31 grudnia 2015

#2 PODSUMOWANIE+ HAPPY NEW YEAR

Cześć i czołem…
W dzisiejszym podsumowaniu 2015 roku chce wyróżnić cztery zdarzenia, które są dla mnie ważne… Zapraszam…

#1 A więc pierwszym zdarzeniem  (decyzją) było założenie bloga. Dzięki wam tak się rozwinęłam. Dziękuje wam bardzo za to, że jesteście. Również dziękuje Roksanie, która daje mi duże wsparcie we wszystkim. I jeszcze dziękuje jej za to, że robi mi takie wspaniałe zdjęcia.


#2 Upewnienie się, że prawdziwa przyjaźń przetrwa wszystko… Zaczełam naukę w gimnazjum. Nie stety nie mogłam być z osobami, które kocham…, ale dzięki temu upewniłam się, że prawdziwa przyjaźń przetrwa wszystko, wszędzie!

#3 W wakacje zaczełam z Roksaną jazdę na rolkach… Wspaniała rzecz. We wakacje byłyśmy około cztery godziny na rolkach! Jest to bardzo wciągające haha. Uczyłyśmy się tam różnych rzeczy… Roksanie oczywiście lepiej to wszystko szkło haha… Już nie mogę się doczekać znowu lata!


#4 Wakacje, wakacje i po wakacjach. Zaczą się wrzesień, a z nim nowa szkoła GIMNAZJUM. Kiedy pierwszy raz przyszłam do tej szkoły nie wiedziałam w jakim jestem segmęcie nie dość to znałam mało osób z mojej nowej klasy. MASAKRA! Ale z czasem wszystko się ułożyła haha. Więc mogę dać radę tym, który idą do gimnazjum nie bójcie się nie jest tak strasznie jak się wydaję.

                                                          +Happy New Year!

Za chwilę wybije godzina 12:00 na niebie pojawi się pełno sztucznych  ogni… Zacznie się rok 2016. Z tej okazji chce wam życzyć: przede wszystkim zdrowia, szczęścia, pomyślności, dużo uśmiechu na twarzy, radości, prawdziwych przyjaciół, dobrych ocen, miłości, pieniędzy, spełnienia najskrytszych marzeń, dużo sukcesów i oczywiści powodzenia w blogowaniu! Szczęśliwego nowego roku kochani :*  
Komentarz u mnie = Komentarz u ciebie 

            

42 komentarze:

  1. Nasza przyjaźń przetrwa wszystko! Kocham Cie Karol <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też mam dużo dobrych wspomnień :)
    Życzę szczęśliwego nowego roku.
    http://side-of-life.blogspot.com/ - KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  3. Dla mnie ten rok też był udany.
    Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku.

    Pozdrawiam i zapraszam na nowy post ♥
    magdasara.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja miło wspominam naukę w gimnazjum. Ciesz się każdą chwilą w tej szkole! <3


    Zapraszam do mnie! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że też będę miło wspominać naukę w gimnazjum. Dzięki za komentarz ♥♥♥

      Usuń
  5. Fajnie że wasza przyjaźń przetrwała :D Szczęśliwego nowego roku :3
    http://pesymistycznaksiezniczka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. szczęśliwego nowego roku! ;)

    zapraszam na nowy post ;)
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Szczesliwego Nowego roku :)

    http://comocarmen.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  8. Też założyłam bloga w 2015 tyle, że ja założyłam go pod koniec roku :D Co do jazdy na rolkach to również uwielbiam i w tym roku koniecznie muszę spróbować znowu! Życzę udanego i szczęśliwego 2016 roku! Obserwujemy?

    Komentarz u mnie = Komentarz u Ciebie
    http://bieganiejestspoko.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Również nie mogę się doczekać lata, strasznie nie lubię zimy! I tak jak ty założyłam bloga 2015 roku, stosunkowo nie dawno, ale jednak. Również życzę powodzenia (:
    Pozdrawiam ciepło!
    calkiemzwyczajnadziewczyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładne zdjęcia! Szczęśliwego Nowego Roku!
    http://natalee01.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. U każdego troche się pewnie działo :D

    OFFICIAL PATTY ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja w 2015 powróciłam do pisania bloga więc podobne wyfarzenie do Twojego :D Zyczę Ci aby ten rok był lepszy :)
    http://anonimoowax.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej dziękuje ci bardzo ♥♥♥ Również życzę ci wszystkiego najlepszego ♥

      Usuń
  13. też w 2015 roku założyłam bloga :) powodzenia w nowym roku:)

    OdpowiedzUsuń
  14. ładne zdjęcia, szkoda, że takie małe :/
    Pozdrawiam i Zapraszam :D
    MY PINK GLASSES - klik!

    OdpowiedzUsuń
  15. Super post :)
    Tylko jedna uwaga,jak wstawiasz zdjęcia to nie bierz rozmiaru ,,małe " lub ,, średnieę tylko duze! bo to ma znaczenie w jakosci :))

    pytalaś u mnie czy obs/obs :) oczywiscie :) ja już :D

    http://kana-kaana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje. A co do zdjęć to jak bym wzieła duże to wtedy obraz był by rozmazany..

      Usuń
  16. Ciekawe podsumowanie i śliczne zdjęcia! :)
    Co powiesz na wspólną obserwację?
    I wszystkiego naj w Nowym Roku! :D
    littleleek.blogspot.com-klik!

    OdpowiedzUsuń
  17. Swietne fotki :D
    obserwujemy?;D
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudne zdjęcia *-*
    Tak, jazda na rolkach to świetna zabawa! Robię to już od dawna. Osobiście czekałam na zimę, żeby móc pojeździć też troszkę na łyżwach :D

    zwierzenia-mangozjeba.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Mamy jedno wspólne zdarzenie - założenie bloga :D
    Zapraszam! www.zuzu-zuzannaxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń