30 listopada 2015

Zacznij dzień...z uśmiechem!

                                   
 Gdy się budzimy ciężko nam wstać. Za oknem brakuje słońca, a zamiast niego jest deszcz lub nawet jest zupełnie ciemno. I jak tu zacząć dzień z uśmiechem jak od samego rana jesteśmy w ponurym nastroju...

Postanowiłam do tego zupełnie inaczej podejść! Podejść do tego pozytywnie. Zastanówcie się jak obudzić się z uśmiechem na twarzy? U mnie z samego rana na twarzy jest uśmiech. I wiecie co sprawia u mnie uśmiech? Świeżo wyciskany sok z pomarańczy, zielona herbata, pożywne śniadanie, kakao wiem brzmi to banalnie! Ale cieszmy się z małych rzeczy i zacznijmy dzień z uśmiechem na twarzy. Chociaż by sok czy też zielona herbata czynie nas szczęśliwymi. Podejcie do tego pozytywnie :)
W końcu z czegoś trzeba czerpać radość chociażby z soku, który ma wiele witamin i jego smak nie równa się z żadnym innym :) Taki drobiazg może wpłynąć na codzienne samopoczucie. Z takim śniedankiem od razu lepiej zacząć dzień. We wszystkim warto szukać pozytywów. Czerpcie z prostych rzeczy pozytywy.U mnie jesienna pogoda źle na mnie wpływa nie umiem określić czy jesień jest lubianą prze zemnie porą czy też nie ciężko się zdecydować... Ale w ostatnich dniach chce żyć pozytywnie i budzić się rano z uśmiechem na twarzy. A wy co o tym myślicie ?
*Mile widziany komentarz :)                                                                                                                              
                                                                                                                 Papa Karolina :)

58 komentarzy:

  1. Bardzo mi się podoba ostatnie zdjęcie, jest przepiękne :)
    Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Co dzień rano budzi mnie moja ulubiona piosenka - dzień z uśmiechem rozpoczęty!

    Jeśli masz ochotę, zajrzyj do mnie Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz rację-cieszmy się nawet z małych rzeczy.Życie jest zbyt krótkie więc nie traćmy czasu na zamartwianie się.
    Może obserwacja za obserwację?Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ale bym zjadła takiego rogalika ;)
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  5. Myślę ze warto cieszyć sie życiem i takimi drobnostkami :)
    Klikniesz w linki w nowym poście będę wdzięczna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale mi zrobiłaś ochotę na rogalika! Mniam! :)

    Zaobserwujesz?

    OdpowiedzUsuń
  7. drobiazgi mogą naprawdę powodować nasze uśmiechy! :) świetnie napisane

    pozdrawiam,

    positivelittlethink.blogspot.com [klik]

    oddech-piora.blogspot.com [klik]

    OdpowiedzUsuń
  8. Uśmiech to podstawa! :)) Nawet z takich drobnostek.
    Obs? Ja już.
    http://themilqaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna! :))
    Zapraszam do obserwacji mojego bloga ---> odwdzięczam się tym samym :))

    http://oleksandrix.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. W jesień jakoś tak czuję się ciągle zmęczona. Nie przepadam za jesienią i zimą. Najlepsze lato. Wtedy jest zupełnie inaczej :)


    wiktoriakarnecka.blogspot.com <--- KLIK

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również wolę lato, ale staram się szukać pozytywów :)

      Usuń
  11. Rozpocząć dzień z uśmiechem można, sztuka z uśmiechem zakończyć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też prawda :D Ja uważam, że jak już od samego rana jesteśmy w dobrym nastroju to też skończymy tak i dzień :*

      Usuń
  12. O tak, sok z pomarańczy na śniadanie - to świetny początek dnia ^_^

    http://valerysdailyinspiration.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale mi narobiłaś smaka na takie dobre, zdrowe śniadanko <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Niby powszechnie wiadomo, że dobre, pożywne śniadanie to podstawa a jednak w pośpiechu do szkoły czasem ciężko znaleźć na nie czas :P.
    jednak staram się być pozytywnym człowiekiem, najlepiej mi to wychodzi gdy jestem wyspana :D
    cudowne zdjęcia *.*
    +proponowałaś wzajemną obserwację: zaczęłam i czekam na rewanżyk :*
    stylowana100latka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również staram się być pozytywnym człowiekiem *-* Dziękuje za odwiedziny. +obserwuję :*

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  15. Śliczne to pierwsze zdjcie :* Pytałaś o wspólną obserwację, ja już!

    free-style-for-you-and-me.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Pytałaś o wspólną obserwację- ja już obserwuję, teraz ty! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajny blog, będę zaglądać tu częściej:)
    Wspólna obserwacja? :*

    https://natalistylee-s.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  18. To prawda, najlepiej każdy dzień zaczynać z uśmiechem, wtedy życie od razu jest piękniejsze, nie ma co dodatkowo się dołować, czy smucić z byle powodu :) Podchodząc do życia z uśmiechem więcej dobrych rzeczy nas spotyka :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Dokładnie :D Uśmiech z rana to najlepsze lekarstwo.
    Jeśli nie masz nic przeciwko wspólnemu obserwowaniu, to zapraszam, na pewno się odwdzięczę.
    Jedynie daj znać że zaczęłaś :))
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam !

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo dobrze, że podchodzisz do wszystkiego tak pozytywnie, niestety ja w takie jesienne lub zimowe poranki nie potrafię być pozytywna,mam ochotę tylko wrócić do łóżka by móc dalej spać :P

    milka-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Dziekuje ci za komentarz ) W takim razie zaobserwuj i daj znac :)
    Pozdrawiam :)

    ----Poznaj mój świat fotografii----

    OdpowiedzUsuń
  22. Uwielbiam rogaliki ;D
    obserwujemy?;D
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również uwielbiam rogaliki :D
      Już obserwuję <3

      Usuń
  23. Po przebudzeniu nie chce widziec swojej miny w lustrze :D Ale warto zacząć dzień pozytywnie ! :)
    http://anonimoowax.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetny post ;)
    Pozdrawiam!
    zubrzycanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetny blog. Nominacja Liebster Blog Award leci do Ciebie :)

    http://virutite.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Superowe zdjęcia ! :* .
    Poklikasz w linki ? Odwdzięczam się :) .

    http://bedifferent-ania.blogspot.com/2015/12/dressgal.html

    OdpowiedzUsuń