3 grudnia 2015

Passion

             
Hejka!
Dzisiaj piszę post o pasji. Serdecznie zapraszam. Mam nadzieję, że się spodoba. Miłego czytania....
                                                                   ********
Według mnie pasja, którą posiadamy jest nie zwykła bez niej nasze życie stało by się nudne, monotonne. Pasja, którą mamy daje nam siłę. Siłę do działania. Dzięki niej robimy coś co kochamy. Dla mnie pasja to bardzo ważna rzecz, która pojawia się w życiu człowieka. Bez pasji życie staje się nudne. A z nią zupełnie odwrotnie. Pasja to taka małą cząsteczką nas, która jest ważna!Starajmy się korzystać z życia, dlatego miejmy wiele zainteresowań, które przerodzą się w pasje. Ja uważam moją pasje z cząsteczką mojego życia bez niej nie było by tak samo. Moje zainteresowania zamieniły się w pasje, które kocham! A wasze? Moja pasja to jazda konno, jazda na rolkach, jazda na łyżwach, siatkówka.....Ale najbardziej z pośród tych wyróżniam jedną. A mianowicie jazda konno. Praktycznie co tydzień jeżdżę na konie bardzo się tym interesuje. Kocham to. Nie mogłabym bez tego po prosu żyć bez tego. Jest to już moja cząstką życia. Na koniach jeżdżę od dzieciństwa. Zawsze ciągneło mnie do koni. Jak miałam 10 lat to chciałam zostać instruktorką. Miałam bardzo ciekawe plany na przyszłość :) haha. Co prawda wkładam w to dużo pracy. Czasem trzeba upaść z konia, aby następnym razem wiedzieć jak zrobić tak żeby nie upaść.A więc polecam spróbować. Uważam, że taka pasja zmienia całe życie. Oczywiście w dobrym sensie zmienia nasze życie na leprze.
+Dziękuje za wszystkie komentarze. To bardzo wiele dla mnie znaczy. Zostaw link w komentarzu
                       a na pewno cię odwiedzę :) Również dziękuje za wszystkie obserwacje.

36 komentarzy:

  1. Super post <3
    Jak zawsze hihi :*

    zapraszam do mnie
    http://roksanaphotoechelon.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobrze jest mieć jakąś pasję. :)


    Zapraszam na nowy post! Jeśli Ci się spodoba będzie mi bardzo miło, jeśli skomentujesz i zaobserwujesz mój blog. :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<




    OdpowiedzUsuń
  3. Great post! thanks for sharing:) Do you want to support each others blog by following each other? Please let me know so I can follow you right back:)

    xoxo
    www.theclosetelf.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Moją pasją są podróże i robię wszystko aby zwiedzić jak najwięcej ciekawych miejsc.


    www.kuriatka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo fajna pasja. Też bardzo lubię podróże, ale jeszcze nie zaliczam tego do moich pasji

      Usuń
  5. Taka mała uwaga, niezwykła pisze się razem ;p
    Moją pasją są zdjęcia. Uwielbiam fotografować i mam nadzieję, że uda mi się powiązać z tym kiedyś moje życie i pracę. Na razie fotografuję jedynie jakieś duperele, które mało kogo może zachwycą, ale jednak. No i oczywiście najbliższe mi osoby, moje przyjaciółki przede wszystkim. :)
    Drugą pasją jest - znowu! - pisanie. Pisałam od dziecka blogi i bzdurne opowiadania na różne tematy, czasami z dupy wzięte jakieś głupie połączenia fanfiction. Od dawna nie zabierałam się za blogowanie i pisanie opowiadań ze względu na moją głupią wenę i szybkie tracenie zainteresowanie tematyką, o której pisałam. Chore, ale prawdziwe.

    Podsyłam linki do strony ze zdjęciami i opowiadaniem :)
    http://further-life.blogspot.com/
    https://www.facebook.com/cursedphotograph

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje za uwagę :* :*
      Ja tak samo miałam z blogiem. Na początku miałam jakiegoś bloga i też pisałam o rzeczach, które nie mają w ogóle sensu haha. Teraz staram się i jakoś wyszło może w najbliższym czasie blogowanie stanie się moją pasją :)

      Usuń
  6. Pasja to jedna z najlepszych rzeczy u człowieka. Pasją można się też dzielić.
    Ja uwielbiam fotografować wszystko dookoła. Nawet rok temu zajęłam 1 miejsce właśnie w konkursie o tej tematyce!
    MELA BLOG

    OdpowiedzUsuń
  7. Mmm, zawsze chciałam spróbować jeździć konno ;)

    amelia-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. kocham konie
    obserwujemy?
    http://paolciapolcia16.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Perfect and wonderful! I love and i follow your blog, please follow me too
    http://alamodenatine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Listen! I've seen on the dozen or so blogs that you write the same thing. Do not bother himself to comment on my blog ;)

      Usuń
  10. Moim zdaniem pasje są w życiu bardzo ważne. Fajnie jak można je realizować! Jazda konno - moje największe marzenie *_*
    Pojawił się 8 rozdział, serdecznie zapraszam. :D Powoli zaczynam zmierzać do "serca" akcji :) www.magical-history.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. To prawda, pasja jest w życiu bardzo ważna. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zawsze warto mieć pasje, to właśnie ona czyni nas szczęśliwymi!
    http://hermoso-espacio.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Też chciałam być taką instruktorką haha :D
    Jednak dużo nauki sprawiło że musiałam zrezygnować z koni. Może kiedyś wrócę bo to było cudowne. ♥http://kisieltruskawkowy.blogspot.com/?m=1♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak to jest cudowne mam nadzieję że wrucisz do tego!

      Usuń
  14. Cudowny Blog *.*

    Zapraszam do mnie :*

    Wspólna Obserwacja :) ?

    OdpowiedzUsuń
  15. Interesuję się zbyt wieloma rzeczami, żebym mogła powiedzieć co konkretnie jest moją pasją :)

    Obserwujemy? Daj znać :)

    OdpowiedzUsuń
  16. wonderful! I love and i follow your blog, please follow me too
    http://alamodenatine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Listen! I've seen on the dozen or so blogs that you write the same thing. Do not bother himself to comment on my blog ;)

      Usuń
  17. Naprawdę fajny post :)
    PisaneKredkami - u mnie mały konkursik, zajrzyj.

    OdpowiedzUsuń