9 listopada 2015

                                     Review
                   John Green-Szukająca Alaski
                                           ...

Pisanie posta na ten temat zajeło mi bardzo wiele czasu. Ale ubrałam to  jakoś w słowa...Myślę ,że się spodoba. Więc zacznijmy od tego ,że  Miles przeprowadzić z rodzinnego miasta. Chciał ułożyć sobie życie na nowo. W nowym mieście innym otoczeniu 


Miles spotkał w swojej drodze Alaskę pewną siebie, zbuntowaną oraz szaloną dziewczynę. Miles chciał odkryć swoje wielkie być może czy dzięki niej odkrył?!...
Mogła bym napisać nie skączenie wiele ale czytając recenzje to nie to samo co czytanie książki... Tej ksiązki nie da się opisać w krótkie słowa to trzeba przeczytać.Bardzo zachęcam do przeczytana książki. Uwierzcie mi będziecie zadowoleni.


Najbardziej w tej książce spodobały mi się cytay naprzykład
Strach to wymówka, którą wszystcy zawsze stosowali...
Oprócz cudowynych cytatów w tej książce jestem bardzo wdzięczna autorowi, który napisał tak wspaniałą książkę. 

Książka Johnego Greena to nie jakaś byle książka to książka, którą pokochały miliony młodzieży również ja. Opisuje ona poważne spawy, które mogą się pojawiać w naszym życiu. Zbliżają się do końca chce wam powiedzieć że takich wspaniałych książek jest nie wiele...



                                           Dziękuje...

2 komentarze: