8 marca 2016

Doceń to co jest niewidoczne


 Hejj, hej już od dawna nie było mnie na blogu... Wszystko przez sprawdziany, kartkówki, wypracowania no i oczywiście najlepsze zadania domowe. Ten tydzień nauki uważam za zamknięty, ale nie długo znowu całe dni nauki ahh. Ale dziś nie o nauce :D Dzisiaj chcę napisać o tym, że powinniśmy doceniać to co jest nie widoczne :) Zapraszam was!

Zacznijmy od tego, że wiele z nas nie zdaje sobie sprawy ile wokół niego jest szczęścia. czasami wyatarczy tylko się wsłuchać głębiej w słowa...

Nie tylko rzeczy materialne dają szczęście, tajemnica szczęśliwego życia jest dostrzegane piękna w rzeczach nie niewidocznych dla oka. Przysłuchaj się uważnie temu co dzieje się w okół ciebie. Jedni myślą, że szczęście dają rzeczy tylko widoczne, ale to błąd! Mam gdy mówi uważaj na przejściu, załóż czapkę, szli, rękawiczki... To jednym słowem mamy jej dość i myślimy przecież ona powtarza to codziennie nie jestem małym dzieckiem... Przecież nie musi mi tego ciągle mówić bla, bla, bla... Ale nie zauważamy tego jak rodzice się o nas troszczą. Mówiąc załóż czapkę mówią kocham cię, mówiąc uważaj na przejściu mówią uważaj na siebie. Może wkurza nas to, że ciągle tak mówią, ale przysłuchajcie się temu dokładnie. I widzisz jakie to banalne? Wystarczy się przysłuchać. Takie wkurzające słowo, ale jaką ma w sobie wartość.

Kochani bardzo wam dziękuje za komentarze, za obserwacje, za to, że jesteście tu ze mną. Jeśli przeczytaliście post do samego końca dziękuje z całego serca. I oczywiście jak skomentujesz mój post to ja odwdzięczę się tym samym! Zostaw link do swojego bloga ^^ Komentarze typu fajny post zapraszam do mnie uważam za spam... Dziękuje i do następnego posta papa.

21 komentarzy:

  1. Czesto nie widzimy, jak wiele kochających osób nas otacza, jak wszyscy sie o nas martwią i jak jesteśmy dla poszczególnych osób ważni. Wkurza nas to, ze mama powtarza, ze mamy uważać np. w morzu, a tak jak napisałaś, po prostu sie martwi co jest oznaka milosci. Cóż, ludzie sa ślepi :/

    OdpowiedzUsuń
  2. To prawda takie mówienie rodziców jest denerwujące ale nie w takim celu nam to mówią.
    Kisiel truskawkowy

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajnie mi się czytało ten post, bardzo ładnie napisany. Teraz młodzież jest zapatrzona w komórki i nie widzą nic. Chyba, że na zdjęciach.

    http://virutite.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajnie to opisałaś :) Śliczne zdjęcia
    OUURSELVES.BLOGSPOT.COM -KLIK

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie to ujęłaś. Śliczne fotki. ^^ Obserwuję. ;*

    patrvcia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Masz takie piękne zdjęcia! :O <3
    http://mey-meyy.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  7. Czasami szczęście jest dosłownie przed nami tylko nie zauważamy go:)


    Zapraszam! http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com/ Każdy komentarz jak i obserwacja wywołuje uśmiech na mojej twarzy :) x

    OdpowiedzUsuń
  8. Ludzie zapatrzeni w ekrany telefonów są ślepi na to, że wokół nas jest tyle rzeczy, które mogą nas uszczęśliwić, smutne, ale prawdziwe :/

    Mój blog - ZAPRASZAM

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne zdjęcia, ale brakuje mi ciebie na nich ;) Ładne pozy i wgl... i serce skrada buzia i uśmiech :* Jeśli nie masz nic przeciwko wspólnemu obserwowaniu, to zapraszam, na pewno się odwdzięczę.
    Jedynie daj znać że zaczęłaś :))
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam ! Byłoby miło gdybyś zaobserwowała:) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajnie napisany post i śliczne zdjęcia :)
    nulaamynewblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetnie napisany post. Ludzie nie potrafią docenić szczęścia jakie posiadają :/ Bardzo ładne zdjęcia :) Pozdrawiam i bardzo dziękuje za odwiedziny. wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Niestety tak jest. Najgorsze, że ludzie doceniają nawet takie słowa zbyt późno. Szczęście mamy na wyciągnięcie ręki :)
    anonimoowax.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Powinniśmy sie cieszy nawet z najmniejszych rzeczy :)

    OFFICIAL PATTY (klik)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja nie doceniam słowa, bo uważam, że wokół mnie jest dużo ludzi, którzy kłamią. Czasami ludzie nie doceniają to, co mają obok siebie, bo ich oczy są tylko skierowane na telefon.
    Mój blog-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  15. Oj u mnie też teraz tak,sprawdzian za sprawdzianem xD

    Pozdrawiam ,Jabłuszkooo :)
    Mój blog-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  16. Niestety szkoła zabiera wiele czasu z życia. Oj prawdę mówisz, czasami pojawia się w nas nieumiejętność szczęścia.
    http://rastilife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny post i zgadzam się z tobą :)
    http://onlybooks-jdb.blogspot.com/2016/03/maybe-someday.html

    OdpowiedzUsuń
  18. Warto doceniac male rzeczy i sie z nich cieszyć, super zdjęciaa!:)
    Zapraszam do obserwacji naszego bloga!:)

    OdpowiedzUsuń
  19. A u kogo tych sprawdzianów nie ma :/ Jestem przed maturą i mam jeszcze gorszy zapiernicz w tej pieprzonej szkole, na librusie ciągle zielono w terminarzu, nie mam chwili wytchnienia ;-;
    Bardzo ładnie piszesz w tym poście, zapewne większość się z Tobą zgadza i ja również do tych osób należę. Warto cieszyć się ze wszystkiego. Jestem osobiście dziewczyną pogodną i wesołą, nie potrafię długo być smutna :)

    Tymczasem też chciałabym zaprosić na rozdział, dodany po czasie... przez wiele problemów :/
    http://further-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Święte słowa i piękne zdjęcia :)
    Obserwuję i zapraszam do mnie
    http://zyciepelnekoloru.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Spodobała mi się ta narzutka, jest prześliczna!
    Zapraszam na bloga (nowy post): http://stylessana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń