20 kwietnia 2016


Minął kolejny dzień
Wciąż jestem sam
Jak może tak być?
Nie ma cię tu ze mną
Nigdy się nie pożegnałaś
Niech ktoś powie dlaczego
Czy musiałaś odchodzić
I zostawić mój świat takim chłodnym?

Co dzień siadam i zadaję sobie pytanie
Jak miłość mogła tak przemknąć?
Coś szepcze mi do ucha mówiąc:

"Nie jesteś sam
Jestem tu z Tobą
Choć jesteś tak daleko
Jestem tu z tobą"
Ale ty nie jesteś sama
Jestem tu z tobą
Choć jesteśmy tak daleko od siebie
Zawsze jesteś w moim sercu
Ale ty nie jesteś sama

Sam, sam
Dlaczego, sam

Kolejna noc
Myślałem, że słyszałem Twój płacz
Wołający bym przyszedł
I wziął cię w ramiona
Słyszę twoje modlitwy
Poniosę twój ciężar
Ale najpierw potrzebuję Twojej dłoni
Wtedy wieczność może się zacząć

Co dzień siadam i zadaję sobie pytanie
Jak miłość mogła tak przemknąć?
Coś szepcze mi do ucha mówiąc:

"Nie jesteś sam
Jestem tu z Tobą
Choć jesteś tak daleko
Jestem tu z tobą"
Nie jesteś sama
Jestem tu z tobą
Choć jesteśmy tak daleko od siebie
Zawsze jesteś w moim sercu
Nie jesteś sama

Szepnij trzy słowa i przybiegnę
Dziewczyno ty wiesz, że się pojawię
Przybędę

Nie jesteś sama
Jestem tu z tobą
Choć jesteś tak daleko
Jestem tu z tobą
Nie jesteś sama
Jestem tu z Tobą
Choć jesteśmy tak daleko od siebie
Zawsze jesteś w moim sercu

Nie jesteś sama
Jestem tu z Tobą
Choć jesteś tak daleko
Zawsze jesteś w moim sercu
Nie jesteś sama
Jestem tu z Tobą
Choć jesteśmy tak daleko od siebie
Zawsze jesteś w moim sercu

Nie jesteś sama
Nie sama
Nie jesteś sama
Nie jesteś sama
Powiem jeszcze raz
Nie jesteś sama
Nie jesteś sama
Nie sama, nie sama
Jeśli tylko spróbujesz po mnie sięgnąć dziewczyno
Rano, wieczorem
Nie sama, nie sama
Ty i ja nie sami
Razem, razem
Nie jesteśmy sami
Nie jesteśmy sami


 Możecie wziąć mnie za debilkę, albo coś w tym stylu.  Ostatnio odkryłam jakie znaczenie ma dla mnie piosenka ''You are not alone''. Piosenka jak piosenka wydaje się zwykłą piosenką zaśpiewaną przez gościa ,który już nie żyje ;) Zapomniałam dodać piosenka każda z czasem się znudzi, ale dla mnie jego piosenki to nie są zwykłe piosenki są cudowne mają wiele emocji, których nie da się opisać. Kiedy jestem w trudnych chwilach zawsze pomagają, kiedy nie mam co z sobą zrobić, kiedy nie ma sensu życia... Zawsze włączam sobie jego piosenkę i jest lepiej! Teraz powiem coś dziwnego  Czuje jakąś więź pomimo tego, że Michael zmarł, że jest ze mną i nie pozwoli, żeby mi, ani innym stało się coś złego. Kiedy on śpiewa te słowa '' Nie jesteś sama jestem tu z tobą''  to po prostu czuje jego obecność. Tak wspaniały człowiek i tak wspaniałe teksty piosenek...

Nie wiem jak to określić, ale spróbuję a więc... Pierwszą piosenką Michaela, którą posłuchałam była ''You are not alone'' I od tego czasu nie potrafię jej nie posłuchać. Nie było takiego dnia, żebym jej nie słuchała. Po prostu jak jej nie posłucham czuję pustkę. Nie mogę sobie wybaczyć tego, ze wcześniej go nie słuchałam. Jak Michael zmarł słuchałam wtedy Hanny Montany i nie sądzę, że wtedy odebrała by te piosenki tak na poważnie. Niestety już nie mogę pojechać na jego koncert, czuć te emocje, ale wiem, że choć nie pojechałam na jego koncert to nic nie zmienia. Fajnie by było go zobaczyć tak na żywo krzyczeć przy piosenkach i płakać gdy usłyszy się jak wchodzi na scenę i śpiewa pierwsze słowa :) Jeśli macie ochotę i czas możecie przeczytać przetłumaczony tekst piosenki.

 (Mam nadziej, że po przeczytaniu nie uznacie mnie za psychopatkę)

27 komentarzy:

  1. Mam dokładnie tak samo.Słuchając tej piosenki czuję jego obecność.Że jednak nie umarł, że jest z nami.To trochę dziwne, ale pomimo tego, że tyle czasu juz minęło ja nadal nie moge pogodzić się z jego śmiercią.Michael żyje dla mnie w moim sercu i ta miłość nigdy nie umrze.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie jesteś ani debilką ani psychopatką. Ta piosenka jest niezwykłą, magiczna. Doskonale rozumiem co czujesz.
    Sama ją kocham i uwielbiam i kiedy jej słucham to czuje jakby MJ śpiewał dla mnie. "YANA" jest dla mnie ważna, chyba taka moja "naj".

    Zapraszam do mnie czasem też piszę i o Michaelu ;) http://lacor-fremo.blogspot.com/

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Teskt cudowny <3 Wgl Jackson miał cudowne teksty... a nie to co teraz większość gwiazdeczek ;d Iprezy, sxxx i narkotyki ;d
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam !

    OdpowiedzUsuń
  4. Michael pisał bardzo magiczne piosenki gdy zacznie się go słuchać to nie da rady przestać. Bardzo lubię tą piosenkę jest cudowna. On zawsze będzie z nami :)
    spam2506.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Moja koleżanka też uwielbia Michaela. Myślę że znalazłybyście wspólny język :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Twoje odczucia co do tego artysty w żadnym stopniu nie są psychopatyczne haha :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Trochę nie na temat, ale przypomniało mi się, jak czytałem Twój post, że kiedyś miałem fazę na jakąś taką, nawet całkiem radosną piosenkę. Ciągle jej słuchałem, dosłownie ciągle, aż w końcu się wsłuchałem i zrozumiałem, że jest to piosenka o chłopcu, który popełnił samobójstwo.

    Blink 182 nagrali Adam's Song po tym, jak dostali list od swojego fana, w którym podziękował im za twórczość, którą tworzy, a którą uwielbiał. Kiedy zespół dostał list, chłopak już nie żył.

    Pierwszy raz zdarzyło mi się płakać przez piosenkę.

    OdpowiedzUsuń
  8. W końcu nie bez powodu jest on uznawany za króla popu :)

    http://jvlson.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Kocham tą piosenkę 😍😍😍
    Super post :D
    Akcjasapci.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Hm... Osobiście nie słuchałam tej piosenki, ale z tego co widzę ma ładny tekst, coś jak "Not Alone" zespołu Linkin Park, który uwielbiam. Podoba mi się lekka interpretacja tego utworu z Twojej strony i to jak ukazałaś ile i co dla Ciebie znaczy.
    "Brawo Ty"

    ni3bi3ska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Aż wstyd sie przyznać ale nie słuchałam piosenki. Od razu wyszukałam jej wlasnie na yt, odbieram ją tak samo jak ty. Jest cudowna i ma fantastyczne przesłanie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudowna piosenka,gdy ja slucham mam ciarki❤uwielbiam jej przesył i tekst pozdrawiam lorendezain.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. nikt nie uzna cie za psychopatke :D wielu z nas ma takie utwory, które w pewnym sensie nam pomagają, poprawiają samopoczucie
    piosenka piękna i również jedna z moich ulubionych

    zapraszam do siebie, odpowiadam na każdą obserwację

    janoslights.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam Michaela, jego muzyka nadal żyje, a You Are Not Alone jest piękna :)


    Jeśli Ci się spodoba skomentuj, zaobserwuj.. Odwdzięczę się :)
    http://rougeper.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam Michaela a tą piosenkę kocham! :D
    Obserwuję i zapraszam do mnie! :)
    http://karox96.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Nikt nie będzie cię uważał za psychpatkę,spokojnie hahah.Ja zbytnio michaela nie słucham:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo lubię te piosenkę, jak większość Michaela :)
    Fajnie wszystko napisałaś x

    OdpowiedzUsuń
  19. Piosenki Michaela kryją wiele emocji :) psychopatką na pewno nie jesteś. Dobrze, że masz swojego idola i starasz się zrozumieć jego twórczość a także interpretujesz ją po swojemu:)
    http://dramabeautyy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Niektóre piosenki pełne są emocji, które odczuwamy podczas ich słuchania!
    Mimo, że nie przepadam za piosenki Michalea, ta bardzo mi się podoba ;)

    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  21. Z piosenek Michaela Jacksona wolę "Will you be there" :D chociaż w jego przypadku każda piosenka jest niesamowita *.*
    http://troche-od-rzeczy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. To że spodobała Ci się muzyka Michaela to nic złego :), nikt przez to nie weźmie Cię za psychopatkę. Każdy z nas ma inny gust muzyczny.

    http://aleksandramakota.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Cudowny post ! :) Muzyka jest okej ;) Pozdrawiamy https://agssymi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Nikt nie będzie cię uważał za psychopatkę ! :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Muzyka cudowna, post genialny.
    zapraszam dopiero zaczynam :)
    http://xiuxiu-san.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Wiem że nie lubiłam twórczości Michaela Jacksona- jakoś mi nie pasowało. Ale pamiętam jak odsłuchałam jego piosenkę, dokładnie tą co tu dałaś, i wszystko się zmieniło. Teraz go uwielbiam, i słucham cały czas :)
    http://swiatrico.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń