3 marca 2016

Ideały nie istnieją

                                                 Jaka jestem?
Czasami za głośno i za długo się śmieje. Jestem szalona (aż za bardzo) Jestem niezorganizowaną osobą. Szybko się denerwuje. Jestem miła, ale jak ktoś mnie wkurzy to nie uważam na słowa. Nienawidzę rasizmu. Nie daje sobą pomiatać (cecha którą na prawdę lubię) Nienawidzę niesprawiedliwości, a często zdarza się to na lekcjach w szkole. Nie na widzę gdy nauczyciele mają swoich ulubieńców. Mówię co myślę. Łatwo po mnie poznać, że jestem wkurzona. Może jedni mnie nie lubią. Może wkurzam co nie które osoby. Może... Ale szczerze nie kieruję się opiniami innych. Mam gdzieś co inni powiedzą. Robię to co uważam za słuszne. Jestem jaka jestem. Kocham swoją nie doskonałość.Na pewno nie jestem ideałem, ale za to jestem sobą i to jest chyba najważniejsze! Prawda?
Może jedni z nas myślą, że ich ulubiony piosenkarz, piosenkarka, youtuber, youtuberka są idealni. I tu was rozczaruje choć najpopularniejszy człowiek ma swoje wady każdy z nas nie ważne czy to sławna osoba czy też nie po prostu nawet ci najlepsi nie są idealni. Każdy na prawdę każdy ma jakieś kompleksy, wady.
Nikt nie jest idealny. Nie róbcie sobie kompleksów, że jesteście za grubi... Że jesteście brzydcy i ogólnie. Cieszcie się życiem. Jest zbyt krótkie, alby robić sobie kompleksy :) I zapamiętajcie IDEAŁY NIE ISTNIEJĄ! Każdy jest taki jaki jest. Nie udawajcie kogoś innego! Bądźcie sobą.
*Jeśli chcesz napisać super komentarz, fajnie zdjęcia itp. To nie komentuj wcale*
*Jeśli przeczytałeś/przeczytałaś mojego posta do końca bardzo dziękuje*
*Jeśli podoba ci się mój blog zaobserwuj*
*Jeśli zostawisz link do twojego bloga na pewno cię odwidzę, skomentuje post*
                                           

23 komentarze:

  1. Może ideały nie istnieją, jednak niektórzy mogą być ideałem dla nas ^^ i wtedy akceptujemy wszystkie wady :D
    Masz racje nie warto popadać w kompleksy, bo każdy ma swój urok :D
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz racje, prawdziwe ideały nie istnieją, jednak w naszych oczach niektórzy sa. Na przykład ty dla mnie Hihihi <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny post i masz rację :)
    onlybooks-jdb.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Niestety ideałów na świecie nie ma, ale każdy może być dla nas autorytetem :) Świetnie napisany post i bardzo ładne zdjęcia :)
    Pozdrawiam
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. kocham takie posty!
    bardzo przyjemnie się je czyta:)
    zapraszam do siebie, za obserwacje się odwdzięczam -> KLIKAJ

    OdpowiedzUsuń
  6. Masz definitywną rację! Nie ma na swiecie ideałów chodź zgodzę się z niektórymi komentarzami. Ty możesz być ideałem dla kogos :). Pozdrawiam :*
    http://tutajswiatsiekreci.blogspot.com/2016/03/self-confidence-important-part-of-my.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Masz bardzo fajne zdjęcia. Takie oryginalne. Nie lubię przerobionych. Moim zdanie istnieją ideały. Każdy z nas ma osobę, którą uważa za idealną. Dla mnie jest to mój ulubiony aktor. Ale podstawą jest bycie sobą! :)
    wchmurach12.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Całkowicie się zgadzam! Ideałów nie ma więc nie warto zamartwiać się wszelkimi kompleksami ;)

    adgam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. I like your blog, its really dope.
    Do you want to follow each other?
    If you want, than follow me, and let me know in comments, so I can follow you back with pleasure.
    We can follow each other on Instagram @andjela.dujovic, let me know in the comments so I can follow you back.

    www.bekleveer.com
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  10. No niestety ideały nie istnięja, ale dla niektórych znas czyjeśc "wady" nie są wadami i dlatego mówimy, że dany piosenkarz, yotuber są dla nas idealni :) Pozdrawiam! :* Może wspólna obserwacja? Daj znac :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękuję za miły komentarz:) nie ma ideałów, ale ktoś dla kogoś może być w pewnym stopniu 'ideałem' - wiem to z autopsji :) mam nadzieje ze rozumiesz o co mi chodzi :D zapraszam na : twoimioczami.blogspot.com - nowy post!(akceptuje wymiane obserwacjami) :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bądź sobą, podstawa aby być szczęśliwym i szczerze lubianym
    yelloow-book.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Każdy ma inny ideał, więc takiego jednego nie ma ;)

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Nareszcie ktoś to powiedział! Post wow!! Dokładnie zgadzam się z Tobą. Mam swój ulubiony zespół ale nie nazwę tutaj ich idolami, ponieważ nie jestem wpatrzona w nich obrazek a słowo idol mnie irytuje nie wiem czemu. Nieważne hah. Lepiej być sobą niż być kimś innym. Życzę Ci weny i czekam na dalsze Twoje posty. Pozdrawiam http://brooowngirl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Ciekawy post
    http://natalee01.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Zgadzam się z Tobą w stu procentach. Ideałów nie była, nie ma i nie będzie. Trzeba zaakceptować siebie i nie wymagać od siebie niemożliwych rzeczy.
    Pozdrawiam ;)
    oczamihumanistki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Niby nie istnieją ale dążyć do najlepszej wersji siebie trzeba :) Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam ! Byłoby miło gdybyś zaobserwowała:) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  18. Warto być sobą i nie przejmować się opinią innych! Nikt nie jest idealny, nikt. Każdy ma jakieś swoje niedoskonałości :)
    anonimoowax.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Mamy dużo wspólnych cech, ja również nie uważam na słowa. Często bywam chamska ale w żadnym stopniu mi to nie przeszkadza, mam za słabe nerwy, żeby tolerować innych ludzi. Ale przynajmniej mamy jakąś pewność, że ludzie o takim charakterze dadzą sobie rade w życiu ;D

    http://magdalens-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. To prawda, nie ma ideałów :)

    Kochana mam prośbę... Czy mogłabyś poklikać w linki w tym poście :
    http://rzetelne-recenzje.blogspot.com/2016/03/wiosenne-stylizacje-z-romwe.html
    Bardzo mi pomożesz :* Z góry dziękuję <3

    OdpowiedzUsuń
  21. Ładnie wygladasz , super włosy ;)
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Ideały nie istnieją, ale można jak najbardziej do nich dążyć!
    http://lone-gunmens.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń