18 listopada 2015

Inspiracje

Witam witam ^.^
W dzisiejszym poście chciałabym przedstawić moje inspiracje. Inspiracje do pisania bloga i nie tylko...
 Zapraszam do czytania ^.^...
                                                       Inspiracje #1
*Może uznacie, że jestem dziwna. Ale lubię deszcz...Uwielbiam to jak o szyby bębnią krople deszczu. Kocham to...Deszcz jest właśnie jedną z moich inspiracji... Dlaczego? Motywuje mnie do działania pozwala spokojnie pomyśleć popatrzeć na krople deszczu i coś wymyśleć...
*Niedługo święta. Ale u mnie już zaczeło się zapalanie kominka...Nie wiem dlaczego ale kominek kojaży mi się z świątecznym nastrojem... Można przy nim usiąść założyć skarpety...I na przykład napisać posta na blogu lub wymyśleć coś ciekawego. Albo po prostu wziąść kubek gorącej herbaty i się zrelaksować :))
*Jednym z największych inspiracji oraz przyjemności jest picie herbaty...W zimę świetne... Wymyśliłam tego posta pijąc herbate haha. A wy lubicie herbate? (ja uwielbiam)
*Czwartą inspiracją są muffiny. Kocham je jeść. Zawsze jem je jak odrabiam lekcje haha lub jak pisze wpracowania do szkoły powiem wam nie źle to wychodzi haha.
*Nie jestem wielką fajną książek... (ale zdarzają się wyjątki). Książki z świetnymi cytatami to świetna rzecz można o niej napisać na blogu podzielić się nawet w szkole. Najleprze książki są te, które do czegoś prowadzą , dają jakiś morał, dają również do myślenia.

10 komentarzy:

  1. Fajne inspiracje. :)
    Także lubię deszcze i muffinki. :D

    inaczej-dree.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. super te inspiracje !
    generalnie fajny blog, pozdrawiam !:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeeest nareszcie osoba podobna do mnie! Też uwielbiam deszcz, mogę się w tedy skupić i pomyśleć, a do tego ta atmonsfera.. :D Zawsze jak mi ktos mówiłam "ah kiedy wyjdzie to słońce" to ja mowłiam, ze lubie deszcz a oni wszyscy mi się dziwią! Heel yeah będe tu napewno częściej wpadać, piąteczka kochana!
    Poklikałabyś w linki w ostatnim poście? :) Mogę się czymś odwdzięczyć, tylko napisz mi w komentarzu czym :D
    http://gabstylee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak deszcz najlepszy -> U mnie też się dziwią haha
      Tylko jak deszcz to nie można zrobić zdjęć :(
      Dziękuje bardzo za odwiedzenie mojego bloga ^.^
      Już idę na twojego bloga :D
      Mam nadzieje że będziesz częściej wpadać zapraszam
      Ciesze się że jestem podobna do ciebie hah
      Pozdrawiam

      Usuń
  4. Zainspirowałaś mnie żeby wypić herbatę :)
    Deszcz jest fajny :)
    Jak po jakąś opinię o książce to zapraszam do mnie http://kisieltruskawkowy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha
      Dziękuje :)
      Na pewno zobaczę ;)
      Dziękuje za komętasz

      Usuń
  5. Uwielbiam herbate. Ciekawe inspiracje :) Ja jeszcze nie mam takich typowych inspiracji do napisania postu ;)

    Dziękuję za komentarz u mnie :*

    wiktoriakarnecka.blogspot.com <----Klik

    OdpowiedzUsuń