23 stycznia 2016

This white powder


Niedawno u mnie na pomorskim spadło dużo białego puchu! Uwielbiam gdy pada... Mogę patrzeć na niego godzinami. Gdy byłam mała cały rok czekałam na zimę... Nie mogłam się doczekać kiedy pójdę na sanki. Gdy już spadł biały lśniący śnieg od razu wybiegłam z domu żeby poczuć mrowienie  w palcach. kochałam tą porę roku. Niedawno moje poglądy się zmieniły... Teraz zima jest najmniej lubianą prze zemnie porą roku... Dlaczego? Gdy wstaje jest praktycznie ciemno, już o 16 robi się ciemno i przez to czuję jak bym cały dzień spędzała w szkole, gdy wstaje z łóżka jest mi bardzo zimno i zaczynam dzień z złym nastawieniem ... Ale nie ma tego złego są też atuty w tej porze roku... Takie jak jazda na łyżwach i wszelkie tego typu sporty. W te ferie muszę jechać na narty dawno już na nich nie jeździłam :D Następną zaletą zimy są fajne zdjęcia... Gdy na dworze jest wszystko otulone śniegiem są świetne zdjęcia. I to jest chyba największy atut zimy. I jeszcze ostatni plus zimy to... Zachód słońca. Gdy wracam do domu z szkoły widzę jak zachodzi słońce wspaniały widok :) Chciałabym wtedy iść na spacer, ale gdy jestem choć 30 minut na dworze od razu robi mi się zimno i jak najszybciej chcę się otulić ciepłym kocykiem.We ferie chcę aktywnie spędzić czas . Nie ważne, że zamarznę :D A teraz pozostało mi tylko pić kakao i czytać książki, albo oglądać filmy... No i to chyba na tyle... A wy lubicie zimę? Piszcie w komentarzach.
Na koniec chcę wam bardzo podziękować za :
*komentarze (dają mi wielką motywacje)
*Obserwacje (jeśli obserwujesz mojego bloga jestem ci bardzo wdzięczna... Każda obserwacja wywołuje uśmiech na mojej twarzy)



43 komentarze:

  1. Ja również uwielbiam kiedy spadnie śnieg!
    OBSERWUJĘ już od dłuższego czasu ;)
    ouurselves.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Uroczę zdjęcie, Zgadzam sie z tym, że w zimie są naprawdę cudne widoki do zdjęć i że zachody są naprawdę cudowne. Jednak nie lubię zimy. Jestem totalną zwolenniczką lata. OBSERWUJE <3

    http://virutite.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje *-* Tak zachód słońca (piękny) Ja również jestem zwolenniczką lata :D

      Usuń
  3. Uwielbiam zimę! Kiedy pada śnieg, a przez zimno tracę czucie w palach... Szczerze mówiąc, nie wiem co ja w tym tak bardzo lubię. Od zawsze przejawiałam nadmierne zainteresowanie wszystkim, co jest związane z wodą. Prawdopodobnie dlatego, że kocham pływać ^^
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha. Ja też lubię pływać, ale nie nawidzę zimy :D

      Usuń
  4. Ja w sumie lubię zime ;D

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny post
    http://natalee01.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Pojawił się rozdział 13! :)
    www.magical-history.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Kocham śnieg, ale jeszcze bardziej jak pada gdy jeżdżę na lodowisku *o*
    http://side-of-life.blogspot.com/ - KLIK!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak! Lodowisko to rzecz którą kocham w zimę

      Usuń
  8. Klimatycznie! U mnie też śnieg :D
    / chodzmypopoecic.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja natomiast najmniej lubie jesień bo jest taka ciapa na polu że sie odechciewa wychodzić a w zimie jest taki fajny klimat :)
    anonimoowax.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jednak lubię trochę jesień ze względu na liście i klimat <33

      Usuń
  10. Ja w tym roku nie lubię zimy ze względu na moje buty (dziwny powód wiem). Dzień robi się coraz dłuższy i jak rano chodzę to zaczyna się robić widno :)
    Kisiel truskawkowy

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja nienawidzę zimy.Zawsze jest mi zimno i nie chce mi się wychodzić na dwór :(
    Pozdrawiam!
    zubrzycanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. U mnie spadł jedynie deszcz i po śniegu nie ma ani śladu :p

    OdpowiedzUsuń
  13. Wstajesz - ciemno, idziesz spać - ciemno. To potrafi przybić :D Ja zapraszam na podlasie - jak zawsze śniegu po kolana :) Zimowe sporty są super, ale przez kontuzje mogę jedynie pooglądac je w telewizji :D Ale za to sanki obowiązkowo zaliczone!
    buziaki x
    smile-for-me-beautiful.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja też nie przepadam za zimą, ale tylko jak muszę być na dworze :D Kiedy siedzę w ciepłym domku i oglądam ją zza szyby to jest całkiem znośnie ;)

    adgam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie fajnie się patrzy na zimę zza okna :D

      Usuń
  15. tak, u mnnie również spadł piękny śnieg, ale niestety już dawno się roztopił, a pogoda jest tragiczna.
    ładne zdjęcia ;)
    http://berry-lifestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Też czuję jakbym cały dzień spędzała w szkole :/ Masakra. Nienawidzę zimy. Jest za zimno. Nie lubię marznąć. U mnie aktualnie nie ma śniegu i jest w miarę ciepło z czego się mega cieszę !

    wiktoriakarnecka.blogspot.com <-- Klik

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja ogólnie nie przepadam za śniegiem ale już taki nasz klimat ;) zapraszam do mnie na nowy rozdział http://www.emptyy-promises.blogspot.com/ ;)
    Jeśli Ci się spodoba- zaobserwuj ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Zapraszam na nowy rozdział, bo ciekawiła Cie moja opowieść ;)

    OdpowiedzUsuń

  19. You look amazing.
    Thank you for the lovely comment on my post. I am now following your blog, hope you return the love and follow my blog too.

    www.soslubadem.blogspot.com.tr

    OdpowiedzUsuń