8 grudnia 2015

4 magiczne porady jak poczuć magie świąt...

                                         
                                                                          ***
*Ciasteczka
Dobrym sposobem jest upieczenie własnych ciasteczek! Na wigilijny stole zawsze są słodycze. Przynajmniej u mnie. Dlatego ciasteczka takiego typu to super sprawa i na dodatek smaczna sprawa :D

*Lampki
Pokój który jest wypełniony takimi ozdobami daje taki klimat i tak świątecznie wygląda. Najprostszym ozdobieniem pokoju jest powieszenie lampek na ścianie lub też można włożyć je w słoik. Pięknie to wygląda... Ja  mam powieszone lampki nad łóżkiem świetnie to wygląda, a wy już macie już ozdoby ??

*Zaplanuj prezenty 
Święta na prawdę bardzo blisko. Pora planować prezenty dla bliskich...Ja aktualnie żeby wszystko dobrze pamiętać to zrobiłam sobie taką świąteczną listę. Bardzo fajna sprawa!Jak już wymyśle coś dobrego to po prosu to zapiszę i będę pamiętać, a nie jak zawsze zapomnę haha. Macie taką listę?

*Świeczki?!
Ja już od dłuższego czasu zapalam sobie w pokoju świeczki... Zapalam je przy pisaniu bloga, przy też przy czytani książki. Na prawdę przy nich jest taki klimat haha. Mój najlepszy zapach to mandarynkowe. Kocham mandarynki przypominają mi o świętach! Dlatego kocham ten zapach świeczek!

45 komentarzy:

  1. świeczki uwielbiam <3
    http://www.emptyy-promises.blogspot.com/
    Nowy rozdział , jeśli Ci si u mnie spodoba zaobserwuj ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciasteeczka ;D

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny blog ♥ Ciasteczka *,*
    Może wspólna obserwacja? Ja już obserwuję i liczę na rewanż
    http://m-grabowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje. Ciasteczka najlepsze <3 Ja również zaczynam :)

      Usuń
  4. wonderful! I love and i follow your blog, please follow me too
    http://alamodenatine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja muszę co chwilę kupować nowe świece bo wypalam je w ekspresowym tempie ;D

    nowy post! zapraszam!
    MÓJ BLOG-KLIIK
    KANAŁ NA YT, dopiero zaczynam- KLIIK

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również praktycznie jak już wracam ze szkoły to zapalam świece <3 haha

      Usuń
  6. Żadna z tych porad nie jest mi obca :D
    Zapraszam do mnie :P
    http://d-y-o.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny pomysł na post. Bardzo fajne porady, ja uwielbiam lampki i świeczki. :) Obserwujemy?

    muminek-enter.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. ja jakąs mimowolnie czuje ta magie, nie potrzebuje niczego ale na pewno niektorym sie ptzyda post/Karolina

    OdpowiedzUsuń
  9. Zjadłabym takie ciasteczka.
    Pytałaś u mnie u obserwacje :) ja już obserwuje jakiś czas.

    http://virutite.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Co do obserwacji zacznij i napisz u mnie :)
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Oj tak lampki nadają najwięcej świątecznego klimatu :)
    Jeśli nie masz nic przeciwko wspólnemu obserwowaniu, to zapraszam, na pewno się odwdzięczę.
    Jedynie daj znać że zaczęłaś :))
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam !

    OdpowiedzUsuń
  12. Mi ciocia raz zapaliła zapachowe świeczki w pokoju i po prostu teraz cały czas mam jakieś xD Ładnie pokój pachnie


    wiktoriakarnecka.blogspot.com <--KLIK

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko szkoda, że tak szybko się wypalają świeczki :/

      Usuń
  13. Fajny post ;)
    Pozdrawiam!
    zubrzycanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny post i śliczne zdjęcia! Emotikon smile
    ja juz obserwuje i zapraszam do mnie
    nowy post
    dblazkowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Ciekawy post :)
    Kocham Święta
    ciasteczka wyglądają smakowicie
    http://nexia00.blogspot.com/ Zapraszam jestem nowa ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  16. Świetny post :)
    Wspólna obserwacja ?
    daydream89.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Super porady wszystkie na pewno wykorzystam:) obserwujemy? agniesia123.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Świeczki i lampki! <3 U mnie na blogu jest dużo zdjęć świeczek, tak więc zapraszam
    izablog4.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. super inspiracje, już nie mogę doczekać się świąt.
    Obserwacja za obserwacje? zacznij i daj znać w kom. a się odwdzięczę :)
    The balance of my life

    OdpowiedzUsuń
  20. Ach a ja jutro będę dekorować pierniczki <3 A swieczki to u mnie już norma ^^
    http://anonimoowax.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hihi ja jeszcze nie piekę pierniczków :/ ^^

      Usuń
    2. Hihi ja jeszcze nie piekę pierniczków :/ ^^

      Usuń