24 listopada 2015

Sposoby na odpoczynek

                                                       
Witam ^.^
Dzisiejszy  post będzie o moich sposobach na dobry odpoczynek.Zapraszam :D

*Okej więc pierwszą i najlepszą dla mnie propozycją jest picie kakaa... Dlaczego? Ponieważ kocham pić kakao pije go nad mienie wskazane jest to w takiej temperaturze u mnie na Pomorskim jest zaledwie 2 stopnie ciepła... Więc jak wracam do domu to od razu pije kakao haha. Polecam :))

*Drugą propozycją jest właśnie picie herbaty miętowej.... Nie wiem dlaczego ale spośród wszystkich herbat uwielbiam miętową.... Jest to dobra forma odpoczynku ponieważ można się przy niej zrelaksować haha.

*Zapewne każdy z nas nawet ci co nie lubią filmów mają swój chociaż jeden ulubiony film , serial. Ja uwielbiam filmy nie wiem czy chociaż jeden dzień spędziłam bez oglądania filmu. Praktycznie oglądam je co wieczór.... !!! Dla mnie nie tylko jest to odpoczynek po cieszkim dniu ale też świetne spędzenie czasu.

*Czwartą propozycją jest właśnie książka.... Ja wole filmy ale nie, które książki są na prawdę świetne... Jak ja czytam książkę to na prawdę się uspokajam... I jestem skupiona na książce dlatego to też jest pewna forma odpoczynku :D
*I ostatnią propozycją jest jedzenie waszych ulubionych owoców, warzyw.... Tak właśnie ..... Ja wybrałam mandarynki...( u mnie zaczoł się czas na mandarynki)... Mandarynki przypominają mi o świętach haha... Kocham je jeść!!! A wy lubicie mandarynki ^.^


To już chyba na tyle. Dziękuje... Jeśli tu jesteś to zostaw komentarz. :)
                                                                                                                                                Karolina :*

51 komentarzy:

  1. IGRZYSKA <3 i mandarynki i John Green :D super post :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  2. Ja kocham chodzic na rolki jako forma wypoczynku ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam pić ciepłą herbatę czytając ciekawą książkę, bardzo interesujący post :)

    http://paulinaxnowak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Mm mm kakao w chłodne wieczory to coś dla mnie ! :D
    Zapraszam na bloga i do obserwacjiMój blog

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny post <3
    Gorąca herbata i dobra książka w długie jesienne wieczory to dobry pomysł ;)

    http://mademoisellepaulline.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Mega ciekawy post! ♥
    Zapraszam do mnie na nowy post oraz do obserwacji- na pewno odwdzięczę się tym samym :)
    www.killukitty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Moim odpoczynkiem i takim oderwaniem się od rzeczywistości jest blog oraz muzyka :)
    Fajny blog,jedynie mogłabyś popracować nieco nad ortografią ;)

    milka-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Nienawidzę kakaa, hah. A herbaty miętowej nigdy nie piłam, ale w najbliższym czasie chciałabym się skusić. :)
    Oglądanie filmów czy czytanie książek to dobry sposób na odprężenie. :)

    Obserwujemy?
    seendixsecret.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Wpis super, tylko popracuj nad interpunkcją, bo aż razi w oczy ;)
    [ice maiden]

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawy post ;)
    frenzyblack.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja w wolnej chwili oglądam youtuba albo czytam. Igrzyska i kakałko :)
    http://kisieltruskawkowy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To też dobry sposób <3
      Dziękuje za komentarz. :)!

      Usuń
  13. Ja kocham wszystko co tutaj wymieniłaś. Dodałabym jeszcze słuchanie muzyki :)
    Zapraszam izablog4.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Kako - uwielbiam :D Szczegolnie z Magnetic hot chocolate jest przepyszne ! :)
    Nie wiem czy tylko u mnie ale chyba zachodzą Ci zdjecia na boczny pasek :)
    Fajmy post :)
    http://anonimoowax.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Super blog aż chce się obserwować :D

    http://juliaobi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Idealnie to opisałaś :* !!! Może wspólna obserwacja ? Jeśli tak zaobserwuj i zawiadom na blogu ^^ Anishia15.blogspot.com :)))

    OdpowiedzUsuń
  17. Też uwielbiam kakao!! ;D

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Książki, filmy, zielona herbata lub kawa, ciepły kocyk <3 Ewentualnie zestaw zamienny laptop i dużo pracy :P ale obydwie wersje kocham <3

    www.sarahfrompl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Igrzyska Śmierci <3 kochammmmmmmmmmmm megaaaa <3 byłam na premierze <3
    zapraszam------> mywaays.blogspot.com obs/obs? Jeśli chcesz to napisz u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Miętowa herbata jest wspaniała, ale zielona wygrywa.

    foggysilence.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja też uwielbiam oglądać filmy :)
    Herbatę jednak wolę zieloną.
    Interesujący blog, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń