe, że tak to brzmi, ale to po części jest to prawda. Może i straciłaś przyjaciółkę/przyjaciela, ale może też się z nim pogodzisz, może potrzebowaliście czasu, może wasze relacje ułożą się lepiej i co najważniejsze już nie będziesz popełniać tego samego błędu i nie stracisz przyjaciela (wcale nie jest to przykład przez który przeszłam ja, haha).

Nie oczekuję, że każdy po tym poście zrozumie to co chciałam przekazać, bo pewnie niektórzy sami zdają sobie z tego sprawę, ale nie ważne po prostu napisałam tego posta aby uświadomić to, że nie ma tego złego co na dobre nie wyjdzie. Czasu nie cofniemy, ale przez błędy które popełniliśmy możemy się wiele nauczyć, wyciągnąć wnioski i wtedy będziemy już wiedzieć jak na drugi raz się zachować.

22 komentarze:

  1. Masz rację w 100% :) Miałyśmy wiele, na prawdę wiele sytuacji w których zrobiłyśmy, powiedziałyśmy coś co uraziło drugą osobę :/ Przez to powstały konflikty. Fajny przykład z tą historią o przyjaźni ;) Spokojnych i radosnych wakacji życzą Agssymi <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam się z Tobą :) Śliczne zdjęcia
    MÓJ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie rozumiem ludzi, którzy sie załamują, bo cos złego sie stało. Spędzają całe dnie w lozku, myśląc "co by było gdyby". Zycie sie nie skończyło! Trzeba o tym pamietać :)
    Ze wszystkiego można wynieść naukę na przyszłość. http://roksanaphotoechelon.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz rację i zgadzam sie z tobą w 100% :) Świetne zdjęcia ;*

    http://moda-naszym-swiatem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie to napisałaś ;) a zdjęcia są cudne i idealnie pasują do tego co napisałaś :D wildgiirl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne zdjęcia! :)
    Rozumiem co chciałaś przekazać i również jestem zdania, że wszystko dzieje się po coś.

    http://neversaynever171.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Zgadzam się też żałuję wielu rzeczy, no ale cóż nie cofne czasu :)
    Ładne zdjęcia! ;)
    Zapraszam do mnie asiaknebel.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  8. uważam, że każde wydarzenie kształtuje nas i nasz charakter, bez tego nie bylibyśmy tym kim jesteśmy teraz. ja nie żałuję niczego i nie chciałabym cofnąć za żadne skarby tych przykrosci które mnie spotkały. dzięki nim jestem silniejsza.

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny wpis, imienniczko :) Piękne włosy i ładna uroda!

    www.turqusowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Na tym właśnie polega życie! Popełniamy błędy dosłownie codziennie, ale każdy z nich ma swój sens! :)

    Mój blog- ultradefenceless

    OdpowiedzUsuń
  11. Doskonale Cię rozumiem.. najwazniejsze to wyciągnąc z tego naukę;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja się zawsze na błędach uczę,ale to dobrze :)
    Super post,daję do myślenia!♥NA DODATEK ŚLICZNE ZDJĘCIA :**

    OdpowiedzUsuń
  13. To prawda. Też się tego nauczyłam w tym roku, że najlepiej uczymy się na błędach. Piękne zdjęcia.
    http://lifejulczistyle.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  14. Niestety, niektóre błędy w życiu odciskają na nas ślad na całe życie. Czasu nie jesteśmy w stanie cofnąć ale zapomnieć i nie myśleć - już tak.
    Pozdrawiam
    http://www.aleksandramakota.pl/

    OdpowiedzUsuń
  15. Należy skupić się na teraźniejszości, bo tego co było nie zmienimy :)

    http://marysiaofficialblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. jestes taka mlodziutka a tak madrze piszesz:* buziaki

    OdpowiedzUsuń
  17. brawo! mądrze napisane :)

    http://paulonkal.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Kiedy popełni się jakiś błąd można być smutnym trochę i żyć dalej, a nie być smutnym cały czas ;)

    amelia-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Ważne by nad tym błędem nie siedzieć i nie rozpaczać, a iść dalej :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  20. Najbardziej mi się spodobał pomysł oglądania wschodu i zachodu słońca. Obserwuję i pozdrawiam !

    http://wiktoria7olczak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo mądrze napisany post, zgadzam się z tobą w 100% :) Pozdrawiam :)
    http://ksiazkowalyssa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Rzeczywiscie nie ma na świecie takiej instytucji która zwraca stracony czas.

    OdpowiedzUsuń