20 maja 2016

Samoakceptacja



 Wiem, wiem dużo osób pisze o samoakceptacji, ale nie mam innego pomysłu na posta i nie oszukujmy się, ale dawno nie było u mnie posta.Post o samoakceptacji najbardzeij mi się spodobał i mam nadziej, że wam też. Postaram się, aby nie był takie jak wszystkie... ;)
Duże grono nastolatków nie akceptuje swoje ciała? Pytanie dlaczego? Chcemy być idealni, bez kompleksów.Doskonali, ale nawet największa gwiazda hollywood'u ma kompleksy. Każdy ma wady, ale czy to coś złego... Tak to okropne! Pryszcz mi wyskoczył, przytyłam i co teraz będzie? Przecież osoba obok ma piękną cerę, figurę...no jest ideałem. Nie ma ideałów... Może ta osoba ma gorszy problem niż ty... Ciesz się życiem. Jest zbyt krótkie, żebyś przejmował się wadami. Patrz na zalety.
Popatrz w lustro i co widzisz ? Swoje niedoskonałości? Popatrz też na zalety. Mam trądzik, ale mam ładne nogi...Przy odrobinie wysiłku możesz zejść trochę na wadzę, ale niektórych kompleksów nie da się zniszczyć. Trzeba je zaakceptować,trzeba zacząć z nimi żyć, trzeba starać się z nimi żyć :)Każdy chciał by mieć figurę osy, piękne włosy, długie nogi, świetną cerę. Tak na prawdę po co? Żeby dorównać innej osobie popularnej? A może dlatego, żeby każdy cię lubił. Dużo jest powodów, ale nikt, ale to nikt nie jest idealny. Każdy ma wady. Ja też, a nawet dużo, ale cóż tak już jest nie będę cały życie ukrywała się, bo mam wady...



Tak na prawdę nie zastanawiamy się do czego dążymy. Dlaczego właśnie to ideału? Na to pytanie każdy musi sobie sam odpowiedzieć. Kiedy ktoś przechodzi obok nas na co patrzymy? Na jego twarz, figurę, ale czy to się liczy jak kto wygląda? W 21 wieku to właśnie się liczy. Jak wygląda człowiek, a nie jaki jest, a jak wygląda. Jeśli jest gruby nie będę z nim gadać jejku, a jak mnie znajomi zobaczą? Co wtedy będzie? KONIEC ŚWIATA! czy tak na prawdę chcesz myśleć? Chcesz podążać z taką myślą? 
Jak już wspominałam każdy ma wady. Moje wady: Wzrost 155-158, nos (nienawidzę mojego nosa). Zalety: Włosy (szczerze to je lubię, a nawet bardzo nie przetłuszczają się nie wypadają, szybko rosną), waga (hym co by tu napisać... Lubie swoją wagę serio. Jestem chuda, nawet bardzo, ale jakoś lubię swoje ciało wagę).

23 komentarze:

  1. Dokładnie! Wszyscy teraz skupiają sie na swoich wadach, nie widzą zalet i żyją tylko wyglądem. Żyją w błędnej świadomości, ze jakość ich zycia określa ich waga i ilośc pryszczy na czole. A przecież mamy przyjaciół, rodzine, wszedzie otacza nas piękno świata i na prawdę nie mamy z tego korzystać? To nie ma sensu!
    Świetny post, daje do myślenia ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak dla mnie powinno się dążyć do ideału aby się nie rozleniwić;p Może nie tak zawzięcie, wręcz psychicznie ale ze zdrowym rozsądkiem.
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam !

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie śliczne włosy! *.* Śliczny wygląda bloga!
    MÓJ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  4. Trzeba iść na przód i nie przejmować się ludźmi. ;)

    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  5. kazdy ma swoje wady, a naszym zadaniem jest umieć je zaakceptować :)
    zapraszam do siebie: www.kayleenbeauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ważne jest znajdowanie swoich pozytywnych stron. Śliczne zdjęcia. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dobrze napisane, chetnie zajrze ponownie buzka:*
    http://gosiabialczyk.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny post. Nikt na tym świecie nie jest idealny. Zapraszam do mnie https://wszystkoiiiinic.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeśli wokół siebie mamy wiele osób, które po prostu będąc pokazują nam, że są od nas lepsze bo mają coś czego my nie mamy i mieć nie możemy to trudno w sumie nie mieć kompleksów. Jasne - można zaakceptować siebie, ale to cholernie trudne i potrzeba do tego dużo czasu. Dużo czasu. Moim kompleksem są przede wszystkim nogi (poza tym mam tez mnóstwo innych) - są krótkie i grube, ale takie mam geny i nic nie mogę zrobić (ćwiczyłam dość długo). Mimo to staram się o tym nie myśleć i jakoś z tym żyć!

    W wolnej chwili zapraszam do siebie
    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com/
    Blog się spodoba? Zaobserwuj!

    OdpowiedzUsuń
  10. Jestes bardzo ładna:)
    Ciekawy post i fajne zdjęcia!
    Pozdrawiam;d
    http://betterglame.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Masz rację ! :) Powinniśmy kochać swoje ciało takim jakim jest :3 Akceptacja jest bardzo ważna w naszym życiu. Ta jak napisałaś nie ma ideałów :3 Genialnie i mądrze napisane. Pozdrawiamy :* Mamy do ciebie wielką prośbę, czy mogłabyś poklikać u nas w linki ? :) Jeśli tak to dziękujemy :* http://agssymi.blogspot.com/2016/05/banggood_26.html

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ciekawy artykuł :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Super post. Podoba mi się, że już w tak młodym wieku poruszasz na blogu takie "poważniejsze" tematy. Świetnie piszesz i masz dużo racji. Obserwuję :)

    Zapraszam do mnie(początkującej bloggerki):
    http://dominikaano.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Samoakceptacja jest ważna, ale ja jż coś do czegoś dochodzi, to trudno z tym żyć. Osobiście uważam, że każdy jest piękny, na swój sposob, ale sama w sobie widzę dużo wad, niedoskonałosci.

    julia-skorupka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja tam bardzo się cieszę, że jeszcze nie wynalazłam sobie żadnych kompleksów. W pełni akceptuję swoją osobę, ba nawet muszę przyznać, że lubię siebie. Śliczne zdjęcia, powinnaś je trochę powiększać, bo są naprawdę dobrej jakości.
    http://queen-of-moon.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo mądrze napisany post, dobrze się to czyta :)
    Pozdrawiam serdecznie i powodzenia dalej

    OdpowiedzUsuń
  17. Piekne wlosy i dobrze napisany post! trzeba akceptowac siebie.

    shawtyqueen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Ah te ideały. Niby wszędzie, a tak naprawdę nigdzie.
    Bardzo fajny post i bardzo mądry. Do tego ciekawie napisany.
    <3 Obserwuje <3

    http://virutite.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Nikt nie jest ideałem. Ale trzeba widzieć też dobre strony. Jestem niska ale mogę nosić szpilki. Mam większe uda ale za to mam genialny odcień oczu. Kiedyś przeczytałam coś w tym stylu, że jeśli sama się nie pokochasz, to nikt Ciebie raczej nie pokocha. Bo będziesz widzieć same wady.
    http://swiatrico.blogspot.com/2016/06/wiedzma-prawdziwa-historia-zej-krolowej.html

    OdpowiedzUsuń
  20. Masz śliczne włosy :)
    Moim zdaniem ideałów nie ma ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie ma osoby która jest idealna, śliczna jesteś :)

    OdpowiedzUsuń