5 stycznia 2016

Zimowe must have



Hej, hej.... Zima czyli najmniej lubiana prze zemnie pora roku. Dzisiaj chce wam przedstawić moje zimowe must have... czyli rzeczy bez których nie wyobrażam sobie zimy... Każdy z nam ma pewnie taki niezbędnik na każdą z pór roku. Ja chcę wam przedstawić mój niezbędnik na zimę... A więc zapraszam...
                                      ŚWIECZKI
Już od dłuższego czasu w moim pokoju zapalam świeczki... Zapalam je przy pisaniu bloga, przy czytaniu książki. Jest wtedy świetny klimat. Według mnie najlepszy zapach świeczek to mandarynkowy i czekoladowy... Są świetne. Polecam.

                                                      DOBRA KSIĄŻKA
Dwa dni temu dostałam od Roksany z bloga * roksanaphotoechelon.blogspot.com *  książkę Girl Online. Książka świetna... Zawsze wieczorem siadam przy kominku zakładam grube skarpety i czytam książkę. Jak czytam to odrywam się od rzeczywistości...Na prawdę może brzmi to dziwnie, ale tak jest haha. W zimę najlepiej usiąść przy kominku i właśnie poczytać książkę...
                                                WŁOCHATE SKARPETY  
Najlepsza rzecz... SKARPETY. Nie no to mega dziwne, ale kocham nosić w zimę po domu skarpetki... Dostałam dwie pary na mikołajki.. Polecam. Najlepszy prezent który może być na mikołajki haha.
                                                   GORĄCA CZEKOLADA
Zawsze gdy wracam do domu zamarznięta to pierwszą rzeczą którą muszę zrobić to zrobienie gorącej czekolady :D

Odwdzięczam się za każdy komentarz

46 komentarzy:

  1. Mam bardzo podobnie, chodź dodałabym jeszcze kocyk :D. Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też bez z tych rzeczy nie wyobrażam sobie zimy! Pomysłowy post! :*

    OdpowiedzUsuń
  3. W tym roku przekonałam się do świeczek zapachowych i jestem zauroczona <3
    Zapraszam do obserwacji mojego małego skarba, mój blog ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Super post, ja też uwielbiam świeczki, ale moim "must have" są ciepłe rękawiczki.
    http://side-of-life.blogspot.com/ - KLIK!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świeczki najlepsze. Ja nie noszę rękawiczek hah.

      Usuń
  5. Skarpety i świeczki to zawsze musi być w moim pokoju w zimę, której tak jak Ty nie lubię!
    Pozdrawiam ciepło (:
    calkiemzwyczajnadziewczyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. mój zimowy niezbędnik wygląda podobnie :)
    http://berry-lifestyle.blogspot.be/

    OdpowiedzUsuń
  7. Mój niezbędnik jest podobny i mam zamiar niedługo umieścić go na swoim blogu :D

    adgam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz świetnego bloga! Obserwuje go od dawna <3 Dziękuje za komentarz <33

      Usuń
  8. Zdecydowane niezbędniki! :)

    Zapraszam na nowy post!
    Jeśli Ci się spodoba będzie mi bardzo miło, jeśli skomentujesz i zaobserwujesz mój blog. :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<



    OdpowiedzUsuń
  9. A ja wciąż myślę nad zakupem Girl Online. Bardzo zachęca mnie to, że napisała ją Zoella, która swoją pozytywnością rozwala system :D Ale z drugiej strony nie wiem, czy jest to książka warta kupienia. W końcu jest to jej pierwszy taki projekt, a z tego co słyszałam fabuła jest naprawdę lekka.
    A post świetny i niezwykle trafny ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie czytam Girls Online i powiem, że książka ma plusy jak i minusy...

      Usuń
  10. O tak! Książki, kominek, skarpetki - zestaw zimowy. :) Ja czytam przeważnie kryminały/sensacje (HARLAN COBEN MOIM MISTRZEM <3). Wtedy też się odrywam. :D

    www.magical-history.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajny pomysł na posta :)
    OBSERWUJĘ i liczę na to samo.Ładny wygląd bloga :)
    PisaneKredkami

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje za obserwacje! Ja też obserwuję

      Usuń
  12. Tylko zamiast czekoladki to kakao i wszystko jest idealne! <3 Miłego dnia! Obserwujemy?

    Komentarz u mnie = Komentarz u Ciebie
    http://bieganiejestspoko.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam ciepłe skarpetki! :)
    Zapraszam do mnie: bondel-natalia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja nie wyobrażam sobie zimy bez pomarańczy i herbaty ^^ A do tego nieprzespanych nocy, spędzonych na obserwowaniu płatków śniegu, który opada ma trawę i krony drzew... Świat jest piękny nawet zimną ♡

    Obserwuję i liczę na rewanżyk :**
    Zapraszam na bloga po dawkę pozytywnej energii od Sióstr Angel ♡

    siostryangel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak owszem zima jest piękna, ale i tak wole lato :D

      Usuń
  15. Super zdjęcia, bardzo inspirujące.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie http://natalee01.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Tak pozapalać świeczki, okryć się kocykiem, poczytać książkę a do tego gorąca czekolada :) Ale się rozmarzyłam.
    Mój blog-Kisiel truskawkowy

    OdpowiedzUsuń
  17. Dokładnie tak! Uwielbiam takie zimowe wieczory!:)

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Dokładnie tak! Uwielbiam takie zimowe wieczory!:)

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Ach a ja lubię zimę. Zdecydowanie bardziej wolę tą porę eoku niż jesień :) Cieplutkie skarpetki , gorąca czekolada, świeczki i w moim przypadku jeszcze kocyk i dobry serial :)
    anonimoowax.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Ach, miałam poinformować o nowym rozdziale, ale widzę, że dotarłaś sama! :D
    Bardzo dziękuję, zostawiam obserwację, i czekam na kolejny post u Ciebie!

    www.magical-history.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Dziękuje bardzo :D A ja czekam na kolejny rozdział.

    OdpowiedzUsuń
  22. fajne zdjęcia, co do wsp obserwacji zacznij i daj znać u mnie :)
    pozdrawiam locastrica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Uwielbiam zimowe wieczorki!
    wspólna obserwacja?
    http://paulablogxx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń