22 lutego 2016

Problemy blogerki

                                                   Witam wszystkich
Blogerka~Niby zwyczajna dziewczyna. Ale ile ma problemów...Mnóstwo. Dzisiaj przedstawię wam problemy z którymi ja mam do czynienia. Zapraszam!!!

*Czas 
Posty piszę około co pięć dni, ale czasami piszę je co tydzień... Ponieważ jest nauka, sprawdziany, prace domowe...Dlatego warto  zorganizować sobie czas na naukę, a potem zostawić sobie trochę wolnego czasu na pisanie posta. Najlepiej pisać posty w weekend ponieważ nie idzie się do szkoły i po prostu jest więcej czasu ;)
*Zdjęcia
Zdjęcia są dla mnie bardzo, bardzo ważne. Po prostu gdy nie ma zdjęć to nie piszę posta. U mnie na blogu jeszcze nie było posta bez zdjęć. Mi robi zdjęcia wspaniała Roksana->  roksanaphotoechelon.blogspot.com
(ZAPRASZAM NA JEJ BLOGA NA PEWNO WAM SIĘ SPODOBA) Bardzo Ci dziękuje! Wracając do zdjęć. Jeśli nie ma wam kto robić zdjęć to po prostu róbcie selfie.
*Pomysł 
Pomysł na pisanie posta. Ja czasami myślę o czym napiszę posta przez cały tydzień, a czasami gdy włączam laptopa samo przychodzi ;) Jak wpaść na jakiś pomysł? Możecie poczytać inne blogi. Po prostu zainspirować się innymi
.*Internet 
Kilka razy zabrakło mi internetu, a na ten dzień chciałam poczytać wasze blogi napisać nowy post. I okazuje się , że internet nie działa. Jeśli też tak macie. To możecie napisać na kartce post,a potem go przepisać ;) 
                                                                   *** 
Na koniec krótka informacja!!!..Jak na razie nie było u mnie na blogu Q & A . Dlatego zadawajcie pytania w komentarzach. O czym tylko chcecie. A ja wybiorę najciekawsze i w następnym pocie na pewno się pojawią.

49 komentarzy:

  1. Super rady :) OBSERWUJE
    Pytanie: Dlaczego założyłaś bloga?
    OUURSELVES.BLOGSPOT.COM -KLIK

    OdpowiedzUsuń
  2. Czas jest chyba największym problemem :(

    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  3. Genialny post, na prawdę, wszystko takie prawdziwe :c
    Pytanko: co najbardziej, a co najmniej podoba ci sie w blogosferze? :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super post no i ten czas jest najgorszy!
    Pytanie: Czy pisanie sprawia ci przyjemność?

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja mam zawsze przygotowane posty na co najmniej 2 tygodnie do przodu :) i publikuję co dwa dni :D mam prośbę, czy mogłabyś poklikać u mnie w linki tutaj: http://kreconowlosaa.blogspot.com/2016/02/dresslink-wishlist-ponownie.html
    Zostawiłam za to obserwację ;* pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja mam niewiekszy problem ze zdjeciami :)

    http://treamicii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to może zrobić ci zdjęcia jakaś koleżanka :D

      Usuń
  7. Zgadzam się ;)
    Mam ten sam problem ;/
    pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie, będzie mi bardzo miło jeśli zajrzysz, zaobserwujesz xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj, podpisuję się pod tym postem rękami i nogami. Najbardziej pod problemem z czasem - co zresztą widać po częstotliwości moich postów. :D
    Jednak już pojawił się rozdział 15, na który serdecznie Cię zapraszam. :)
    www.magical-history.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Oj tak problem z czasem :c
    Mogłabym Cię prosić o poklikanie w linki w tym poście? Staram się o współpracę i byłabym wdzięczna za pomoc :)
    Przy okazji chętnie obserwacja za obserwację :)

    http://veronicalucy.blogspot.com/2016/02/wishlist-banggood.html

    OdpowiedzUsuń
  10. lovely blog <3

    Would you like to follow each other on gfc? If you follow,let me know, i will follow back =))

    http://beautorgeousworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Szkoda, że czas nas tak goni :(
    Pytanie do Q&A :
    Czy planujesz zmienić design bloga ?
    Co robisz gdy Ci się nudzi ?
    http://side-of-life.blogspot.com/ - KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  12. Z czasem jest najgorzej, jak go nie ma to nie ma czasu ani na post ani na zdjęcia do niego :(
    Kisiel truskawkowy

    OdpowiedzUsuń
  13. Faktycznie trzeba to sobie dobrze rozplanować bo jednak prowadzenie bloga wymaga sporo czasu ;)

    Nowy post, zapraszam!
    Zaobserwuj jeśli ci się spodoba! ;)
    MÓJ BLOG-KLIIK
    *Biorę udział w konkursie na Blog Roku, zachęcam do głosowania ;)*

    OdpowiedzUsuń
  14. Nikt nie powiedział że blogowanie jest proste :p
    Ale wystarczy trochę czasu i pracy i wszystko staje się prostsze xD
    Może obs za obs ? Jeśli tak zacznij i zawiadom na blogu :p
    Anishia15.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. myślę, że problemem blogerki nie są zdjęcia, to ma być czyta przyjemność, tak samo jak pomysły z notką, nie masz, nie piszesz i koniec, po co robić coś na siłę :)
    http://berry-lifestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajny pomysł a posta :)
    Na ile w skali od 1 do 10 oceniasz swojego bloga?
    Jeśli byś coś miała zmienić w swoim blogu, to co by to było?
    Zapraszam u mnie nowy post :)
    http://aaabydidi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Oj mi internet bardzo często szfankuje, ja czasem przez tydzień nie umiem wymyślić pomysłu na posta, myślę i nic.

    http://magdalens-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny blog :) Będę wpadać tu częściej :)
    Może obs za obs? Ja dopiero zaczynam swojego bloga .
    Więc mam nadzieję ,że mnie odwiedzisz , zostawisz komentarz i zaobserwujesz :* Odwdzięczam się zawsze tym samym :*
    http://catch-a-glimpse.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Co cię zainspirowało do blogowania?
    Jakie jest twoje hobby?
    Co cię irytuje?
    Czego się boisz?
    Jakie jest twoje największe marzenie?


    Zapraszam: hellomyflower.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Co Cię skłoniło do rozpoczęcia prowadzenia bloga?
    Kim zamierzasz zostać w przyszłości, jakie studia chciałabyś wybrać?
    A może nie wybierasz się na studia, więc w takim razie - co dalej? :)

    Byłaś u mnie na blogu, więc zapraszam na nowy rozdział ^^
    http://further-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetny pomysł na post :) Zdecydowanie czas i zdjęcia są dla mnie problemami :D
    Zapraszam Mój blog klik!
    Może wspólna obserwacja? Daj znać u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Czas! Najgorszy ;cc
    obs za obs? :*
    http://lone-gunmens.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Piszesz, że nie ma u ciebie posta bez zdjęcia. Ale czy zawsze zdjęcia są do danego tematu? Chodzi mi np jakbyś pisała o sprawach poważniejszych post to czy dodałabyś zdjęcia swojej osoby czy adekwatne do tematu?

    OdpowiedzUsuń