14 grudnia 2015

I love Christmas...

                                   
Emotikon smileHej cześć i czołem :D
Jak idą wam przygotowania do świąt ? Ja powoli zacznę kupować prezenty dla bliskich.... Kocham święta ten czas gdy cała rodzina siada przy stole jest taka super atmosfera. Po prostu kocha święta! I w tym poście napiszę wam o ty za co je tak uwielbiam! Zapraszam :)

*Święta to czas prezentów, ale nie tylko... Nie wiem jak wy, ale ja kocham dawać prezenty i kocham dostawać. Najlepsze prezenty są od serca! Małe drobiazgi, które mają znaczenie... I właśnie też dla tego kocham święta. Uwielbiam planować prezenty i kupować! :)

*Choinka
Choinka to chyba u każdego z nas jest! Choinka najbardziej kojarzy mi się z świętami zawsze ją ozdabiam z rodziną. Choinka daje magie świąt przez nią jest tak przytulnie i jest super atmosfera. Kocham ją dekorować!

*Lampki
Może ktoś z was ma jakieś ozdoby lampki czy też coś innego ja każdego roku mam lampki na kominku na oknie u mnie w pokoju! Kocham zapalać lampki w pokoju po prostu kocham. Dają taką atmosferę i ten klimat nie do opisania. Lampki na święta są wskazane. Polecam wszystkim.

*Już od dawna w moim domu na wigilijnym stole goszczą pierniczki zrobione przez cała rodzinne! Można powiedzieć, że w moim domu jest to już taka tradycja... Bardzo fajnie jest upiec, dekorować pierniczki całą rodzina. Świetne spędzenie czasu! Jest to też dobry pomysł na prezent upieczenie pierniczków i zapakowanie je w jakieś fajnie pudełeczko czy coś. Są święta są pierniczki ^-^
*Dziękuje za każdą obserwacje, komentarz zostawcie link w komentarzu a na pewno was odwiedzę*
                                                         A wy za co kochacie święta?

38 komentarzy:

  1. Super post Karolinko hhihi :D
    Kocham święta <3
    http://roksanaphotoechelon.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja kocham za to, że jest dużo jedzenia XD A tak na serio to uwielbiam jak jest wszędzie tak kolorowo. Choinki, lampki i inne.. ;)

    _______________________
    wiktoriakarnecka.blogspot.com <-- KLIK

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja kocham święta równiez za te wymienione rzeczy :)

    NOWY POST-Official Patty ! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny post i śliczne zdjęcia! Emotikon smile
    ja juz obserwuje i zapraszam do mnie
    nowy post
    dblazkowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierniczki są super !
    http://side-of-life.blogspot.com/ - KLIK!
    Ja już obserwuję liczę na rewanż :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierniczki są super !
    http://side-of-life.blogspot.com/ - KLIK!
    Ja już obserwuję liczę na rewanż :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja święta uwielbiam za wszystko. Teraz będą one wyjątkowe, gdyż są to pierwsze święta w nowym mieszkanku z moim Ukochanym, więc będą one wyjątkowe. :) Na pewno jednak odwiedzimy rodziców i całymi rodzinami siądziemy do stołów. Lampki są super!
    Prezenty kupiliśmy wczoraj, teraz tylko czekać te 9 dni i je dać. :D
    Następny rozdział prawdopodobnie niedziela/poniedziałek. :)

    www.magical-history.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Lampki to u mnie podstawowa dekoracja na święta! :)

    Byłabym bardzo wdzięczna gdybyś poklikała u nas w linki w najnowszym poście :) Bardzo mi na tym zależy IMMHFashionBlog(klik)

    OdpowiedzUsuń
  9. Lampki muszą być! W świętach lubię też jedzenie haha :)
    http://kisieltruskawkowy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubię swieta. Od zeszłego roku zaczelam kupowac male drobiazgi dla najblizszych. Na te swieta rowniez juz sie zaopatrzyłam :)
    CZekam na kolejny post :)
    http://anonimoowax.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja najbardziej kocham w świętach piosenki, kolędy i choinkę :) Fajny post !
    izablog4.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. mmm pierniczki ;D!

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Kocham święta przede wszystkim za klimat, na który tyle czekamy! <3 Fajny post :)
    Czarnakawaa.blogspot.com ---> Zapraszam! ☕

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja uwielbiam święta! Najbardziej to, że po całym zapracowanym roku spotykam się z całą rodzinką<3

    OdpowiedzUsuń
  15. Zapraszam na jubileuszowy rozdział 10. :D
    www.magical-history.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Chyba za wszystko, za całe piękno :)
    Zapraszam na bloga z opowiadaniami:
    http://angell-story.blogspot.com/
    I ogólnego:
    http://myhearrt-mysoul.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  18. Ja święta kocham za magię i spędzenie czasu z bliskimi :). Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń