16 lutego 2016

Michael Jackson-The best of the best


Jeśli słuchasz legęd na pewno znasz Michael'a
Jeśli interesujesz się muzyką znasz Michael'a
Jeśli kochasz muzykę pop na pewno znasz też Króla pop'u

...Dlaczego piszę posta właśnie o Michael'u Jacksonie.... Ponieważ jest dla mnie i dla wielu ludzi autorytetem. Ponieważ jego piosenki zawsze wywołują uśmiech na twarzy. Ponieważ był nie tylko królem popu, ale też wszystkiego. Michael Jackson- Najlepszy z najlepszych! Jedyny człowiek który klękał na kolonach przed fanami.
Na początek parę niezbędnych faktów o Michael'u...
Michael Joseph Jackson- Urodził się (29 sierpnia 1958) Amerykański muzyk, tancerz, aktor, autor tekstów. Zany jako jeden z najlepszych wykonawców muzyki pop i jeden z najpopularniejszych muzyków w historii... Nazywanym ''Królem Pop'u'' . Do jego dokonań w przemyśle muzycznym zalicza się rewolucyjne podejście do teledysków. Był pierwszym czarnoskórym artystą, który uzyskał silne poparcie w telewizji, w szczególności MTV, która z korzyścią dla obu stron promowała jego pionierskie wideoklipy do piosenek Billie Jean czy Thriller.
Kim jest dla mnie Michael? Michael jest jednym z najważniejszych osób w moim życiu. Michael miał złote serce. Wszystkie dzieci kochał jak swoje własne. Jego piosenki... Nie wspomnę o jego przepięknych piosenkach. Każda jego piosenka miała to coś. Po prostu każda z nich była idealna. Michael miał ciężkie życie... Był oskarżony o niesamowite rzeczy. Ja do dziś nie wiem jak można oskarżyć takiego wspaniałego człowieka. Jak? Jak taki człowiek mógł by zrobić coś takiego. J a k ?! Michael niestety umarł w 2009 roku. Jedni lekarze wypowiadali się na temat śmierci Króla pop'u. I stwierdzili, że Michael żył by do dziś.


41 komentarzy:

  1. Nie ma chyba kogoś, kto by nie znał, no.. nie kojarzył. Osobiście nie słucham ; )

    >> born-to-be-a-bitchh.blogspot.com <<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak raczej nie ma osoby która niezanała by Michaela

      Usuń
  2. Czasami wracam do jego piosenek :d
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Godzinami mogłabym słuchać jego piosenek :D
    OUURSELVES.BLOGSPOT.COM -KLIK

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również jego głos jest obłędnie piękny ♥

      Usuń
  4. Naoglądałam sie teorii spiskowych i wole wierzyc, że Michael żyje! Polecam o tym poczytac :)
    buziaki! x
    smile-for-me-beautiful.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  6. Legenda! :) Ale nie słucham jego piosenek. Jeżeli znalazłabyś czas to proszę poklikaj w czerwone,, KLIK,, :* Pozdrawiam Serdecznie! I zapraszam do mnie :) http://macreateart.blogspot.com/2016/02/recenzja-pedzli-z-dresslink.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Szczerze powiem, że nie wiedziałam kto to do czasu jego śmierci. Fajnie, że jest dla Ciebie kimś ważnym :)
    anonimoowax.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak! ♥♥♥ Fajnie mieć taką osobę ♥

      Usuń
  8. zawsze lubiłam jego piosenki, ponieważ są bardzo taneczne i dobrze wychodziły mi do nich układy w czasach kiedy tańczyłam. z nim kojarzy mi się moje dzieciństwo, a dzień, w którym umarł pamiętam bardzo dokładnie.
    http://berry-lifestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja niestety nie słuchałam go w dzieciństwie. Dzień w którym umarł też bardzo dobrze pamiętam ;-;

      Usuń
  9. Jego piosenki są prawdziwymi hitami :) Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam niektóre piosenki Jacksona! Są mega, a jak tylko słyszę melodię w radiu - głośnik na full! Super, że go lubisz. Mało kto przepada za nim, bo "staroć"... i to smutne.

    Rozdział 7 u mnie ;3 http://further-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie staroć tylko legęda. Tak to bardzo smutne

      Usuń
  11. Bardzo lubię jego piosenki :*
    Obserwuję i zapraszam do siebie http://zuziaforstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam Jacksona i właśnie zdałam sobie sprawę jak dawno nie słuchałam go! Dobrze, że tu trafiłam! Fajny post i dobrze, ze wpadłaś na taki pomysł bo jest to świetny sposób na zachowanie go w pamięci.
    obserwacja?
    onlybooks-jdb.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Jego nie trzeba przedstawiać. Był legendą, jest legendą i nią pozostanie!

    http://magdalens-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam jego piosenki ;)
    Obserwuję ;)
    Pozdrawiam!
    zubrzycanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jego piosenki są genialne. Dziękuje za obserwacje ;)

      Usuń
  15. Michael Jackson był niesamowitym wykonawcą, szkoda że postanie tylko jak wspomnienie.
    http://side-of-life.blogspot.com/ - KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  16. Kiedyś ciągle słuchałam Michaela. Mam nawet torbę z nim i portfel. Super jest <3 (Michael nie portfel :))
    Kisiel truskawkowy

    OdpowiedzUsuń
  17. Jakbyś mogła przed dodaniem postu sprawdzać ortografię, bo robisz małe błędy.

    legenda przez en a nie ę

    OdpowiedzUsuń