1 lutego 2016

Idealne książki na zimowe wieczory


Hej, hej... Dzisiaj chcę wam przedstawić trzy moje ulubione książki, które są idealne na zimowe wieczory... Często mam problem co robić w zimę... Dlatego od niedawna zaczełam czytać książki. Idealnie się sprawdzają na zimowe wieczory haha. Dziś chcę polecić wam kilaka książek. Zapraszam!
                                                                        Zoe Sugg
                                                                    ''Girls Online''
''Kiedy Noah zabiera Penny w swoją europejską trasę koncertową dziewczyna wprost nie posiada się ze szczęścia- nareszcie spędzi z swoim fantastycznym rockandrollowym chłopakiem mnóstwo czasu! Okazuje się jednak, że wyobrażenia Penny rozmijają się z rzeczywistością. Czy Penny uda się pogodzić miłość do Noah z życiem w zgodzie ze sobą? A może straci wszystko w pogoni za wymarzonym latem?''
Książka jest genialna. Przeczytałam ją w dwa dni. Jest niesamowita... Idealna na wieczór :D

                                                                  Rowell Rainbow
             ''Fan Girl''                       
Książka opowiada o dwóch siostrach, które są podobne z wyglądu, ale zupełnie inne z charakteru. Wera chodzi na imprezy, ma dużo przyjaciół. A jeśli chodzi o Cath to jest zupełnie inna. Zamiast imprezować pisze fan fitcion. W końcu dziewczyny idą do colleg'u.... I niestety dziewczyny się rozchodzą...
Znacie już tą książkę? Wielu z was bardzo mi ją polecało dlatego właśnie na urodziny ją dostałam. Książka niesamowicie ciekawa. Jest o miłości, radości... Może po okładce książka wydaje się nudna i dziecinna, ale gdy przeczytałam pierwsze trzy strony... Pokochałam tą książkę. Polecam wszystkim!!!


*Komentarz= komentarz
*Dziękuje za obserwacje


40 komentarzy:

  1. "Fangirl" - czytałam i baardzo mi się podobała!
    Co do drugiej części "Girls Online" jeszcze nie miałam przyjemności czytać :D Super recenzję !
    OBSERWUJĘ - już od dawna.
    ouurselves.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. ciekawy post ;)
    zapraszam na nowy rozdział http://www.emptyy-promises.blogspot.com/
    może obs?

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja zabieram się za Fangirl, ale mam jeszcze trochę w kolejce :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny post. Fangirl jest super. Tej drugiej nie czytałam, jeszcze :)
    Pytałaś mnie o wspólną obserwacje, ja już Cię dawno obserwuję :*

    http://virutite.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Czytał girl Online oraz Fangirl, jak chcesz to możesz zobaczyć u mnie jej recenzje ;-)
    Obserwuje,liczę na to samo :- )
    http://fanofbooks7.blogspot.com/2016/01/rainbow-rowell-fangirl.html
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje za obserwacje :)) Recenzja świetna

      Usuń
  6. Nie słyszałam o tych książkach, ale wyglądają ciekawie.
    http://wittka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Przeczytałam obydwie książki i uwielbiam je!
    Fangirl to moja ulubiona, ukochana książka ^^
    Polecam!
    Skomentujesz? Dopiero zaczynam... :')
    always-be-a-cat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Przeczytałam obydwie książki i uwielbiam je!
    Fangirl to moja ulubiona, ukochana książka ^^
    Polecam!
    Skomentujesz? Dopiero zaczynam... :')
    always-be-a-cat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Girls Online zdecydowanie najlepsza książka

      Usuń
  9. Nie czytałam tych książek. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. 'nigdy nie oceniaj książki po okładce'.
    nie czytałam, raczej nie podchodzą mi takie książki, ponieważ preferuję kryminały, ale na pewno wiele osób by zaciekawiły, no i są dość popularne.
    http://berry-lifestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Czytałam te książki i bardzo przyjemnie mi się je czytało :)
    Pozdrawiam i zapraszam http://nataliexbrunette.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. czytałam girl online jest super
    obserwujemy?
    http://paolciapolcia16.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Właśnie chce przeczytać Fangirl, pewnie super książka ^^
    Zapraszam do mnie :)
    http://aaabydidi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Podoba mi się Twój blog, obserwuje^^
    Co do postu, uwielbiam książki, obecnie nie mam czasu ;w; ale zaciekawiłaś mnie opisem do Fan Girl c:
    Jeśli chcesz to wpadij do mnie, w sumie zaczęłam niedawno.

    >> born-to-be-a-bitchh.blogspot.com <<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje za obserwacje <3 Już patrzę na twojego bloga

      Usuń
  15. Może przeczytam ;)

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Oh, uwielbiam Zoe Sugg! Jest taka pozytywna i sympatyczna ^^ Chyba wreszcie muszę wziąć się za Girl Online, chociaż aktualnie na mojej półce czeka jeszcze mnóstwo innych książek ;D

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam te książki, suuper blog kochaana!:))

    Zapraszam do obserwacji naszego bloga !:)

    OdpowiedzUsuń