26 lutego 2016

Q&A-Odpowiadam na pytania po raz pierwszy


                                                       Witam 

1.Dlaczego założyłaś bloga? 
Po prostu chciałam zobaczyć jak to jest. Myślałam, że minie miesiąc i już mi się to znudzi, ale  było inaczej... I choć nie miałam wielu komentarzy i obserwatorów to i tak pisałam posty. Dlaczego? Bo to kocham. Teraz blog to ważna cząstka mnie. I nie mogła bym porzucić blogowania od tak! Może nie piszę najlepiej, ale robię to co kocham. Nie zważając na to co powiedzą inni.
 2.Co najbardziej, a co najmniej podoba ci się w blogosferze?

Najbardziej podoba mi się to, że można poznać nowych ludzi, nawiązać znajomość. Podoba mi się jeszcze to, że teraz mam wiele blogów, które mi się bardzo, bardzo podobają. Przy okazji zapraszam na kilka z moich najlepszych ulubieńców! : 
adgam.blogspot.com
unnormall.blogspot.com
tutajswiatsiekreci.blogspot.com
roksanaphotoechelon.blogspot.com

3.Czy pisanie sprawia ci przyjemność?
Tak wielką! Gdy otwieram kartę blogera to piszę o wszystkim, o wszystkim tylko co mi przyjdzie do głowy. Piszę jak w pamiętniku 

4.Co robisz gdy Ci się nudzi ?
W roku szkolnym chyba nigdy mi się nie nudzi, ale odwrotnie mam za mało czasu w ciągu dnia. Gdy się nudzę to: Czytam, oglądam film, idę na spacer, pobiegać, spotykam się z przyjaciółmi... To najczęściej robię  gdy się nudzę :)

5.Czy planujesz zmienić design bloga ?
Jak na razie nie, ale chyba w przyszłym miesiącu zmienię. Już dawno nie zmieniałam więc... 

6.Na ile w skali od 1 do 10 oceniasz swojego bloga?
Powiem tak trudne pytanie!  Chyba 6. Staram się bardzo żeby każdy post był dopięty na ostatni guzik, ale nie zawsze jestem zadowolona. Wszystko psuje nauka i czas, ale staram się jak mogę! Następna rzecz z której nie jestem zadowolona ma moim blogu (bez urazy), ale nie lubię jak czytelnicy piszą mi w komentarzu ''fajny post'' itp. Ja poświęcam się i czytam wasze posty do końca. I jak widzę, że ktoś napisze super post to po prostu załamuje się. 

8.Co cię zainspirowało do blogowania?
Zainspirowała mnie nie zastąpiona Roksana. To ona jako pierwsza założyła bloga, a ja chciałam zobaczyć jak to jest no i tak jakość wyszło :) 

9.Jakie jest twoje hobby?
Mam ich wiele... Jazda na koniach, rolki, bieganie, blogowanie :)

10.Jakie jest twoje największe marzenie ?
Moim największym marzeniem  jest pozostanie w Polsce. Nie chciała bym się rozstawać z przyjaciółmi. Bo są dla mnie bardzo, bardzo ważni. I to by było moje największe marzenie 


48 komentarzy:

  1. Sama muszę zrobić Q&A! Ciekawie odpowiedziałaś na te pytania, a nie tylko jedno słowo i już :).
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. P.s Dzięki, że "poleciłaś" mojego bloga :*

      Usuń
  2. Ja również założyłam bloga żeby zobaczyć jak to jest xD a tak długo się wahałam :D z tymi komentarzami typu fajny post to różnie bywa ;d bo mnie niby też to lekko dołuje ale czasami gdy ja nie mam czasu na myślenie co napisać, a chciałabym nie pozostawać biernym obserwatorem również dodaje takie komentarze ;) ;)
    zdjecia bardzo fajne :)♥
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja długo się nie wahałam nad blogiem ^^

      Usuń
  3. A ja założyłam bloga z nudów, teraz tak się przywiązałam, że nie mogę nie sprawdzić codziennie czy dzieje się tam coś nowego. Komentarze typu "fajny post, wpadaj do mnie" świadczą jedynie o zamierzeniach blogera. Jak dla mnie jest to również lekceważące w stosunku do autora wpisu.
    Pozdrawiam ciepło (:
    calkiemzwyczajnadziewczyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też codziennie muszę zajrzeć na bloga ^^

      Usuń
  4. Bardzo podobały mi się twoje odpowiedzi,pewnie na niektóre odpowiedziałabym tak samo :D. Nie martw się,bo mi też brakuje czasu na posty i też jestem wtedy niezadowolona :(


    Nowy post! Zapraszam :)
    Mój blog-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawy TAG. Każdy ma inne odpowiedzi. Miło, że blog staje się dla Ciebie czymś ważnym. Z tym czasem to jest problem, bo kiedy to wszystko zrobić, tym bardziej, że zainteresowań pojawia się coraz więcej i klapa :')
    Ładne zdjęcia *-*
    Trzymaj się i zapraszam oczywiście do siebie
    oryyginalna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne odpowiedzi! Fajnie byłoby gdybyś powiększyła zdjęcia! :)
    MELA BLOG ¦

    OdpowiedzUsuń
  7. Jesteś bardzo zrożnicowaną osobą i podoba mi się to! :)
    http://lone-gunmens.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne odpowiedzi :) Tak to jest, jak zacznie pisać się bloga to później człowiek tak się w to wkręca :D Ładne zdjęcia. Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Dobrze mowisz , w zyciu wszystkiego trzeba sprobowac i spelniac marzenia !! http://danielslydia.blogspot.com/ zapraszam do mnie , dopiero zaczynam . twoj blog to sztos !

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajnie się czytało.
    wchmurach12.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja pamiętam, że jak byłam mała to założyłam bloga bo chciałam wrzucać jakieś obrazki teraz wszystko się zmieniło i w sumie już sama nie wiem dlaczego kiedyś dołączyłam do blogosfery :) Lubię takie posty :)
    anonimoowax.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny post! Można się z niego wiele dowiedzieć :)
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja założyłam bloga, bo chciałam spróbować czegoś innego. Zagłębiłam się w blogosferę, a do tego rozwijam swoją pasję i robię design'y :)
    http://side-of-life.blogspot.com/ - KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  14. Wreszcie ktoś kto również chce zostać w Polsce :)
    Kisiel truskawkowy

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny blog :) Bardzo ładnie wyglądasz :)Może wspólna obserwacja? zaczniesz? ja sie zawsze odwdzięczam ! :*
    http://catch-a-glimpse.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. świetny post i odpowiedzi na pytanie :)
    Pytałaś o Dresslink, więc firma odezwała się sama :)
    onlybooks-jdb.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajne zdjęcia :)
    http://minauro.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Amazing post, dear! :) Do you want to follow each other? If yes, please follow me with GFC and Google, instagram, write a comment
    and I follow you back :)

    With love.
    Diana.
    http://www.mirandabeautyworld.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. świetne odpowiedzi.
    masz ładne zdjęcia, powiększ je trochę! ;)
    http://berry-lifestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Ładne zdjęcia, mogłyby być większe :) też lubię jeździć na rolkach ;)

    Mój blog - ZAPRASZAM

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetne pytania a szczególnie Twoje odpowiedzi! Śliczne zdjęcia i życzę Ci dużo weny. Czekam na dalsze Twoje wpisy. Twoja brooowngirl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń