26 kwietnia 2016

Complexes

O boże, ale ja jestem gruba
O nie jakie mam brzydkie włosy
O nie, ale jestem niska

Kompleksy to sytuacja bez wyjścia. Nikt nie może poprawić swojego wyglądu, wagi itp... Dużo osób mówi, że o kurde, ale ja jestem gruba, o kurde, ale mam brzydkie włosy, o kurde wszystko mi się nie podoba. Chce być jak ona, chce być jak te dziewczyny z instagrama, które mają mega figurę, wzrost, włosy, wagę no wszystko!

Chcesz mieć swoją wymarzoną wagę biegać, ćwicz rób cokolwiek, żeby uzyskać twój wymarzony efekt.Jeśli chcesz wyglądać jak te dziewczyny które mają pod zdjęciem tysiące lajków. To po prostu ćwicz biegaj. Jest dużo sposobów, żeby schudnąć. Wydaje się to takie trudne, ale tak naprawdę po czasie przyzwyczaisz się i uzyskasz swoją wymarzoną figurę, a na dodatek będziesz prowadziła zdrowy tryb życia. Tylko pamiętaj, żeby po tygodniu się nie poddawać.

Nie znoszę gdy róże osoby mówią, ale ja jestem gruba i ciągle tak w kółko... Jeśli uważasz, że jesteś nie podoba Ci się twoje ciało nie mów tego cięgle, bo to nie przyniesie Ci żadnej poprawy. Zacznij coś robić, żeby w końcu cieszyć się swoim ciałem, włosami no wszystkim! Ciągłe gadanie o twoich kompleksach nie da ci nic. 
Fakt nie których kompleksów nie uda nam się zwalczyć, ale większość da się. Dlatego nie mów tyle, a zacznij działać! UŚMIECHNIJ SIĘ I DZIAŁAJ :))

44 komentarze:

  1. Kompleksy są w naszej psychice, super post
    Dyed Blonde

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny wianek. Walka z kompleksami to odwieczny spór silnej woli a lenistwa. Bo idealna figura? Mogę mieć w pół roku, ale moje lenistwo i miłość do jedzenia to oddala. Dlatego trzeba ćwiczyć silną wolą :) Jak dla mnie to taki mini przepis na sukces.
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam !

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz rację, zamiast się nad sobą użalać trzeba działać! :)

    http://karox96.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja niby nie mam powodów do narzekania i kompleksów według innych ale ja i tak zawsze znajdę powód do narzekania. Myślę że każdy ma jakieś kompleksy ale ciężko się ich pozbyć :)

    wiktoriakarnecka.blogspot.com <-- Klik

    OdpowiedzUsuń
  5. To zależy od nas czy lubimy się nad sobą użalać! :)
    http://lone-gunmens.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie lubię jak ktoś tak się użala :/.
    http://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Dokładnie znam sporo osób które tylko jęczą że są grube albo brzydkie. chociaż w sumie większość i tak nie jest :d także nie widze sensu :)
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja się pogodziłam ze swoimi kompleksami i staram się traktować je jako atuty :)

    Jeśli Ci się spodoba skomentuj, zaobserwuj.. Odwdzięczę się :) http://rougeper.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Powiem szczerze, że mnie to osobiscie wkurza, jak słyszę cały czas ,,jaka ja jestem brzydka, jaka jestem gruba plapla..'' To b rzmiw takim stylu, jakby chciały by im mówiono ,,nie wcale, jesteś idealna.''

    julia-skorupka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja do niedawna miałam kompleksy,ale blogosfera pomogła mi w "wyrzuceniu" tych kompleksów!
    zuziaforstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. sliczne masz te włoski
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo ładne zdjęcia, zapraszam http://www.emptyy-promises.blogspot.com/ ;) może wspólna obs?

    OdpowiedzUsuń
  13. Kompleksy są tylko w naszej głowie, trzeba działać :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mnie również wkurzają takie osoby, które tylko i wyłącznie potrafią narzekać. Ja na szczęście nie mam żadnych kompleksów i w pełni akceptuję swój wygląd.
    QUEEN OF MOON♥
    Jeżeli mój blog Ci się spodoba- zaobserwuj.

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie ma sensu ciagle narzekać i robić wszystko wbrew sobie. Warto wziąć sie w garść:) obserwuje! Www.kayleenbeauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ładne zdjecia :)
    http://maasonpl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Kompleksy to bardzo trudny temat. Sama się z nimi zmagałam. Zaczęłam biegać więc schudłam a resztę zaakceptowałam. Życie jest jedno. Nie ma sensu skupiać się na kompleksach. Naprawdę dobry przekaz. Ładne, odpowiednie zdjęcia co do tematu.
    Pozdrawiam :)
    http://www.cottonon.pl

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja mam pare drobnych kompleksow, ale staram sie je tolerowac :)
    Super zdjecia!

    Pozdrawiam,
    megaaan-esieek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Chyba każdy ma jakieś małe kompleksy
    Świetny post!
    Pozdrawiam
    Love-styl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczne zdjecia! Wlasnie u siebie na blogu chce zaczac serie fit:) bardzo ładnie wszystko opisałaś! http://internetsisters.blogspot.com/?m=0

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękne, delikatne zdjęcia. Kompleksy trzeba zwalczać :)

    OdpowiedzUsuń
  22. hmm komplexy kazdy z nas je posiada niema ludzi perfekcyjnych:)
    a bez tego swiat byl by nudny;)
    super post;)

    OdpowiedzUsuń
  23. kompleksy trzeba albo zaakceptować, albo zmienić :)
    śliczne zdjęcia.
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  24. To mój jedyny problem...kompleksy ale staram się je akceptować
    Super zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. My nie mamy kompleksów :) Chciałybyśmy po prostu przytyć :D Świetne zdjęcia :) Pozdrawiamy https://agssymi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Jestem zdania, że własnie o kompleksach trzeba mówic i to jest jak najbardziej okej. Cisza w tych tematach powoduje usilne próby wyidealizowania społeczeństwa, które potem nieraz kończą sie tragicznie. Kompleksy są okej, ale kiedy zaakceptuje sie swoje niedoskonałości jest świetnie!
    Buziaki x
    smile-for-me-beautiful.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Nic nie robiąc nic się przecież nie zmieni
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  28. Wiem, że jestem dziwna, ale nie miałam chyba nigdy kompleksów. Nie, wcale nie jestem idealna. Mogę powiedzieć, że jestem wręcz przeciętna: niezbyt szczupła, problemy z cerą, okulary. Wiem, że niezbyt zachwycający opis, ale od zawsze starałam się szukać w sobie pozytywów. Oprócz rzeczy, które mi sie we mnie nie podobają mam cudowne, zdrowe blond włosy ( idealnie proste), szczery i równy uśmiech i morskie oczy. Każdy ma w sobie coś wyjątkowego i nie można być idealnym, ale do perfekcji powinno się dążyć całe życie.

    Mylifeismy47.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Śliczne zdjęcia ;) moim zdaniem kompleksy trzeba starać się zmieniać tak, aby ich nie było. :)

    OdpowiedzUsuń
  30. jakie piękne zdjęcia! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w sumie nigdy nie miałam kompleksów a jak coś mi się nie podobało to po prostu to zmieniałam!

      Usuń
  31. Urocze zdjęcia :) Urocza z Ciebie osóbka :)

    Zapraszam na rozdział 11 ^^

    OdpowiedzUsuń
  32. Ludzie już na zawsze będą na wszystko narzekać, trzeba się już do tego przyzwyczaić.
    tyle osób narzeka na swoją wagę, a siedza przed telewizorem i zajadaja chipsy, a to raczej im nie pomoże..
    frydrychmartyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Czasami uprawianie sportu i praca nad swoją figurą i tak nie dadzą nam tego o czym marzymy. Wiem na swoim przykładzie, że wymarzonej figury nigdy nie osiągnę - takie geny. Wzrostu sobie też nie poprawię, nóg nie wyciągnę - a to również mój duży kompleks. Tak czy siak staram się na to ciągle nie narzekać chociaż gdzieś tam w środku nadal mam świadomość, że tak jest.

    W wolnej chwili zapraszam do siebie
    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. post z życia wzięty dzięki :D liliuch.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Cieszę się, ze o tym piszesz. Poprawilas mi samoocenę i podejście.

    OdpowiedzUsuń
  36. Niesamowite jak Ty o tym wszystkim piszesz mając 13 lat ,naprawdę podziwiam <3

    OdpowiedzUsuń
  37. Świetny post. :-) Pozdrawiam!

    http://www.fitnesswomen.pl

    OdpowiedzUsuń
  38. Śliczne zdjęcia i bardzo ciekawy blog. Sukcesów życzę:)

    http://dominikakrantz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Ja staram się nie mieć kompleksów i przyznam szczerze, ze odkąd zaczelam zdrowy tryb życia, to prawie mi się to udaje :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Piszesz o ważnych rzeczach i w dodatku całkiem mądrze. Ale zwracaj uwagę na interpunkcję, wielkie litery. Najlepiej tekst przekaż komuś do korekty. Piszesz tak, jakbyś mówiła. W blogowaniu nie można sobie na to pozwolić. Albo zacznij nagrywać filmiki, wtedy to nie będzie tak wyczuwalne, albo oddaj tekst do korekty. Pozdrawiam :)
    http://gloryhaul.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń