4 listopada 2015

Czejść kochani ^.^
Zapraszam na ulubieńców miesiąca pisze już drugi raz ulubieńców miesiąca na tym blogu ale... Mam nadzieje że wam się spodobają. I to chyba tyle. Zapraszam serdecznie do czytania
                                                Ulubieńcy miesiąca #2
1. Nie dawno przeczytałam książkę''Szukająca Alaski'' autorstwa Johnego Greena. Odrazu mówię nie jestem wielką fajką książek ale ta książka... Jest cudowna. Jest ona między innymi o przygodach chłopaka, który poznał w nowej szkole Alaskę. To co się wydarzyło na końcu książki nie jest do opisania. To trzeba przeczytać... Naprawdę polecam wszystkim... Dziękuje bardzo Roksanie z bloga... http://roksanaphotoechelon.blogspot.com/ że zachęciła mnie do przeczytania tej wspaniałej książki ^-^
2. EOS-MIĘTOWY
Najbardziej z wszystkich ''EOS'' kocham miętową.... Wspaniale nawilża i regeneruje moje usta a zgwłaszcza w tej porze roku. Przedewszystkim odżywia usta.
3. Tangle teezer...Jednym słowem Idealna. Świetnie rosczesuj włosy. Jest bardzo mała, poręczna więc bez trudności można ją włożyć do plecaka, torebki. Fakt dla niektórych 35 złoty to dużo na szczotkę do włosów ale naprawdę się opłaca. Można ją kupić bez trudności w Rosmanie.
4.Jeśli chodzi o dodatki do pokoju!! ja aktułalnie wybrałam zapachowe świeczki. W te jesienne dni pięknie wyglądają w pokoju. Kupiłam je w Ikei. I sądzę że to bardzo dobry wybór...
                                           Myślę że to na tyle... Dziękuje 

2 komentarze: